• Mijn vader is de wereld voor me.

    We hebben ons samen door van alles en nog wat heen geslagen.

    Hij heeft me gesteund als ik in de put zat en heeft me in huis genomen.
    Me jarenlang verzorgd,gekleed,gevoed etc etc. Toen hj van me moeder afging waren we jarenlang samen met ons tweetjes.
    Totdat hij opnieuw verliefd werd. Zijn vriendin en haar zoon kwamen bij ons in huis. Ondanks alles wat mijn stiefmoeder altijd over me zegt heeft hij me altijd beschermend. Hij heeft mijn naam op zijn rug en daaronder mijn hoofd toen ik een baby was (trouwens ook de naam van mijn stiefbroer er klein onder). Ik zou niet weten wat ik zonder hem moet.

    I love him to dead!


    En jij?

    [ bericht aangepast op 26 aug 2011 - 21:06 ]

    Het is te ingewikkeld en te persoonlijk om diep op in te gaan, maar ik houd van hem op mijn eigen manier.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Vroeger? Alles. Hij was mijn held en ik keek tegen hem op. Altijd hoopte ik net zoals hij te worden. Nu? I don't give a fuck about where he is or what he's doing.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Samen met mijn moeder en mijn broertje is hij alles voor me (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik hou van mijn papa =)
    Ik schaam mij soms voor hem omdat hij soms belachelijk doet, in het openbaar :p maar dan denk ik, mijn papa is nu eenmaal niet normaal xD
    Ik ben toch blij met mijn vader omdat hij grappig is en vanalles :p ik ben blij dat ik niet zo'n vader heb die niet naar me omkijkt of dat ie zo saai als wat is..


    Stop wishing, Start doing..

    I'd kill him if I could get away with it.

    Slowly (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Mijn vader betekent heel veel voor me. Ondanks dat ik hem niet heel veel zie en we niet echt veel communiceren, is onze band strek. Er is ook geen communicatie nodig. Ik weet dat mijn vader de persoon is waar ik altijd bij terecht kan als er iets is en ik hou van hem, echt heel veel. Zeker omdat de band met mijn moeder niet zo sterk is, ben ik blij dat ik met mijn vader wel een goede band heb.

    Mijn vader heeft veel stress van zijn job en gewoon onze hele situatie en reageert het vaak op de rest van het gezin. Maar hij is de slechtste nog niet en wilt gewoon het allerbeste voor mij. Als clasht het soms ook wel eens, maar da's normaal zeker?


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Mijn vader is een goede vader. Hij is droog en grappig en soms streng. Al bij al hij is gewoon een goede vader en ik kom goed met hem overweg.


    All I have in life, is my imagniation.

    Hooligan schreef:
    Jezus dat is toch harstikke logisch damn

    Neen helemaal niet.
    Mijn vader betekent, tgoh minder dan niks voor mij :'D

    He's everything for me.
    Serieus, hij betekend meer voor me dan wie dan ook.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Jesssie schreef:
    Het is te ingewikkeld en te persoonlijk om diep op in te gaan, maar ik houd van hem op mijn eigen manier.

    Omfg, Jessie ik wil je handtekening!


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    (...)
    Omfg, Jessie ik wil je handtekening!


    ???

    McTrusty schreef:
    (...)
    Neen helemaal niet.
    Mijn vader betekent, tgoh minder dan niks voor mij :'D

    Lol sorry he. Naar mij is dat harstikke logisch. Ookal zijn er 'dingen' gebeurt, het is nog altijd je vader.

    Hale schreef:
    (...)

    ???

    Haha ^^ Jessie van Team Rocket (nerd). Maar ik zal kappen met offtopic doen en het topic niet verkrachten (zip)


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vraag me af of hij iets om me geeft, de reden dat ik me dat afvraag ga ik hier niet zeggen.


    I feel guilty after every bite I take.