• Tot nu toe bekend: 5 doden, 10 zwaargewonden waarvan 3 in levensgevaar & 140 lichtgewonden.
    Festival is afgelast.

    Pukkelpop Safehouse
    Netsky stond in de boiler tijdens de storm
    Blog met alle info
    fotoblog

    Dit is het algemeen topic; andere topics over Pukkelpop zullen gesloten worden.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2011 - 22:18 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 aug 2011 - 11:37 ]


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    First schreef:
    (...)
    Pff ja.

    Kunnen ze niet wat updates geven? Ik ben nog altijd ongerust. Ik wil echt nieuws.

    Crushed schreef:
    (...)
    Kunnen ze niet wat updates geven? Ik ben nog altijd ongerust. Ik wil echt nieuws.

    Er is iemand live bezig


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    First schreef:
    (...)
    Er is iemand live bezig

    Ja, heb het net gezien. Niet veel nieuws.

    wij willen langs deze weg de slachtoffers en gewonden door het noodweer op Pukkelpop steunen. Als je het eens bent met dit status awel zet dit dan ook voor een uurtje op je profiel als steun voor deze mensen!

    Zet dit op je FB, allemaal!

    Glue schreef:
    wij willen langs deze weg de slachtoffers en gewonden door het noodweer op Pukkelpop steunen. Als je het eens bent met dit status awel zet dit dan ook voor een uurtje op je profiel als steun voor deze mensen!

    Zet dit op je FB, allemaal!

    Heb ik al gedaan.
    Het blijft er langer opstaan dan 1 uurtje
    Ik ga nu gaan slapen dus mijn blog zal niet worden geupdate morgen natuurlijk weer wel. Als er nieuws is

    [ bericht aangepast op 18 aug 2011 - 23:02 ]


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Mijn broer en zijn vrienden zijn allemaal ongedeerd! Maar hij gaat toch nog blijven, naar muziek luisteren. Wat ik persoonlijk zeer onrespectvol vind van mijn broer, ik ben nu wel best boos op hem.

    Crushed schreef:
    Mijn broer en zijn vrienden zijn allemaal ongedeerd! Maar hij gaat toch nog blijven, naar muziek luisteren. Wat ik persoonlijk zeer onrespectvol vind van mijn broer, ik ben nu wel best boos op hem.


    ik ben blij voor je en je hebt gelijk!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Neleehx schreef:
    (...)

    ik ben blij voor je en je hebt gelijk!

    Ja, nu ga ik slapen en m'n ouders ook. Ik ben moe van het stressen. Bedankt voor je steun!

    Crushed schreef:
    (...)
    Ja, nu ga ik slapen en m'n ouders ook. Ik ben moe van het stressen. Bedankt voor je steun!


    Slaapwel ^^ dat is het enigste wat ik kan doen ;)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik ben echt zo ongerust over mijn vrienden daar.. Ik heb nog maar één iemand gehoord, die was veilig. Voor de rest blijf ik hopen op goede berichtjes van de rest. ):


    Why so serious?

    veel van mijn vrienden zijn daar maar zij hebben al gereageerd en ze zijn okee. maar echt vreselijk wat er gebeurd is..


    Let's do this poo

    DirenGrey schreef:
    echt, ik hoop dat jullie snel contact krijgen met jullie familieleden/vrienden/kennissen en de rest.
    Ik denk aan jullie !!


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    30 seconds to mars heeft net op twitter bevestigd dat ze niet zullen optreden!


    If you can dream it, you can do it.

    Myn nichten gaan elk jaar en ik heb een boel vriende die gingen en van de meeste hoor ik niets. Geen nieuws, goed nieuws i hope...


    All my life I've been waiting for something that never came.

    RIP. Ik ben echt sprakenloos.