• Hee allemaal
    Ik wil heeeel graag een keer naar de Teenage Party bij de NY-disco. Mijn ouders denken daar anders over. Ze zeggen tegen mij:
    "Je mag pas uitgaan als je 16 bent, niet eerder. Het is gevaarlijk, en slecht voor je....blablabla"
    Echt vreselijk! Mijn klas gaat elke laatste vrijdag v/d maand naar NY om samen te dansen en te genieten, en dan zeggen mijn ouders:
    "Je moet je niet vergelijken met anderen, als zij het doen hoef jij dat niet," Ookal is de Teenage Party van 12 tot 16 jaar.
    Ik mag überhaupt al niet eens bij iemand logeren, omdat ze dat onzin vinden, laat staan met een vriendin gaan zwemmen of naar de film.
    Alsjeblieft help mij mijn ouders te overtuigen, of kom met een plan hoe ik het huis uit kom zonder dat je het merken :S
    xxhelpmeplease


    Mijn leven is wel te doen denk ik zo

    USB schreef:
    Ik snap je ouders helemaal!!
    Er zijn al zoveel ongelukken gebeurt op fuifen enz,en jij bent 13,als er iets gebeurt kan jij weinig doen
    -zijn er dan echt geen mensen die iets geleerd hebben uit het pukkelpop drama ):-

    Wat heeft Pukkelpop hiermee te maken?


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    euhm, so what, da's hgeel normaal hoor. ik vind het zelfs onverantwoordelijk om je kind te laten uitgaan op z'n dertien jaar (nerd)
    hm.. maar ik kan je niet helpen, ik wil niet uitgaan, en als ik wou zou ik het toch mogen. (zolang ik maar bij iemand kan crashen of thuiskomen maakt het mam niet uit.)

    maar logeren of zwemmen ofzo, oke, da's idd dom. maar toch.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Geloof ik zit met het zlefde probleem, ik mag amper bij een vriendin thuis zitten al is het voor huiswerk!!
    Ik ga altijd uit huis en zeg ja ik ben buiten en ben om 7 uur thuis' en ben zo het huis uit!

    ik mag niet uit voor mijn 17/18, meet my parents.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Captain schreef:
    (...)
    Jeugd afnemen?
    Srsly, die ouders zijn gewoon bezorgd, die pesten haar niet ofzo, Jezus echt waar. :'D
    Een kind mishandelen, pesten, uithongeren, slaan, negeren, geen ouders hebben of iemand die om je geeft... Dàt is iemand zijn jeugd afnemen.


    Heb maar weer comentaar.

    Maar ik vind dat ze haar jeugd afnemen.

    Zij moet later ook leuke verhalen kunnen vertellen en niet zeggen van 'Ik zat alleen maar thuis'.

    leg uit aan je ouders wat je gaat doen en dat je het echt leuk vind, en spreek dingen af bijvoorbeeld zo laat thuis, maar maak dan dat je 15 min vroeger thuis bent, zij zullen dat leuk vinden en dan mag je misschien meer weg

    fack je ouders, je bent tenslotte maar een keer jong dus moet je er van genieten!

    Ik mocht op mijn 12e al uit.


    (Be)lieve in (you)rself

    ik mag voor mijn 16e ook niet uit :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik mag heel af en toe uit, maar dan is mijn zus en dr lief er altijd bij (mijn zus is bijna 18 en dr lief is 21) dus ja ... Alleen zou ik ook niet mogen hoor.

    ik ben 13 en mag al uitgaan naar teenageparty's
    best dom dat je niet mag


    You can't not look cool with a crossbow.

    Het is niet dom dat je niet mag ! Er zijn redenen waarom je pas vanaf 16, soms pas vanaf 18 bepaalde tenten binnen mag. Je ouders zijn ongerust. Trouwens je bent DERTIEN. Wat wil je? Dat je ouders nu al zeggen van "ja doe wat je wil, zuip je lazarus weet ik veel" denk het niet. Ik ben 15, bijna 16 en mag pas vanaf dit jaar mee met mijn zus naar café's, maar in echte dingen, dancings, clubs etc mag ik ook nog niet binnen.
    Jeeeeeeeeeezus, stel je niet zo aan. Je bent 13, je hebt nog járen om uit te gaan.

    @USB
    Pukkelpop heeft hier niks mee te maken !!

    Hale schreef:
    (...)

    Heb maar weer comentaar.

    Maar ik vind dat ze haar jeugd afnemen.

    Zij moet later ook leuke verhalen kunnen vertellen en niet zeggen van 'Ik zat alleen maar thuis'.


    Ze is 13! En ik ging uit toen ik 15 was en dat was omdat het een fuif was van de scouts en ik zit in die scouts. En ik snap best dat je niet uit mag gaan als je zo jong bent. Het is dan wel een teenage party, maar toch.
    Dat je niet naar de cinema mag of bij een vriendin logeren vind ik minder normaal,maar dat heeft misschien ook een reden.

    Abrazo schreef:
    Het is niet dom dat je niet mag ! Er zijn redenen waarom je pas vanaf 16, soms pas vanaf 18 bepaalde tenten binnen mag. Je ouders zijn ongerust. Trouwens je bent DERTIEN. Wat wil je? Dat je ouders nu al zeggen van "ja doe wat je wil, zuip je lazarus weet ik veel" denk het niet. Ik ben 15, bijna 16 en mag pas vanaf dit jaar mee met mijn zus naar café's, maar in echte dingen, dancings, clubs etc mag ik ook nog niet binnen.
    Jeeeeeeeeeezus, stel je niet zo aan. Je bent 13, je hebt nog járen om uit te gaan.

    @USB
    Pukkelpop heeft hier niks mee te maken !!


    Het gaat niet over echt uitgaan, maar over naar een teenage party gaan. Daar wordt niet eens alcohol geschonken (cat)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik vind het niet erg slim van je ouders om het te verbieden... Nu ga je het misschien stiekem doen & dan kan het pas écht fout gaan. Naja, ik snap het ook wel. Ik denk dat ik er zelf ook moeite mee zou hebben om mijn kind in de toekomst los te laten, haar, haar eigen gang te laten, maar uiteindelijk zou dat toch moeten.
    In dit geval echter... Hoe oud ben je eigenlijk? Want als de oudsten daar 16 zijn valt het hartstikke mee.


    Life is hard and then we die