• Hooi, ja ik weet het het klinkt raar
    maar ik zat filmpjes te kijken en toen kwam ik er een tegen dat bill zei dat hij anorexia heeft gehad..
    Is het echt waar ?? :O
    ik hoop het niet want daar is hij te leuk voor :P
    xx

    woooww, wil ik eerst da filmke zien oor o.O
    heb je link?

    je heb je link want iedreen zegt dit: is niet waar is leugn van pers !
    en da is ook zoo !bill heeft NOOIT anorexia gehad !


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Hmmm hij heeft altijd gezegd van niet he.. Er is wel zo n foto waar zijn beentje idd heeel erg dun is:D
    Maar ik ben er vrijzeker van van niet hoor, als je echt anorexia hebt zie je er niet uit als Bill:)


    Een tomaat is rood. Daah.

    2. Bill lijdt aan anorexia en heeft ooit al in het ziekenhuis gelegen hierdoor!

    Bill : My god ! Neen wij zijn altijd al van de magere kant geweest en ik hou juist van eten!

    hij zegt zelf dat het niet zo is!(lol)
    XxX-helgatjuuu-XxX

    http://www.youtube.com/watch?v=-cQaoZgdrwA&feature=related
    dat is de link :D

    Nee hij heeft helemaal geen anorexia NOOIT GEHAD:D
    Ze zijn idd altijd mager geweest als ge de foto's van vroeger ziet enz...en zie hoe hij danst en geeft op het podium...Ni moeilijk da hij mager is, elke keer da hij een concert geeft loopt hij wars 5 km fzoo:P
    En, ze ete massa's pizza en andre slechte dinges, dus hij heeft da ECHT NI:P
    Xx


    everybody needs a song.

    Paah!!

    nee Bill heeft nooit anorexia gehad!!

    dat was omdat er overal geruchten werden versprijd dat hij zogezegd anorexia had

    Het is helemaal niet waar!

    Hij wou die mensen dat die geruchten rondstrooide enkeer op hun plaats zetten om die geruchten lekker belachelijk te maken.

    Dat is dus allemaal in 1 woord gezegd
    SARCASME

    Noujah Bill heeft dus NOOIT anorexia gehad ofzoo.

    xx-Annelies

    dat was sarcastische bedoelt ;)

    die filmpje? egt doodlachn haha


    ps: bill heeft nooit anorexia gehad hoor ;)

    nooit nooit nooooit!!! heeft hij anorexia gehad!!


    death to the one at the end of the serenade.

    Jupz.
    Het klopt.
    Bill heeft vroeger Anorexia gehad:)
    echt geloof me!

    Maar nu ik dit alles lees.
    Ga ik twijfelen:$

    Bill heeft géén anorexia gehad meiden, hij heeft gewoon een snelle stofwisseling dusja.. Ooit gezien wat dat joch allemaal niet naar binnen propt? ^-^ Dat doen mensjes met anorexia niet lijkt me, en onze Billchen doet dat als je het aan mij vraagt al jaren, dusja.. En hij zegt zelf ook dat het niet zo is, en hij weet dat beter dan de fans lijkt me. :']
    Dusja.. Als hij zegt van niet zal het wel niet zo zijn, laten we daar maar van uit gaan. Die foto's met die dunne benen zijn uit de tijd dat Bill stress had, en daar val je meestal van af. Dat de media nou meteen het gerucht anorexia verspreiden..
    & Anders zou onze Billchen heus wel in het ziekenhuis hebben gelegen, van anorexia kom je heus niet zomaar af. Dusja..

    Klinklare onzin.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Bill heeft nooit anorexia gehad! Het is gewoon weer een domme roddel:S Bill heeft zelf in intervieuws gezecht dat hij dat niet (gehad) heeft.
    Bill is wel dun (Tom trouwens ook maar bij hem zie je dat niet he;) maar als je weet wat hij allemaal eet...


    It's not what you say, it's about the way you say it.

    http://www.youtube.com/watch?v=-cQaoZgdrwA&feature=related


    hope it, gives you hell♥

    dat heeft hij niet!


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]