• Mijn vader is de wereld voor me.

    We hebben ons samen door van alles en nog wat heen geslagen.

    Hij heeft me gesteund als ik in de put zat en heeft me in huis genomen.
    Me jarenlang verzorgd,gekleed,gevoed etc etc. Toen hj van me moeder afging waren we jarenlang samen met ons tweetjes.
    Totdat hij opnieuw verliefd werd. Zijn vriendin en haar zoon kwamen bij ons in huis. Ondanks alles wat mijn stiefmoeder altijd over me zegt heeft hij me altijd beschermend. Hij heeft mijn naam op zijn rug en daaronder mijn hoofd toen ik een baby was (trouwens ook de naam van mijn stiefbroer er klein onder). Ik zou niet weten wat ik zonder hem moet.

    I love him to dead!


    En jij?

    [ bericht aangepast op 26 aug 2011 - 21:06 ]

    DeSlenderman schreef:
    I'd kill him if I could get away with it.

    Slowly (cat)


    I got your back, dude. Let´s do it together.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Mijn vader is een halve gare klóótzak die alles verspilt heeft aan wíjven en drugs, naar de hoeren gaan en in de bak komen.
    Heb hem al meer als 3 jaar niet echt meer gezien behalve op de begravenis van mijn oma.
    Maar het boeit me allemaal niet meer wat hij doet, hij doet maar, hij wilde zijn leven verkloten door mijn moeder pijn te doen, mij pijn te doen, zijn familie kapot te maken en niet eens moeite te doen, wat is eens in de maand langskomen om 50 euro te geven zodat ik kleren kan kopen terwijl je genoeg geld had, als je het toch uitgeeft aan hoeren.
    Aan trouwen met een tééf uit thailand en het geld dat je voor mij had gespaard aan haar kind geven zodat haar kind daar in Thailand een winkel kan beginnen? hij betekent niets meer als een stuk stront meer voor me.

    Zegt wel genoeg, toch?

    [ bericht aangepast op 26 aug 2011 - 21:29 ]


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    Hale schreef:
    (...)

    Wat nu?

    Wat wat nu?

    Hooligan schreef:
    (...)
    Wat wat nu?


    Jij met je ok.

    Hale schreef:
    (...)

    Jij met je ok.

    Oke

    Gaan jullie nou serieus discussiëren over dit? :')


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Trouwens, voor iedereen die zegt dat je wel van je familie moet houden? Go die in a fire already.
    Mijn families, bijde kanten kijken niet eens meer naar mij, mijn moeder en mijn stiefvader om.
    Het zou ze niet eens boeien als een van ons zou verongelukken, omdat ze er niet tegen kunnen dat ik anders ben dan hun, dat ik mezelf ben en omdat ik autisme heb.


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    Ik weet het niet, sinds mijn vader Korsakov heeft.
    Geloof me, ik herken mijn eigen vader niet meer. Ik houd van hem, maar hoe? Op welke manier? Hoeveel? Ik wéét het niet.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Cassiopeia schreef:
    Mijn vader is mijn vader.


    None but ourselves can free our minds.

    Ik hou wel van mijn vader, maar nooit heeft ie iets leuks gedaan met ons, wat belangrijk was voor hem, computeren klaverjassen en al die dingen, ik moest ooit een keer mijn verjaardag verzetten omdat hij zonodig moest klaverjassen..
    Kijk hij is best een lieve man hoor begrijp me niet verkeerd.
    Maar als ik bij hem op visitie ben, zit hij altijd achter zijn pc, ik zit ook wel vaak erachter maar als ik visite krijg, dan sluit ik mijn pc af, maar dat doet mijn vader niet.


    Hij regelt ook geen dingen voor me, (Niet van kleding of geld maar andere dingen)
    En mijn stiefpapa, doet dat wel. Eigenlijk hoort mijn vader dat te doen en niet hij!
    Ik hou van hem hoor dat wel.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Helemaal niks. Sterker nog, ik heb hem nooit gekend.

    Soms niets, soms wel iets.

    Meh, not so very much. Ik hou van hem, op mijn eigen manier. Maar we maken even goed vaak ruzie..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Soundeffect schreef:
    Nu gaat het niet zo geweldig met mijn pa en mij, maar mijn pa betekend heel veel voor me, omdat hij voor mij de meest intelligente man is op deze planeet en hij me echt heel veel geleerd heeft. Niet alledaagse dingen, maar ook over de wereld, over mijzelf, over wie we zijn en waarom we zo zijn en bla bla bla. (:


    van hem heb ik ook nog eens mijn logische verstand gekregen en mijn grootouders aan zijn kant zijn ook geweldig


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Mijn papa is mijn beste vriend :Y)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John