• We zijn weer op zoek naar nieuwe beta-readers!

    Meer informatie op:
    http://www.quizlet.nl/beta/


    Dit is mijn signature...

    Succes iedereen ^^


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb dat formulier ingevuld, en dan bedenk ik nu ineens meer slechte eigenschappen van mezelf die er beter bij passen... Zo zie je maar weer... Ik kan mezelf niet goed inschatten


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Succes :)!


    Life is hard and then we die

    Ghehe, ik zit nu al zo'n half uur op dat formulier te zwoegen :'D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Succes iedereen =D


    I am an idiot, I move.

    Horan schreef:
    Ghehe, ik zit nu al zo'n half uur op dat formulier te zwoegen :'D

    Dan doe je in ieder geval wel je best


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    SecretRose schreef:
    (...)
    Dan doe je in ieder geval wel je best

    Dat wel, ik wil het ook heel graag worden en geen verneukt formulier inleveren. Dan voel ik me zo awkward :'D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ecanus schreef:
    (...)

    Maar ik heb de perfecte comback voor je!
    'Daarom overheersen de belgen de bèta's. Ze nemen alles letterlijk. Daar gaat het immers om bij het bèta zijn'

    -insert lame joke drum here-

    Aha!

    'Daarom overheersen de belgen de bèta's. Ze nemen alles letterlijk. Daar gaat het immers om bij het bèta zijn'

    (puh)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Horan schreef:
    (...)
    Dat wel, ik wil het ook heel graag worden en geen verneukt formulier inleveren. Dan voel ik me zo awkward :'D

    Dat heb ik ook. Het irritantste bij mij was de goede eigenschappen en de slechte. Ik kan mezelf niet goed beoordelen qua eigenschappen -_-'


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    SecretRose schreef:
    Ik heb dat formulier ingevuld, en dan bedenk ik nu ineens meer slechte eigenschappen van mezelf die er beter bij passen... Zo zie je maar weer... Ik kan mezelf niet goed inschatten

    Ik kon niet echt eigenschappen vinden die daar bij passen..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ecanus schreef:
    (...)

    Maar ik heb de perfecte comback voor je!
    'Daarom overheersen de belgen de bèta's. Ze nemen alles letterlijk. Daar gaat het immers om bij het bèta zijn'

    -insert lame joke drum here-

    Don't help the Belgians D:


    Let it come and let it be

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Aha!

    'Daarom overheersen de belgen de bèta's. Ze nemen alles letterlijk. Daar gaat het immers om bij het bèta zijn'

    (puh)

    Hihi, das niet volledig waar. Ik ben Nederlander en neem ook alles te letterlijk -damn, weer een slechte eigenschap... Of een goede-


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    SecretRose schreef:
    (...)
    Dat heb ik ook. Het irritantste bij mij was de goede eigenschappen en de slechte. Ik kan mezelf niet goed beoordelen qua eigenschappen -_-'

    Ik ook niet, heb lang over mijn goede eigenschappen gezeten en ga nu maar eens aan mijn slechte beginnen (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Horan schreef:
    (...)
    Ik ook niet, heb lang over mijn goede eigenschappen gezeten en ga nu maar eens aan mijn slechte beginnen (:

    Had ik ook. Ik zou zeggen: denk aan dingen waar je bij faalde, dat soort dingen. Dat heb ik gedaan.. En achteraf bedacht ik me veel betere -_-'


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Aha!

    'Daarom overheersen de belgen de bèta's. Ze nemen alles letterlijk. Daar gaat het immers om bij het bèta zijn'

    (puh)

    Nee, want dan zou je grammaticafouten creeëren omdat in stories véel figuurlijk taalgebruik voor komt (puh)


    Let it come and let it be