• Tot nu toe bekend: 5 doden, 10 zwaargewonden waarvan 3 in levensgevaar & 140 lichtgewonden.
    Festival is afgelast.

    Pukkelpop Safehouse
    Netsky stond in de boiler tijdens de storm
    Blog met alle info
    fotoblog

    Dit is het algemeen topic; andere topics over Pukkelpop zullen gesloten worden.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2011 - 22:18 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 aug 2011 - 11:37 ]


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    RIP slachtoffers noodweer Pukkelpop'11


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    pff, niets nieuw gemeld op vtm behalve dat zwaargewonden in genk liggen en lichtgewonden in sporthal van kiewit. problemen netwerk opgelost.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Is er misschien een lijst van namen van de mensen die overleden of (zwaar)gewond zijn geraakt?

    Man, ik vind dit echt niet leuk, al helemaal omdat het nu juist zó dichtbij is, normaal gebeuren al die rampen een stuk verder...

    Ik denk dat ik een vriend van me heb herkend, geel T-shirt links van de interviewer op VTM. Maar nog altijd niet de vriend die we zochten.

    Amused schreef:
    pff, niets nieuw gemeld op vtm behalve dat zwaargewonden in genk liggen en lichtgewonden in sporthal van kiewit. problemen netwerk opgelost.

    Ja en nu weer het zelfde met die burgemeeste --'
    Straks veranderen naar één


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Echt erg wat er gebeurd is, sterkte, ik zit hier maar, en ik kan niks doen. Dat voelt best klote

    [ bericht aangepast op 18 aug 2011 - 22:40 ]


    Where words fail, music speaks

    Minsa schreef:
    Is er misschien een lijst van namen van de mensen die overleden of (zwaar)gewond zijn geraakt?

    Man, ik vind dit echt niet leuk, al helemaal omdat het nu juist zó dichtbij is, normaal gebeuren al die rampen een stuk verder...

    Die worden meestal nog niet zo snel bekend gemaakt [: Lichamen moet geïdentificeerd worden, familie wordt geïnformeerd etc. en het is nog maar de vraag óf ze überhaupt wel bekend worden gemaakt.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Destay schreef:
    Echt erg wat er gebeurd is, en het ergste is, ik zit hier maar, en ik kan niks doen. Dat voelt best klote

    Ja dat heb ik ook.
    Ik probeer zoveel mogelijk te doen maar wat?


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Secretive schreef:
    (...)
    Normaal gezien heb je toch enkele Vlaamse zenders? Wij hebben Ned1,2 en3, dan moeten jullie de VRT-zenders toch ook hebben? D:


    wij hebben ketnet


    "Ignite, my love. Ignite."

    HeyApple schreef:
    (...)

    wij hebben ketnet

    Dan heb je normaal ook één.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Dan heb je normaal ook één.

    een hebben alleen mensen met een digitale pakket (: vvolgens mij


    Where words fail, music speaks

    Veel sterkte aan iedereen die op het festival, vrienden/familie/kennissen heeft zitten. Hopelijk horen jullie snel iets van ze (flower)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Scandal schreef:
    (...)
    Dan heb je normaal ook één.


    ja dat klopt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Grindylow schreef:
    (...)
    Die worden meestal nog niet zo snel bekend gemaakt [: Lichamen moet geïdentificeerd worden, familie wordt geïnformeerd etc. en het is nog maar de vraag óf ze überhaupt wel bekend worden gemaakt.

    Oh, oké, dankjewel. (: Ik weet niet echt iets van dat soort dingen, vandaar.

    Tragically schreef:
    Veel sterkte aan iedereen die op het festival, vrienden/familie/kennissen heeft zitten. Hopelijk horen jullie snel iets van ze (flower)

    Ik heb al iets van mijn broer gehoord.
    Dank je


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"