• We zijn weer op zoek naar nieuwe beta-readers!

    Meer informatie op:
    http://www.quizlet.nl/beta/


    Dit is mijn signature...

    Ik heb me aangemeld ^^

    zijn er toevallig geen beta-readers nodig voor enkel Engelse verhalen? Dat zou ik namelijk wel zien zitten :Y)

    [ bericht aangepast op 24 aug 2011 - 12:57 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    En nu heb ik buikpijn, want ik heb hem verzonden :c


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Cockney schreef:
    zijn er toevallig geen beta-readers nodig voor enkel Engelse verhalen? Dat zou ik namelijk wel zien zitten :Y)

    Die zijn er ook zeker nodig hoor als ik me niet vergis! =) Vraag het maar eens aan een bètareader =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Cockney schreef:
    zijn er toevallig geen beta-readers nodig voor enkel Engelse verhalen? Dat zou ik namelijk wel zien zitten :Y)


    Dat heb ik er gewoon ook bijgezet, bij de aanmelding XD
    (Alle pluspunten zijn welkom lijkt me)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cockney schreef:
    zijn er toevallig geen beta-readers nodig voor enkel Engelse verhalen? Dat zou ik namelijk wel zien zitten :Y)


    Daarvoor heb ik me ook aangemeld (:


    Not all those who wander are lost.

    Cockney schreef:
    zijn er toevallig geen beta-readers nodig voor enkel Engelse verhalen? Dat zou ik namelijk wel zien zitten :Y)

    Dát zou ik wel kunnen, mijn Engelse spelling en grammatica is véel beter dan mijn Nederlandse


    Let it come and let it be

    Tot nu toe heb ik enkel nog maar slecht eigenschappen over mezelf... Ik vind die goede een stuk moeilijker...


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Cassiopeiae schreef:
    (...)
    Joa, dat is waar, maar vorige keer zaten er echt mensen bij die echt slechter waren dan mij en dan snapte ik daar niks van :-)


    *dan ik.
    Ik kon me niet inhouden. En ik zou graag namen horen hoor, ik wil best weten wie jij slecht vindt. (:

    OT: Het is echt leuk om te doen, als je tijd hebt dan! Dus allemaal aanmelden! :'D

    Gracias schreef:
    Ik heb me aangemeld :'')
    was net een sollicitatie gesprek haha


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Dursley schreef:
    (...)

    *dan ik.
    Ik kon me niet inhouden. En ik zou graag namen horen hoor, ik wil best weten wie jij slecht vindt. (:

    OT: Het is echt leuk om te doen, als je tijd hebt dan! Dus allemaal aanmelden! :'D

    Hier een bèta-reader^^ De vraag was of jullie er ook voor Engelstalige verhalen nodig hadden?=)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Haha, nee, ik zou het echt verprutsen, dus ik doe maar niet mee, maar voor de rest; good luck! <3 :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik zou het wel leuk vinden om te doen, maar als school weer begint, mag ik alleen woensdag, vrijdag, zaterdag en zondag op de pc. Zou dat te weinig zijn?


    Harmonia nectere passus.

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Hier een bèta-reader^^ De vraag was of jullie er ook voor Engelstalige verhalen nodig hadden?=)


    Ehm, volgens mij zou dat wel handig zijn! We hebben er al een paar bèta's ertussen zitten die ook wel goed in Engels zijn, maar eentje meer kan nooit kwaad! Dus ik denk dat dat wel handig zou zijn, al weet ik niet wat mijn mede-bèta's zeggen. Ik zeg dus: gewoon invullen! :'D

    Ik heb me aangemeld (:


    Travel far enough, you'll meet yourself