• Hooi, ja ik weet het het klinkt raar
    maar ik zat filmpjes te kijken en toen kwam ik er een tegen dat bill zei dat hij anorexia heeft gehad..
    Is het echt waar ?? :O
    ik hoop het niet want daar is hij te leuk voor :P
    xx

    Zegt hij nou dat ze geen kinderen willen ? ohmy mijn engels is verrot..


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    ohmygowd. wat een übergoede speech.
    My Lil brother with the way too large large pants has fucking 25 girls Ohmy wat grappig^^ 100% naar hun Duitse fans? en wij dan O.O!?


    Oh over die anorexia over Bill bedoelen jullie dit wat hij zei;

    I also almost died of anorexia

    Ik doe gewoon die ondertiteling overtypen hoor xD

    http://nl.youtube.com/watch?v=-cQaoZgdrwA&feature=related


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Maar. dit zegt Bill op een sarcatische manier. Of hoe je dat ook typt. Als je ziet hóé hij het zegt, zo lachend zie je dat meteen dat het niet serieus is.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    nee Bill heeft nooit aan anorexia geleden en anders zou je wel botten zien uitsteken, Bill is wel dun maar dat heeft hij niet en op de link staat wel dat iedereen dat zei maar dat dat allemaal roddels waren dat heeft Bill daarachter zelf nog gezegd


    One Day you'll remember me...

    BILL IS GEEN ANOREXIAPATIËNT. JEZUS, WETEN JULLIE DOMBO'S HET BETER DAN BILL ZELF OFZO? HIJ BEDOELDE HET TOCH SARCASTISCH ? OF KUNNEN JULLIE NU OOK AL NIET LEZEN.

    Sorry, ben echt hyper.


    ok

    Hij bedoelde het ook Sarcastisch.
    Als je dat niet inziet dan heb je toch écht wat in je ogen zitten.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    bill heeft nooit anorexia gehad dat is gewoon zo dom kutverhaal dat iemand heeft verzonne!!


    PLAYING WITH YOUR BOYFRIEND AND MAKE USS FAMOUS BITCH

    in het filmke hoor ik niks over anorexia .. of ik ben doof geworden want, duits kan ik goed genoeg om het woord; anorexia te vertalen en te horen XD

    ik heb geen idee of jij het ooit heeft gehad..
    maar als hij het had gehad heeft hij het gelukkig nu niet meer ^^

    ik heb geen idee of hij het heeft gehad.. maar als hij het wel had heeft hij het nu gelukkig niet meer ^^

    euhm volgens mij bedoel je het fimpje van de goldene kamere i 't niet maar daar is ie super sarcastisch dus als je dat filmje bedoelt dat meent ie niet :P

    xx

    wah ik had neit geziend at babi dat ook al had gezegd

    @ bambi

    SORRY dat ik je napraat maar ik had het niet gezien khad metee gereageerd xD

    xx

    Als Bill anoreia zou hebbe zou die niet zo veel snoep eten hoor
    ik zag in een filmpje op YouTube(dohh)Bill met een doos vol gelatinesnoepjes en je moest maar zien hoe lekker hij ze vond.ene volge bijna gelijk na de andere(snoeje he?;))en na ja HOE VAAK HEEFT HIJ GEZEGD DAT HIJ GEEN ANOREXIA HEEFT OF HEEFT GEHAD???????
    denk is ff logish na als hij dat zou hebbe gehad zou die dat tog nie ontkenne.of wel?:8

    ik weet zeker dat bill geen anorexia heeft gehad. hij is gewoon heel licht gebouwd enz(cool) hij hoeft tog geen anorexia te hebben:S heb je de link?


    "Don't look back, you're not going that way."

    hij heeft bij de goldenkamera gezegt dat hij bijna dood was gegaan aan anorexia dus denk dat ut wel waar is


    Haters Make Me Famous