• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:55 ]

    What did she do? O.o


    Ze is een keer naakt voor de webcam gekomen en doet ook shoots voor die vieze bladen(N)


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    xBlackxAngel schreef:
    (...)

    Ze is een keer naakt voor de webcam gekomen en doet ook shoots voor die vieze bladen(N)

    Er waren naaktfoto's op internet geplaatst zonder haar toestemming, en wat noem jij vieze bladen?
    Waarom verdedig ik Vanessa Hudgens eigenlijk?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Te veel om op te noemen.


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Niemand.

    Elke artiest verdient respect Zelfs rebecca.

    Ze moeten altijd perfect zijn en het perfecte voorbeeld geven.

    Miley Cyrus werd betrapt met een sigaret in de hand.

    WORLDNEWS

    Nee echt ik heb geen hekel aan geen enkele artiest.

    xBlackxAngel schreef:
    (...)

    Ze is een keer naakt voor de webcam gekomen en doet ook shoots voor die vieze bladen(N)


    Nee.

    Toen ze nog niet beroemd was en voor ze een relatie kreeg met zac. Had ze een vriendje. -De foute jongen je kent het wel-. Deze vroeg haar om naakstfotos. Die heeft ze toen gestuurd en meneer eikel heeft die jaren later op het internet gezet. En ja ze heeft 1 keer ene shoot gedaan voor een mannenblad...

    Lol, Harry Potter is toch geen artiest? :Y)


    I was an angel living in the garden of evil

    Miley cyrus en justin bieber.......
    en veel nederlandse zangers. bijvoorbeeld iemand die het liedje van andre hazes over doet. oooohh die vindt ik zo afgrijselijk niet dat ik andre hazes zo goed vindt maar toch en zo heb ik er nog meer !


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    JUSTIN BIEBER!!
    Harry Potter vind ik ook niks aan, maar dat is geen artiest. :Y


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Secretive schreef:
    Here we go.
    Alle schlagerzangers, Bieber, Gomez, Miley Cyrus, Lady Gaga, Rihanna, The Jonas Brothers, oké laat de rest maar zitten.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    De meeste Nederlandse zangers en zangeressen, Demi Lovato, Miley Cyrus, Selena Gomez, Justin Bieber, Rebecca Black, Eminem, Lindsey Lohan, Kesha, de nieuwe Lady Gaga, Taylor Swift, Pitbull...

    (nerd)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Taylor Momsen mag ik niet zo :')


    As travars

    Marco Borsato en Jeroen van de Boom. (:.


    Alleen maar tranen van geluk

    Hale schreef:
    Niemand.

    Elke artiest verdient respect Zelfs rebecca.

    Ze moeten altijd perfect zijn en het perfecte voorbeeld geven.

    Miley Cyrus werd betrapt met een sigaret in de hand.

    WORLDNEWS

    Nee echt ik heb geen hekel aan geen enkele artiest.


    _O_

    Ian Thomas.


    Life is all about having a good time.

    Tortuga schreef:
    Eigenlijk al die typjes die zichzelf "zanger" of "zangeres" noemen maar live geen enkele zuivere toon uit kunnen slaan. Katy Perry is zo'n mooi voorbeeld daarvan =)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."