• Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de boeken van Harry Potter, hier zal ik updates en 'geruchten' rond de site blijven posten.

    Ook Lize bedankt voor het helpen met zoeken naar informatie over de site ^^

    OKAY, MENSEN LEES DIT EERST!

    1: Ik heb mijn e-mail adres in juni al achter gelaten, heb ik nu een account?
    -Nee, zoals je had gelezen kon je je email adres achterlaten om een notificatie te krijgen wanneer de site open ging, die mail krijg je waarschijnlijk in September.
    2: wanneer krijg ik de welkomsmail?
    -Deze krijg je hoogstwaarschijnlijk pas na de wedstrijd. Op de site staat dat je de mail van 31 juli tot 30 september kan verwachten, er is dus met geen mogelijkheid te zeggen wanneer je deze krijgt, gewoon afwachten.

    Let op:
    -gelieve niet het topic vol te spammen met berichtjes over het feit dat je de welkomsmail wil hebben, die willen we tenslotte allemaal.

    -Als je de mail hebt gehad en in Pottermore kan, post dan geen screenshots of links naar foto's van Pottermore, op die manier kan iedereen voor zichzelf uitvinden wat ze moeten doen en blijft het voor iedereen leuk/nieuw. Hou er ook rekening mee dat als je het wel doet, je strafbaar bent zolang de site in bèta stadium is en je ook nog aangeklaagd kan worden.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2011 - 13:48 ]

    Ze maken 'routine updates' zodat ze de site kunnen verbeteren. Grote kans dat op dit moment meestal de minste mensen online zijn en ze het daarom nu doen. Straks is ie weer open.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ah, okay. Ty : )


    "I shut my eyes in order to see.'

    NOG 1 WEEK!!!!!!!!!!!!!! JEEJ!
    WIE BLIJFT ER VRIJDAG ALLEMAAL WACHTEN VOOR DE WEBSITE?
    xxx


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    DitesMoi schreef:
    NOG 1 WEEK!!!!!!!!!!!!!! JEEJ!
    WIE BLIJFT ER VRIJDAG ALLEMAAL WACHTEN VOOR DE WEBSITE?
    xxx

    Ik ben er allang in.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Scootaloo schreef:
    (...)
    Ik ben er allang in.

    egt hexD


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Een ding, wie zegt dat de website op 1 oktober open gaat? Er staat "in oktober", maar wanneer niet... Of heb ik over iets heel belangrijks heengelezen?

    Ze moeten trouwens wel snel het duelleren online zetten ^^


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    DrarryMORE schreef:
    Een ding, wie zegt dat de website op 1 oktober open gaat? Er staat "in oktober", maar wanneer niet... Of heb ik over iets heel belangrijks heengelezen?

    Ze moeten trouwens wel snel het duelleren online zetten ^^

    En het tweede jaar, maar ik denk dat we daar nog lang op moeten wachten aangezien de echte site pas open gaat in oktober

    [ bericht aangepast op 25 sep 2011 - 11:34 ]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Die Housepride dingen (ofzo?) op de pottermore insider vind ik wel leuk, alle Ravenclaws zijn Ravenclawesome ^^


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    DrarryMORE schreef:
    Die Housepride dingen (ofzo?) op de pottermore insider vind ik wel leuk, alle Ravenclaws zijn Ravenclawesome ^^

    Alle Ravenclaws zijn awesome(joehoe)


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Serie, het is gewoon kut dat het duelleren er al een hele maand uit ligt xo


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Applejack schreef:
    Serie, het is gewoon kut dat het duelleren er al een hele maand uit ligt xo

    Het heeft het helemaal nog niet gedaan? D: Bij mij tenminste niet.


    "I shut my eyes in order to see.'

    ik heb nog steeds mijn mail niet ;__;

    OW, IK HEB HEM NU WEL. BLIJHEID.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2011 - 12:15 ]


    Trust me. I'm the doctor

    MENSEN HELP ME!!!! Hoe kom ik aan mijn geld ik kan niet shoppen!!! Er staat dat ik 0 galleons heb hoe kom ik aan geld????


    ~Live your life!~

    SlytherinXXX schreef:
    MENSEN HELP ME!!!! Hoe kom ik aan mijn geld ik kan niet shoppen!!! Er staat dat ik 0 galleons heb hoe kom ik aan geld????

    Ga eerst even langs Gringotts!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    DrarryMORE schreef:
    (...)
    Ga eerst even langs Gringotts!


    Heb ik gedaan maar er staat dat ik 0 gallerons heb...


    ~Live your life!~