• Hee allemaal
    Ik wil heeeel graag een keer naar de Teenage Party bij de NY-disco. Mijn ouders denken daar anders over. Ze zeggen tegen mij:
    "Je mag pas uitgaan als je 16 bent, niet eerder. Het is gevaarlijk, en slecht voor je....blablabla"
    Echt vreselijk! Mijn klas gaat elke laatste vrijdag v/d maand naar NY om samen te dansen en te genieten, en dan zeggen mijn ouders:
    "Je moet je niet vergelijken met anderen, als zij het doen hoef jij dat niet," Ookal is de Teenage Party van 12 tot 16 jaar.
    Ik mag überhaupt al niet eens bij iemand logeren, omdat ze dat onzin vinden, laat staan met een vriendin gaan zwemmen of naar de film.
    Alsjeblieft help mij mijn ouders te overtuigen, of kom met een plan hoe ik het huis uit kom zonder dat je het merken :S
    xxhelpmeplease


    Mijn leven is wel te doen denk ik zo

    Ik snap je ouders helemaal!!
    Er zijn al zoveel ongelukken gebeurt op fuifen enz,en jij bent 13,als er iets gebeurt kan jij weinig doen
    -zijn er dan echt geen mensen die iets geleerd hebben uit het pukkelpop drama ):-


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Austen schreef:
    Ik mag ook maar van mijn zestien uitgaan ( misschien later ) en ik mag ook nooit ergens blijven slapen, naar de film mag ik af en toe wel, maar zwemen enzovoort mag ik ook niet, maar dat vind ik dan ook best normaal.
    Ik denk dat je best naar je ouders luistert, die weten die dingen vaak beter.


    Same here, &' ik heb er geen problemen mee.


    I WAS BORN TO BE BAD ☮

    Ik mocht vroeger naar kinderdisco's.
    En ik mag nu naar schoolfeesten. Daar blijft het ook bij.
    En ik ben bijna 17.
    Maar het is ook echt niet te doen hier in Rotterdam hoor.
    Ik ga wel, maar dat weet mijn moeder niet.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    als je er klaar voor bent ben je er klaar voor, vind ik.
    ik ging op mijn 14e ook al uit, omdat ik toen wilde.
    je moet je alleen wel gedragen en je zelfrespect houden


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik mocht dat op die leeftijd ook niet, maar ik wilde ook niet.
    Nu ben ik 16 en wil ik nog steeds niet. :'D


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Nightingale schreef:
    Pff, heb ik gelukkig nooit last van gehad. Eh, kom met alle zielige argumenten: 'De rest mag wel, ik val nu buiten de groep, blablabla'. Geen enkele ouder wil dat zijn kind erbuiten valt, toch? Of als het écht niet lukt; zoek een vriendin bij wie je gaat 'slapen', works for me.


    Haha o nee, mijn ouders kunnen het geen biet schelen of ik er wel of niet buiten val :S


    Mijn leven is wel te doen denk ik zo

    Je hebt me weleens verteld over je ouders ja, heel erg vervelend. Dat je niet naar die teenage party mag kan ik ergens nog wel begrijpen, omdat daar wel gevaarlijke dingen kunnen gebeuren maar op een teenage party gebeurt dat denk ik nauwelijks. Het is ook niet echt uitgaan, of wel? Er komt geen drank bij kijken.
    Maar wat dat logeren betreft, dat vind ik gewoon belachelijk. Zal ik anders een keer bij jou komen en dat we dan al plannen hebben gemaakt om te gaan logeren, en dan vertellen we dat samen aan je ouders en vertel ik dat er absoluut niets is waar ze zich zorgen over hoeven maken?
    En tja... What's life without a little risk?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    niet naar de film en logeren is onzin, ONZIN
    jij mag ook wel eens iets leuks doen en niet allen te leren
    zeg dat maar tegen je ouders
    ik mag een niet ik mag ook niet naar de disco
    maar probeer je ouderste overtuigen dat het veilig is
    laat je ouders (als er een site is ) de regels zien
    dan mag je meestal wel

    ik dacht dat mijn ouders streng waren
    bedankt je hebt net het tegendeel bewezen


    Last night i dreamt, that somebody loved my. No hope no harm, just another false alarm

    Ok ik zou helemaal gek worden bij jouw ouders,

    Zeg dat ze je zo je jeugd afnemen want dat is wat ze doen.

    Van dat uitgaan, oké, dat kan ik nog wel begrijpen. Maar dat je niet mag logeren, zwemmen of naar de bioscoop gaan.. Dat is gewoon echt kut. Maar het is wel gewoon echt kut dat echt je hele klas gaat, en jij niet mag. Dat is gewoon lullig.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Je ben pas 13 -.-' stel je toch niet zo aan, er komt vast wel een xtje dat je mag, Moet je eerst is verantwoordelijk gedrag tonen en niet zo kinderachtig doen.

    Hale schreef:
    Ok ik zou helemaal gek worden bij jouw ouders,

    Zeg dat ze je zo je jeugd afnemen want dat is wat ze doen.

    Jeugd afnemen?
    Srsly, die ouders zijn gewoon bezorgd, die pesten haar niet ofzo, Jezus echt waar. :'D
    Een kind mishandelen, pesten, uithongeren, slaan, negeren, geen ouders hebben of iemand die om je geeft... Dàt is iemand zijn jeugd afnemen.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2011 - 22:03 ]


    Where there is a sea there are pirates...

    Je bent pas 13, denk je nou echt dat je moet uitgaan en drinken zodat je erbij hoort? Sorry, maar zo denk ik erover


    Not all those who wander are lost.

    13 vind ik echt wel vroeg hoor.
    Ik mag van mijn 16 waarschijnlijk uit gaan.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Ik voel me ook oud :C En volgens mij ben ik nog ouder dan jij! D:

    We zijn de opa en oma van het forum :Y)

    Ik ben lekker nog ouder (puh)
    OT: Je kan niks anders dan luisteren naar je ouders. Als je het stiekem gaat doen en ze komen erachter, dan mag je helemaal niks meer.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg