• Hee allemaal
    Ik wil heeeel graag een keer naar de Teenage Party bij de NY-disco. Mijn ouders denken daar anders over. Ze zeggen tegen mij:
    "Je mag pas uitgaan als je 16 bent, niet eerder. Het is gevaarlijk, en slecht voor je....blablabla"
    Echt vreselijk! Mijn klas gaat elke laatste vrijdag v/d maand naar NY om samen te dansen en te genieten, en dan zeggen mijn ouders:
    "Je moet je niet vergelijken met anderen, als zij het doen hoef jij dat niet," Ookal is de Teenage Party van 12 tot 16 jaar.
    Ik mag überhaupt al niet eens bij iemand logeren, omdat ze dat onzin vinden, laat staan met een vriendin gaan zwemmen of naar de film.
    Alsjeblieft help mij mijn ouders te overtuigen, of kom met een plan hoe ik het huis uit kom zonder dat je het merken :S
    xxhelpmeplease


    Mijn leven is wel te doen denk ik zo

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Ik wil ook niet getrouwd zijn met een oma D: Ik bedoel gewoon als ouwe mensjes! Anders hadden we sowieso kinderen en kleinkinderen moeten hebben O-O

    we starten een bejaardentehuis hier. Zo goed? xD

    OT: ik ga trouwens nog steeds niet uit. Vindt t eerlijk gezegd niet zo heel boeiend. Maarja, ik haat mensen :Y)


    Mensen en sociaal contact (cat) Heel hatelijk


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Mensen en sociaal contact (cat) Heel hatelijk


    Haat ik die of haat jij die? Als jij ze ook haat beginnen we een kluizernaarsclub! Maar dat gaat niet, want clubs brengen sociaal contact met zich mee :C

    and imma stop nao...


    quidquid excusatio prandium pro

    XD I hate them!
    Off-topic (cat)
    *Verdwijnselt*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Ik wil ook niet getrouwd zijn met een oma D: Ik bedoel gewoon als ouwe mensjes! Anders hadden we sowieso kinderen en kleinkinderen moeten hebben O-O

    we starten een bejaardentehuis hier. Zo goed? xD

    OT: ik ga trouwens nog steeds niet uit. Vindt t eerlijk gezegd niet zo heel boeiend. Maarja, ik haat mensen :Y)

    Thefuck, een bejaardentehuis..? I'm like.. 19 jaar jong en ik word door m'n leeftijd als oma gezien? O__O' Whattheflyingfuck, het leven begint pas stelletje ouwe pikken! (krul).


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    (...)
    Thefuck, een bejaardentehuis..? I'm like.. 19 jaar jong en ik word door m'n leeftijd als oma gezien? O__O' Whattheflyingfuck, het leven begint pas stelletje ouwe pikken! (krul).


    (cat) Nou door mensjes zoals Topic-Maakster voelen we ons oud XD


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    (cat) Nou door mensjes zoals Topic-Maakster voelen we ons oud XD


    Pokemon ook... Laatste keer dat ik t speelde waren er 150 plus nog een stel, nu zijn er een paar duizend O-O
    Ik ben dus ook 19, maar voel me zo oud door dit soort dingen xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Tranquillity schreef:
    Ik mocht ook niet eerder uit dan 16, dus sorry, daarbij kan ik niet helpen (:
    En ga niet het huis uit zonder dat je ouders het merken, als ze het te weten komen sta je zelfs een stap achteruit. Weest gerust, dan heb je huisarrest


    Precies ja, en geduld, je ouders trekken echt wel bij.


    I was an angel living in the garden of evil

    Ik mag ook niet, pas vanaf mn zestiende.


    Destroy what destroys you.

    Ik voel me net als Escritura oud. Serieus, een paar jaar geleden was het voor kinderen dood normaal om pas op hun 16e pas uit te gaan en toen was het een stuk minder gevaarlijk. What the hell happened in those years? Kijk, het is dan wel een teenage party, maar ik begrijp je ouders heel goed. Je kunt ze altijd over proberen te halen, zeggen dat je met een groep gaat enal, maar ik vind het alles behalve raar dat ze je niet laten gaan..


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik mag ook niks,ik voel met je mee :'D


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Wait a sec. 'Teenage party' is toch zonder alcohol? Weten je ouders dat wel?


    It's time to be happy again.

    Pritchard schreef:
    Ik mag ook maar vanaf mijn 16de uitgaan, maar eerlijkgezegd heb ik niet veel zin om tussen dronken zwetende mensen te lopen op slechte muziek(:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Medelijden c: Ik mocht al uit op mn 12e, haha.

    Ik mag ook niet uitgaan, dus daarbij kan ik niet helpen.
    Maar, voor dat logeren enzo, zou het misschien wel kunnen helpen als jouw ouders jouw vriendin beter zouden leren kennen enzo. Leg hen ook uit wàt er precies zo leuk aan is om te gaan logeren. Misschien snappen ze het dan. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik mag ook niet uitgaan , pas als ik 16 ben


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor