• Hee allemaal
    Ik wil heeeel graag een keer naar de Teenage Party bij de NY-disco. Mijn ouders denken daar anders over. Ze zeggen tegen mij:
    "Je mag pas uitgaan als je 16 bent, niet eerder. Het is gevaarlijk, en slecht voor je....blablabla"
    Echt vreselijk! Mijn klas gaat elke laatste vrijdag v/d maand naar NY om samen te dansen en te genieten, en dan zeggen mijn ouders:
    "Je moet je niet vergelijken met anderen, als zij het doen hoef jij dat niet," Ookal is de Teenage Party van 12 tot 16 jaar.
    Ik mag überhaupt al niet eens bij iemand logeren, omdat ze dat onzin vinden, laat staan met een vriendin gaan zwemmen of naar de film.
    Alsjeblieft help mij mijn ouders te overtuigen, of kom met een plan hoe ik het huis uit kom zonder dat je het merken :S
    xxhelpmeplease


    Mijn leven is wel te doen denk ik zo

    Ik ging op mijn twaalfde al uit. :X Maar zeg tegen je ouders dat iedereen van je leeftijd dat doet! Misschien mag het dan?


    Flashing lights in my mind, going back to the time.

    Het is een feestje voor 12 tot 16 o.O Wat naaiend dat je daar niet heen mag. Ik weet niet wat je zou kunnen doen. Misschien kun je ze tonen dat je wel verantwoordelijk bent?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik ging al uit van mijn veertiende naar fuiven.
    Met dat ik de jongste thuis ben, vonden ze het geen enkele probleem.
    Ik had wel een limiet, toen mocht ik maar 1x per maand uitgaan.
    Nu mag dat meer omdat ik zestien ben.
    Als ik jou was, zou ik nog wachten.
    Je hebt nog genoeg tijd om uit te gaan.


    Life is all about having a good time.

    Laat je ouders met de ouders van je klasgenoten praten die wél mogen uitgaan.
    Ik mag alles van mijn mama, maar het zijn niet bepaald mijn interesses, zoals iemand hier zei, om tussen zwetende dronken mensen te dansen. Ik houd me met leukere dingen bezig. (:


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik mag al wel uitgaan, maar wil niet, ik vind het niet leuk :p
    Misschien mag je als je vertelt met wie je er heen gaat, wat voor iets het precies is, etc.? Gewoon duidelijkheid geven, bedoel ik.
    Ga in ieder geval niet het huis uit sneaken ofzo, dan vertrouwen ze je nooit meer.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Nu voel ik me ook bejaard dankzij jullie lol. Maar ik vind het hartstikke normaal hoor. Maar als je met een groep gaat vind ik het wat anders en als je de tijden afspreekt enzo moet het wel kunnen. Maar wees wel voorzichtig, want er zijn van die idioten bij.

    Ik ga altijd bij een vriendin slapen die veel mag en voila! Maar ik mag zelf ook al best veel voor een 14jarige (nerd)


    All I have in life, is my imagniation.

    Stonem schreef:
    Ik mocht eerst ook nergens heen, maar ik ging toch gewoon en vertelde een of andere smoes. Ze kwamen er keer op keer toch achter en toen heb ik gezegd: 'Wil je nou dat ik eerlijk vertel waar ik heenga, of wil je dat ik lieg? Want ik ga toch wel.'

    En toen was het opgelost :'D Maar toen was ik 14 ofzo, dus 3 jaar geleden ;p

    Die ga ik onthouden :'D


    Let it come and let it be

    Oh ehmm...ik mocht uit toen ik 12 was, maar ik had ook meer disicpline dan mijn zussen,zusjes en broertjes dus hun moesten wachten tot ze 14 waren. Dus als ik bij mijn ouders ben dan ga ik vaak uit met mijn broertjes en zussen, want mijn zusjes zijn te jongen eentje is 12 en eentje is 13. Maar ik moest mijn mobiel meenemen en oppassen voor bepaalde dingen en mensen. Dus ik zeg tegen je ouders: Laat haar gaan met haar mobiel mee!


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Ik mag ook niet uitgaan voor mijn 16e, maar ik vind dat echt niet erg. Muziek, feesten enz intresseert me niet

    maar dat jij niet naar zo'n teenfuif mag vind ik niet echt logisch, want die zijn voor jou leeftijd.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2011 - 12:05 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Teenage party is toch saai :W


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Woon jij in de buurt van hengelo?

    Ik mocht wel naar teenage party's maar dat vond ik zelf niet zo bijzonder. En ik ben nu net 20 dagen 16 en daarvoor ben ik twee keer uit geweest (bij 16+) en 1x naar nacht van hengelo.
    Mijn ouders zeiden eerst dat ik maar één keer voor mijn zestiende uit mocht naar 16+ zeg maar. Alleen dat heb ik dus naar 2x gekregen en nacht van hengelo (:

    [ bericht aangepast op 20 aug 2011 - 12:11 ]


    Don't dream your life, but live your dream!

    Wil je mijn ouders hebben? Die dwingen me om uit te gaan...


    Olive

    Authors schreef:
    Wil je mijn ouders hebben? Die dwingen me om uit te gaan...


    Mijne ook! D:

    Daarom zeg ik altijd als ik met vrienden naar de film ga fso dat ik dronken in een cafe zit :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Authors schreef:
    Wil je mijn ouders hebben? Die dwingen me om uit te gaan...


    No growth of the heart is ever a waste