• Mijn vader is de wereld voor me.

    We hebben ons samen door van alles en nog wat heen geslagen.

    Hij heeft me gesteund als ik in de put zat en heeft me in huis genomen.
    Me jarenlang verzorgd,gekleed,gevoed etc etc. Toen hj van me moeder afging waren we jarenlang samen met ons tweetjes.
    Totdat hij opnieuw verliefd werd. Zijn vriendin en haar zoon kwamen bij ons in huis. Ondanks alles wat mijn stiefmoeder altijd over me zegt heeft hij me altijd beschermend. Hij heeft mijn naam op zijn rug en daaronder mijn hoofd toen ik een baby was (trouwens ook de naam van mijn stiefbroer er klein onder). Ik zou niet weten wat ik zonder hem moet.

    I love him to dead!


    En jij?

    [ bericht aangepast op 26 aug 2011 - 21:06 ]

    Jezus dat is toch harstikke logisch damn

    Mijn vader verliet het gezin voor een andere vrouw toen ik zeven was. Daarvoor zag ik hem vaak maanden niet in verband met zijn werk. Nu zie ik hem eens per jaar. Hij is behoorlijk introvert.
    Says pretty much everything.


    No growth of the heart is ever a waste

    Véél. Als ik hem niet had gehad zou ik nergens nu zijn. Hij is mijn beste maatje.


    SLOAN.

    Mijn vader is dood and my stepdad's a jackass. Have a nice day.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mijn vader betekent niks voor me,ik beteken ook niks voor hem(cat)


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Hooligan schreef:
    Jezus dat is toch harstikke logisch damn


    Voor sommige niet hoor.

    Mijn vader is mijn vader.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Hale schreef:
    (...)

    Voor sommige niet hoor.

    Oke sorry he

    Escritura schreef:
    Mijn vader is dood and my stepdad's a jackass. Have a nice day.


    O Damn gecondoleerd.

    Nu gaat het niet zo geweldig met mijn pa en mij, maar mijn pa betekend heel veel voor me, omdat hij voor mij de meest intelligente man is op deze planeet en hij me echt heel veel geleerd heeft. Niet alledaagse dingen, maar ook over de wereld, over mijzelf, over wie we zijn en waarom we zo zijn en bla bla bla. (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Soms iets vaker niets.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Mijn vader ligt momenteel in het ziekenhuis.
    Ik hoop dat hij niet doodgaat.
    I love you dad...

    Ik vraag me echt af of hij wel iets om me geeft , en ik ga hier niet naarzetten waarom ik dat denk.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Mijn vader is wel lief, maar je moet hem echt PRECIES zeggen wat je wil, hij heeft de subtiele signalen nooit door. Verder gaan we vaak samen naar het bos.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Soundeffect schreef:
    Nu gaat het niet zo geweldig met mijn pa en mij, maar mijn pa betekend heel veel voor me, omdat hij voor mij de meest intelligente man is op deze planeet en hij me echt heel veel geleerd heeft. Niet alledaagse dingen, maar ook over de wereld, over mijzelf, over wie we zijn en waarom we zo zijn en bla bla bla. (:


    Hoewel het prima tussen mij en mijn vader gaat, klopt de rest!

    [ bericht aangepast op 26 aug 2011 - 20:56 ]


    OTP: won't stop 'till we surrender...