• Ja, vandaag in de Tilburg Meeting, gingen we om de paar seconde naar de Claires waar we allerlei prul kochten en zodoende elkaars haar rood gingen spuiten en met van die vingerloze handschoentjes gingen rondlopen. Op gegevenmoment riepen we zo 'Scene/Emo meeting!' en ofcourse werd er Tokio Hotel opgezet.

    Nu kwamen we op het idee om een zogenaamde "Alto" meeting op te zetten.
    Wat houd dat in: Je kleed je in een bepaalde stijl, zoals "Baby Doll" "Scene" "Fairytale Princess" "Emo" "Gothic" "Skater", go on. "Cosplay", zou ook nog kunnen, zo lang je maar iets aparts uitbeeld. Die stijl is een overdrijving van je eigen stijl of een stijl die je altijd gewoon al eens uit had willen proberen. Dus het is niet dat het word van, en we spelen allemaal Emo, of zo. Maar je plaatst je eigen stijl in een hokje, als je dus van sierlijke en donkere kleding houdt, ben je die dag een Gothic, of heb je altijd al eens als een roze prinsesje rond willen lopen, ben je die dag een "Fairytale Princess", ofcourse meot de kleding wel denkbaar kunnen zijn. Je hoeft dus niet vanalles daar voor aan te schaffen. Kijk gewoon in je kledingkast of je eits toepasselijks kunt vinden. Ja, Maartje, ja Nore ik weet dat we zeiden specifiek Scene, maar ik betwijfel of er dan mensen komen. :'D
    Dat is toch Wannabe? Ja, oké, het is een beetje "Wannabe". Maar is het niet leuk om eens anders te zijn? je bekijkt de wereld van een ander punt en de wereld bekijkt jouw ook anders. Daarnaast kun je eens lekker weird doen. Be creative.
    Waarom zo'n Meeting? Vooral, het is ook eens leuks om iets anders te proberen. En iedere keer dezelfde meeting word ook saai.
    Waar is het precies? In Breda, we spreken af bij Bruna, omdat ik niks anders weet daar.
    Wanneer en hoe laat? 25 Sepetember. We verzamelen om half één en om één uur gaan we naar de stad. Hoe laat we naar huis gaan, hangt af van de mensen die komen.

    Wie komen er?
    -CountMeIn
    -Failhare
    -DarkReunion
    -Swagtastic
    -Beard
    -DancingDead
    -Pastrana
    -Georgeee
    -Nephthys

    25 September in Breda iedereen Agree?

    [ bericht aangepast op 18 sep 2011 - 18:14 ]


    Let it come and let it be

    I'm In.
    En zo niet dwingen Maartje en Nore me wel..xD


    Only those who listen can hear

    Het is dat Den Bosch te ver is en mijn oudesr me nooit zouden laten gaan, maar wel super idee!


    Don't dream your life, but live your dream!

    Stray schreef:
    Het is dat Den Bosch te ver is en mijn oudesr me nooit zouden laten gaan, maar wel super idee!

    Vonden wij ook, als je kijkt naar de Meetings van vroeger zie je overal Cosplay, Scene en Fan meetings opduiken. Komen wij daar aan, met van die doodsaaie alledaagse meetings 'Omdat het kan' :'D
    Daar moesten we even verandering in brengen :3

    [ bericht aangepast op 27 aug 2011 - 21:15 ]


    Let it come and let it be

    Heb je internet gefixt? :'D


    -

    Genius schreef:
    Heb je internet gefixt? :'D

    Gelukkig wel :'D


    Let it come and let it be

    Oh ik zou graag willen maar ik ga daar naar school dus wil niet herkent worden, in breda kom ik ook te vaak, dus ik pass hahaha XD


    -

    Ik dacht dat hij sowieso al in Breda zou zijn, want mijn ouders laten me never nooit alleen naar Den Bosch gaan ;'x


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    youleftme schreef:
    Oh ik zou graag willen maar ik ga daar naar school dus wil niet herkent worden, in breda kom ik ook te vaak, dus ik pass hahaha XD

    I heard that before, misschien dat Eindhoven beter gaat. Gezien daar mensen makkelijker heen kunnen?


    Let it come and let it be

    Matched schreef:
    Ik dacht dat hij sowieso al in Breda zou zijn, want mijn ouders laten me never nooit alleen naar Den Bosch gaan ;'x

    In Breda kan bijna niemand, dat is het stomme. Misschein als je zegt dat je met Kimberlee, Maartje en mij bent? Het qword waarschijnlijk ook Eindhoven.


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    In Breda kan bijna niemand, dat is het stomme. Misschein als je zegt dat je met Kimberlee, Maartje en mij bent? Het qword waarschijnlijk ook Eindhoven.

    Eindhoven is inderdaad handiger, ja. Het is wat meer centraal in Brabant ;'o


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    CountMeIn schreef:
    (...)
    I heard that before, misschien dat Eindhoven beter gaat. Gezien daar mensen makkelijker heen kunnen?

    Ja dat is al snel een stuk verder, zou eerder Utrecht pakken ;]


    -

    Matched schreef:
    (...)
    Eindhoven is inderdaad handiger, ja. Het is wat meer centraal in Brabant ;'o

    In dat geval word het Eindhoven, is ook nog eens dichter bij Tilburg dan DB :'D


    Let it come and let it be

    youleftme schreef:
    (...)
    Ja dat is al snel een stuk verder, zou eerder Utrecht pakken ;]

    Het gros mag niet naar Utrecht, dus vandaar. Plus, Eindhoven is wel dichter bij Tilburg dan Utrecht. (Jij woont volgens mij tussen Breda en Tilburg, dus ik denk dat we ongeveer op gelijke hoogte zitten)


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Het gros mag niet naar Utrecht, dus vandaar. Plus, Eindhoven is wel dichter bij Tilburg dan Utrecht. (Jij woont volgens mij tussen Breda en Tilburg, dus ik denk dat we ongeveer op gelijke hoogte zitten)

    Ik woon dicht bij Breda en niet ver van Tilburg inderdaad haha, maar utrecht ligt centraal voor alle Nederlandse Quizletters! (:


    -

    Stray schreef:
    Het is dat Den Bosch te ver is en mijn oudesr me nooit zouden laten gaan, maar wel super idee!