• Mijn vader is de wereld voor me.

    We hebben ons samen door van alles en nog wat heen geslagen.

    Hij heeft me gesteund als ik in de put zat en heeft me in huis genomen.
    Me jarenlang verzorgd,gekleed,gevoed etc etc. Toen hj van me moeder afging waren we jarenlang samen met ons tweetjes.
    Totdat hij opnieuw verliefd werd. Zijn vriendin en haar zoon kwamen bij ons in huis. Ondanks alles wat mijn stiefmoeder altijd over me zegt heeft hij me altijd beschermend. Hij heeft mijn naam op zijn rug en daaronder mijn hoofd toen ik een baby was (trouwens ook de naam van mijn stiefbroer er klein onder). Ik zou niet weten wat ik zonder hem moet.

    I love him to dead!


    En jij?

    [ bericht aangepast op 26 aug 2011 - 21:06 ]

    Hooligan schreef:
    (...)
    Lol sorry he. Naar mij is dat harstikke logisch. Ookal zijn er 'dingen' gebeurt, het is nog altijd je vader.

    Voor jou kan dat mss zo zijn, maar dat is daarvoor niet voor iedereen zo (:

    McTrusty schreef:
    (...)
    Voor jou kan dat mss zo zijn, maar dat is daarvoor niet voor iedereen zo (:

    Oke

    Ik hou wel van hem (;


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Hooligan schreef:
    (...)
    Oke


    Mijn stiefbroer heeft geen enkel contact met zijn vader.

    Zo lieff als mijn vader is heeft hij hem herkend als zijn zoon en de vaderrol op zich genomen.

    We hebben niet allemaal dat geluk.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2011 - 21:11 ]

    Hale schreef:
    (...)

    Mijn stiefbroer heeft geen enkel contact met zijn vader.

    Zo lieff als mijn vader is heeft hij hem herkend als zijn zoon en de vaderrol op zich genomen.

    Dat is nou eens mooi zeg (:

    mijn vader die leeft nog, maar mijn papa is dood voor mij. heeft het zekf uitgezocht, ik heb hem nu ook al enkele maanden niet meer gezien en ben daar zeer blij mee.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Mijn vader betekent vrij weinig voor me. Zeg maar zo goed als niets. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    @Hooligan

    Sorry hoor, maar dat ligt er heel erg aan wat voor "Dingen" er gebeurt zijn. bij de een is dat erger dan de ander. Just because he's a father or father figure, doesn't make him great.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mijn vader is een lief iemand, maar hij is helemaal ANTI-VRIENDJES, maar mijn vriendje van nu is blijkbaar een uitzondering. Hij geeft me alles wat ik wil en dankzij hem heet is nu Kristen en niet Angel(dat is wat te liefjes en past niet bij mijn karakter).
    Hij verzorgt zijn familie erg goed en is goed in zijn werk.
    Hij is ook een computer-nerd en ik hou heel veel van hem


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Hooligan schreef:
    Jezus dat is toch harstikke logisch damn


    Waarom zou dat logisch zijn? Er zijn mensen die helemaal geen goede relatie hebben met hun vader


    All I have in life, is my imagniation.

    Hale schreef:
    (...)

    Mijn stiefbroer heeft geen enkel contact met zijn vader.

    Zo lieff als mijn vader is heeft hij hem herkend als zijn zoon en de vaderrol op zich genomen.

    We hebben niet allemaal dat geluk.

    ....Oke

    Hooligan schreef:
    (...)
    ....Oke


    Wat nu?

    Hooligan schreef:
    Jezus dat is toch harstikke logisch damn

    Hoezo logisch?
    Wie heeft ooit bedacht dat je van je familie moet houden? Je kan ze niet zelf uitzoeken, dus waarom moet je zo nodig van ze houden.
    Je hebt meer aan de mensen die je zelf heb uitgezocht, want dat zijn de mensen met wie je het meest heb.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Mijn vader is een asshole. Ik haat hem omdat hij mijn moeder pijn gedaan heeft & jaren niet naar ons heeft omgekeken. Sinds vorig jaar is hij opnieuw getrouwt en sindsdien denkt hij dat hij de perfecte vader is. Maar dat is hij niet. Verre van zelfs.


    Let us die young or let us live forever.

    Ik hou wel van hem hoor ;3
    Nou ja, behalve als hij boos is, want dan schreeuwt hij vaak dat hij me gaat slaan. Hij doet het nooit hoor, hij dreigt alleen maar... En dat is soms best scary ;o


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.