• Hee allemaal
    Ik wil heeeel graag een keer naar de Teenage Party bij de NY-disco. Mijn ouders denken daar anders over. Ze zeggen tegen mij:
    "Je mag pas uitgaan als je 16 bent, niet eerder. Het is gevaarlijk, en slecht voor je....blablabla"
    Echt vreselijk! Mijn klas gaat elke laatste vrijdag v/d maand naar NY om samen te dansen en te genieten, en dan zeggen mijn ouders:
    "Je moet je niet vergelijken met anderen, als zij het doen hoef jij dat niet," Ookal is de Teenage Party van 12 tot 16 jaar.
    Ik mag überhaupt al niet eens bij iemand logeren, omdat ze dat onzin vinden, laat staan met een vriendin gaan zwemmen of naar de film.
    Alsjeblieft help mij mijn ouders te overtuigen, of kom met een plan hoe ik het huis uit kom zonder dat je het merken :S
    xxhelpmeplease


    Mijn leven is wel te doen denk ik zo

    Ik mocht ook niet eerder uit dan 16, dus sorry, daarbij kan ik niet helpen (:
    En ga niet het huis uit zonder dat je ouders het merken, als ze het te weten komen sta je zelfs een stap achteruit. Weest gerust, dan heb je huisarrest


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    hmm doe alsofje slaapt en leg kussens onder de deken of zeg dat je naar een vriendin bent gaan voor huiswerk of dat je een schoolopdracht moet doen (nerd)


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Ik mocht eerst ook nergens heen, maar ik ging toch gewoon en vertelde een of andere smoes. Ze kwamen er keer op keer toch achter en toen heb ik gezegd: 'Wil je nou dat ik eerlijk vertel waar ik heenga, of wil je dat ik lieg? Want ik ga toch wel.'

    En toen was het opgelost :'D Maar toen was ik 14 ofzo, dus 3 jaar geleden ;p


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ohmygod, je bent 13 en wilt al uitgaan?
    ik vind het heel normaal dat je ouders je thuis laten blijven: sorry hoor.

    Luister gewoon naar je ouders. laat zien dat je verantwoordelijk bent en kan luisteren naar ze, dan mag je waarschijnlijk wel uitgaan tegen de tijd dat je 15 bent.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2011 - 14:47 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    Ohmygod, je bent 13 en wilt al uitgaan?
    ik vind het heel normaal dat je ouders je thuis laten blijven: sorry hoor.

    Luister gewoon naar je ouders. laat zien dat je verantwoordelijk bent en kan luisteren naar ze, dan mag je waarschijnlijk wel uitgaan tegen de tijd dat je 15 bent.

    Het feestje is voor mensen tussen de 12 en 16. :/
    En daarbij ik ben 14 en ga ook al uit.

    Sorry, maar dat vind ik vrij logisch hoor, met al die gekken tegenwoordig :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    =_= kids these days.. *En nu voel ik me oud :/*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik vind het normaal om niet voor je 16e uit te gaan. Toen ik uit ging was ik 17. Je bent pas 13, vind je het gek dat je dat niet mag.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Escritura schreef:
    =_= kids these days.. *En nu voel ik me oud :/*


    Ik voel me ook oud :C En volgens mij ben ik nog ouder dan jij! D:

    We zijn de opa en oma van het forum :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Ik voel me ook oud :C En volgens mij ben ik nog ouder dan jij! D:

    We zijn de opa en oma van het forum :Y)


    Ik denk het wel alwin :'D Jij bent 18, 19? Ik wordt 18 in September (cat)

    ... Wacht, i kwil neit getrouwd zijn emt jou o.o Don't get me wrong, you're nice and all that, but i don't play for your team boy..


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik mag ook maar vanaf mijn 16de uitgaan, maar eerlijkgezegd heb ik niet veel zin om tussen dronken zwetende mensen te lopen op slechte muziek(:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Pff, heb ik gelukkig nooit last van gehad. Eh, kom met alle zielige argumenten: 'De rest mag wel, ik val nu buiten de groep, blablabla'. Geen enkele ouder wil dat zijn kind erbuiten valt, toch? Of als het écht niet lukt; zoek een vriendin bij wie je gaat 'slapen', works for me.


    It's time to be happy again.

    Ik mag ook maar van mijn zestien uitgaan ( misschien later ) en ik mag ook nooit ergens blijven slapen, naar de film mag ik af en toe wel, maar zwemen enzovoort mag ik ook niet, maar dat vind ik dan ook best normaal.
    Ik denk dat je best naar je ouders luistert, die weten die dingen vaak beter.


    comfort in c h a o s

    Dat zuigt, aangezien het een teenageparty is..


    No growth of the heart is ever a waste

    Escritura schreef:
    (...)

    Ik denk het wel alwin :'D Jij bent 18, 19? Ik wordt 18 in September (cat)

    ... Wacht, i kwil neit getrouwd zijn emt jou o.o Don't get me wrong, you're nice and all that, but i don't play for your team boy..


    Ik wil ook niet getrouwd zijn met een oma D: Ik bedoel gewoon als ouwe mensjes! Anders hadden we sowieso kinderen en kleinkinderen moeten hebben O-O

    we starten een bejaardentehuis hier. Zo goed? xD

    OT: ik ga trouwens nog steeds niet uit. Vindt t eerlijk gezegd niet zo heel boeiend. Maarja, ik haat mensen :Y)


    quidquid excusatio prandium pro