• De stelling van vandaag luidt:
    Je kind veel te dik laten worden is kindermishandeling

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    hmmm, ik ben het ermee eens en ook oneens. Ik vind dat je als ouder erop moet letten dat je kind niet te dik word, ook al weeg je zelf meer. Want, dan lijkt het me logisch dat je wéét dat het niet fijn is om dik te zijn :c Maar ook mee oneens, want het kan ook door de bouw of een ziekte zijn.

    Geen mening. Ik vind het geen kindermishandeling maar het is ook niet goed, als ouder moet je daar goed op letten bij je kind.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Poseidon schreef:
    Ja, want daardoor kan het kind erge ziektes aan over houden.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Of een uit de hand gelopen liefde voor je kind. Meestal dat.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2011 - 14:39 ]


    Life is hard and then we die

    Ligt eraan. Als het kind een ziekte heeft dan kunnen de ouders daar weinig aan doen. Maar als de ouders hun kind alleen maar ongezond eten voor zet en hun dwingt junkfood te eten net zolang tot ze vetgemest zijn, jaa dan is het kindermishandeling. Maar ik zie dat niet snel ouders doen denk ik (:


    Sometimes it's best not to care.

    Het is ontverantwoordelijk, hiermee kunnen ze haar toekomst verpesten - en misschien ook wel hun schuld. maar als het kind zelf blijft eten dan is het ook mede haar eigen schuld. Als ze af wil vallen moet ze maar gaan fietsen, in ieder geval vind ik het geen kindermishandeling.

    Poseidon schreef:
    Ja, want daardoor kan het kind erge ziektes aan over houden.

    Uneventful schreef:
    Wat? Dus het is opeens de schuld van de ouders.


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    Tendencies schreef:
    (...)
    + het kan gepest worden, waardoor het onzeker word. D:

    Jep.


    Proud to be part of a fandom

    het hoeft niet altijd de schuld van de ouders te xijn het kind kan zelf ook heel veel eten


    bieber fever

    Eens.
    Je mag als ouders best van je kind houden, maar dan moet het gezond eten.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2011 - 22:14 ]


    26 - 02 - '16

    Uneventful schreef:
    Wat? Dus het is opeens de schuld van de ouders.


    Let it come and let it be

    Uneventful schreef:
    Wat? Dus het is opeens de schuld van de ouders.

    Haha, in de meeste gevallen wel ja. Als je je kind vanaf kleins af aan al leer dat je één koekje mag pakken en niet de hele trommel dan hebben de ouders er inderdaad heeeeeeul veel invloed op. En dit is maar één voorbeeldje.

    Nee, tuurlijk niet.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Ja, als ze het doorhebben en het is geen ziekte, vind ik van wel.
    Kindermishandeling is alleen wel een groot woord.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo