• Tot nu toe bekend: 5 doden, 10 zwaargewonden waarvan 3 in levensgevaar & 140 lichtgewonden.
    Festival is afgelast.

    Pukkelpop Safehouse
    Netsky stond in de boiler tijdens de storm
    Blog met alle info
    fotoblog

    Dit is het algemeen topic; andere topics over Pukkelpop zullen gesloten worden.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2011 - 22:18 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 aug 2011 - 11:37 ]


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Voiceless schreef:
    (...)

    Een Nederlander, zeiden ze op RTL.

    Het was nog niet bekend of er Nederlanders bij waren.


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Ik ben aan het wachten op een smsje van mijn vriendin :s


    Olive

    ik vind het echt erg gelukkig zijn degene die ik ken in orde


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Mijn vrienden zitten nog altijd op de Camping, mijn Beste vriendin belde naar me of we haar konden komen halen, maar mijn vader is aan het werken en mijn moeder kan niet goed autorijden en verdwaalt om de vijf minuten. Ze komt nu met de trein, maar moet veel spullen ginder achter laten, alles is doerweekt enzo, straks komt ze naar hier. ik ga pas blij zijn al sik haar in mijn armen heb!


    Out of sight but not out of mind

    Malice schreef:
    (...)

    Pardon?
    Ik ken mensen die daar zitten en ik volg alles.
    Het grijpt me net zo erg aan ook al is het niet 'mijn' land?

    Mijn excuses, ik wist niet dat het zo'n groot festival was.

    Crushed schreef:
    (...)
    Mijn excuses, ik wist niet dat het zo'n groot festival was.


    Pukkelpop is echt een groot festival denk ik, vooral veel Belgen en Nederlanders natuurlijk, maar volgens mij ook veel Duitsers, mensen uit de UK, misschien wel fransen....
    Zo'n festival is echt een mengeling van nationaliteiten..


    If you can dream it, you can do it.

    xXxICExXx schreef:
    (...)

    Pukkelpop is echt een groot festival denk ik, vooral veel Belgen en Nederlanders natuurlijk, maar volgens mij ook veel Duitsers, mensen uit de UK, misschien wel fransen....
    Zo'n festival is echt een mengeling van nationaliteiten..

    Ja ik heb het net op de persconferentie vernomen. Er waren héél erg veel journalisten van het buitenland, en dan vooral die landen die jij noemt. Duitsland, Nederland, Frankrijk, UK,...

    Mijn vriendin, was daar ook, maar ik denk dat alles oke is. Hopelijk, blugh echt kut.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik ben zo blij dat ik terug thuis ben. Blah, het was zo eng...


    Never run out of reasons to smile...

    En alle doden zijn Belgen.
    Dat zeiden ze daarnet op de persconferentie.


    Never run out of reasons to smile...

    Eos schreef:
    En alle doden zijn Belgen.
    Dat zeiden ze daarnet op de persconferentie.


    Dat wilde ik ook net zeggen :'D Geen buitenlandse doden!


    Olive

    Authors schreef:
    (...)

    Dat wilde ik ook net zeggen :'D Geen buitenlandse doden!

    Tja, ik weet niet of ik daar blij of niet voor moet zijn.

    Ik heb de schrik van mijn leven gehad en ik ben echt héél blij dat ik terug thuis ben.
    Ik stond in een tent (niet die op de foto, een deel van de Boiler room is ook ingestort) één minuut voor hij instortte, want toen ik zag dat die tent aan het inzakken was ben ik gillend weggelopen, en toen kreeg ik gigantische hagelstenen op mijn hoofd...


    Never run out of reasons to smile...

    Eos schreef:
    (...)
    Tja, ik weet niet of ik daar blij of niet voor moet zijn.

    Ik heb de schrik van mijn leven gehad en ik ben echt héél blij dat ik terug thuis ben.
    Ik stond in een tent (niet die op de foto, een deel van de Boiler room is ook ingestort) één minuut voor hij instortte, want toen ik zag dat die tent aan het inzakken was ben ik gillend weggelopen, en toen kreeg ik gigantische hagelstenen op mijn hoofd...


    Jeetje, dat moet verschrikkelijk zijn. Alles in orde verder?

    Oke, mijn vriendenn komen nu ook terug naar huis.


    Olive

    Eos schreef:
    (...)
    Tja, ik weet niet of ik daar blij of niet voor moet zijn.

    Ik heb de schrik van mijn leven gehad en ik ben echt héél blij dat ik terug thuis ben.
    Ik stond in een tent (niet die op de foto, een deel van de Boiler room is ook ingestort) één minuut voor hij instortte, want toen ik zag dat die tent aan het inzakken was ben ik gillend weggelopen, en toen kreeg ik gigantische hagelstenen op mijn hoofd...

    Ik begrijp dat je de schrik van je leven hebt meegemaakt, want even goed kon jij dood zijn, maar dat is gelukkig niet zo. En ja die hagelstenen waar vet groot. Maar gelukkig ben je veilig thuis aangekomen. Dus jij gaat vandaag niet meer naar pukkelpop?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Adrian schreef:
    (...)
    Ik begrijp dat je de schrik van je leven hebt meegemaakt, want even goed kon jij dood zijn, maar dat is gelukkig niet zo. En ja die hagelstenen waar vet groot. Maar gelukkig ben je veilig thuis aangekomen. Dus jij gaat vandaag niet meer naar pukkelpop?


    Het is afgelast...


    Olive