• Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de boeken van Harry Potter, hier zal ik updates en 'geruchten' rond de site blijven posten.

    Ook Lize bedankt voor het helpen met zoeken naar informatie over de site ^^

    OKAY, MENSEN LEES DIT EERST!

    1: Ik heb mijn e-mail adres in juni al achter gelaten, heb ik nu een account?
    -Nee, zoals je had gelezen kon je je email adres achterlaten om een notificatie te krijgen wanneer de site open ging, die mail krijg je waarschijnlijk in September.
    2: wanneer krijg ik de welkomsmail?
    -Deze krijg je hoogstwaarschijnlijk pas na de wedstrijd. Op de site staat dat je de mail van 31 juli tot 30 september kan verwachten, er is dus met geen mogelijkheid te zeggen wanneer je deze krijgt, gewoon afwachten.

    Let op:
    -gelieve niet het topic vol te spammen met berichtjes over het feit dat je de welkomsmail wil hebben, die willen we tenslotte allemaal.

    -Als je de mail hebt gehad en in Pottermore kan, post dan geen screenshots of links naar foto's van Pottermore, op die manier kan iedereen voor zichzelf uitvinden wat ze moeten doen en blijft het voor iedereen leuk/nieuw. Hou er ook rekening mee dat als je het wel doet, je strafbaar bent zolang de site in bèta stadium is en je ook nog aangeklaagd kan worden.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2011 - 13:48 ]

    Ik ben al drie weken niet meer op Pottermore geweest, en eigenlijk mis ik het totaal niet. :'D
    Eerst ben ik helemaal hyper omdat ik in Pottermore kan, en daarna laat ik het als een baksteen vallen. Lol.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    SlytherinXXX schreef:
    (...)

    Heb ik gedaan maar er staat dat ik 0 gallerons heb...

    Hm, heb je niet al zo veel dingen gekocht dat alles op is?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    DrarryMORE schreef:
    (...)
    Hm, heb je niet al zo veel dingen gekocht dat alles op is?


    Ik ben er pas net op en heb niets uitgegeven.


    ~Live your life!~

    SlytherinXXX schreef:
    (...)

    Ik ben er pas net op en heb niets uitgegeven.

    Raar... Ik weet het ook niet, sorry!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    SlytherinXXX schreef:
    (...)

    Ik ben er pas net op en heb niets uitgegeven.


    Ben je al in de wegisweg geweest dan? x'D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Applejack schreef:
    (...)

    Ben je al in de wegisweg geweest dan? x'D


    Ja


    ~Live your life!~

    Kalashnikov schreef:
    (...)
    Het heeft het helemaal nog niet gedaan? D: Bij mij tenminste niet.


    Hij ligt er dan ook al 34 dagen uit ofzo. Ik bedoel, onderhoud, okay, maar iets 34 inactief laten staan? >.<


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Applejack schreef:
    (...)

    Hij ligt er dan ook al 34 dagen uit ofzo. Ik bedoel, onderhoud, okay, maar iets 34 inactief laten staan? >.<

    Doet Pottermore het bij jullie niet dan?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Pariah schreef:
    (...)
    Doet Pottermore het bij jullie niet dan?


    Het dueleren doet het niet

    En mijn vriendin kan haar lijstje neit oppakken op diagon alley.. nou, ze kan eht oppakken, maar eht verschijnt niet in haar trunk :/ dus kan ze neit naar Gringotts


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik haat pottermore. Waarom ik toch altijd???....


    ~Live your life!~

    StoryBelle schreef:
    (...)

    Het dueleren doet het niet

    En mijn vriendin kan haar lijstje neit oppakken op diagon alley.. nou, ze kan eht oppakken, maar eht verschijnt niet in haar trunk :/ dus kan ze neit naar Gringotts

    Ohw, da's kut D:


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik denk dat ik mijn account ga verwijderen en ga watchten...


    ~Live your life!~

    Tja.. krijg je als je een BETA tester bent.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    SlytherinXXX schreef:
    Ik denk dat ik mijn account ga verwijderen en ga watchten...


    Het is logisch dat de site een paar foutjes heeft hé?
    We zijn Béta testers. het is de bedoeling dat we de foutjes raporteren zodat Pottermore ze kan maken.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hoe kan je dingen rapporteren?


    ~Live your life!~