• Ja, vandaag in de Tilburg Meeting, gingen we om de paar seconde naar de Claires waar we allerlei prul kochten en zodoende elkaars haar rood gingen spuiten en met van die vingerloze handschoentjes gingen rondlopen. Op gegevenmoment riepen we zo 'Scene/Emo meeting!' en ofcourse werd er Tokio Hotel opgezet.

    Nu kwamen we op het idee om een zogenaamde "Alto" meeting op te zetten.
    Wat houd dat in: Je kleed je in een bepaalde stijl, zoals "Baby Doll" "Scene" "Fairytale Princess" "Emo" "Gothic" "Skater", go on. "Cosplay", zou ook nog kunnen, zo lang je maar iets aparts uitbeeld. Die stijl is een overdrijving van je eigen stijl of een stijl die je altijd gewoon al eens uit had willen proberen. Dus het is niet dat het word van, en we spelen allemaal Emo, of zo. Maar je plaatst je eigen stijl in een hokje, als je dus van sierlijke en donkere kleding houdt, ben je die dag een Gothic, of heb je altijd al eens als een roze prinsesje rond willen lopen, ben je die dag een "Fairytale Princess", ofcourse meot de kleding wel denkbaar kunnen zijn. Je hoeft dus niet vanalles daar voor aan te schaffen. Kijk gewoon in je kledingkast of je eits toepasselijks kunt vinden. Ja, Maartje, ja Nore ik weet dat we zeiden specifiek Scene, maar ik betwijfel of er dan mensen komen. :'D
    Dat is toch Wannabe? Ja, oké, het is een beetje "Wannabe". Maar is het niet leuk om eens anders te zijn? je bekijkt de wereld van een ander punt en de wereld bekijkt jouw ook anders. Daarnaast kun je eens lekker weird doen. Be creative.
    Waarom zo'n Meeting? Vooral, het is ook eens leuks om iets anders te proberen. En iedere keer dezelfde meeting word ook saai.
    Waar is het precies? In Breda, we spreken af bij Bruna, omdat ik niks anders weet daar.
    Wanneer en hoe laat? 25 Sepetember. We verzamelen om half één en om één uur gaan we naar de stad. Hoe laat we naar huis gaan, hangt af van de mensen die komen.

    Wie komen er?
    -CountMeIn
    -Failhare
    -DarkReunion
    -Swagtastic
    -Beard
    -DancingDead
    -Pastrana
    -Georgeee
    -Nephthys

    25 September in Breda iedereen Agree?

    [ bericht aangepast op 18 sep 2011 - 18:14 ]


    Let it come and let it be

    Failhare schreef:
    (...)En wat als er niet meer mensen komen(nerd) deze meeting meot doorgaan.
    btw, als er verder toch niemand komt, kan het net zo goed in Tilburg:Y)

    Als er naast ons geen anderen komen, dat word het Tilburg ja :'D


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Als er naast ons geen anderen komen, dat word het Tilburg ja :'D
    ghehe, btw ik ben al aan het sparen voor eventuele treinkaartje, en voor de claires natuurlijk, als het in Tilburg is want ik weet nie of die ook 1 in eindhoven is?


    Where words fail, music speaks

    Eindhoven & Breda zijn beide te ver weg, helaas ):

    Eindhoven is echt 3 uur met de trein en dan 45 euro, en Breda is 2 uur en 35 euro. Dat heb ik er niet voor over.


    Destroy what destroys you.

    Dilemma schreef:
    Eindhoven & Breda zijn beide te ver weg, helaas ):

    Eindhoven is echt 3 uur met de trein en dan 45 euro, en Breda is 2 uur en 35 euro. Dat heb ik er niet voor over.
    Snap ik (:


    Where words fail, music speaks

    had wel gewild allen zal niet gaan 50 euro voor de trein en 3.5 uur reizen nee dankje doe maar nie sorry


    You people laugh because I'm different I laugh because they are all the same

    OMG deze meeting moet echt snel komen, want ik kan niet meer wachten.


    Where words fail, music speaks

    Vanamo schreef:
    had wel gewild allen zal niet gaan 50 euro voor de trein en 3.5 uur reizen nee dankje doe maar nie sorry

    True, als deze meeting een succes word, gaat de volgende meer op een openbare plek zijn.


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    True, als deze meeting een succes word, gaat de volgende meer op een openbare plek zijn.
    (headbang)


    Where words fail, music speaks

    Ik reed gisteren voor bij eindoven en het is wel een 3 kwartier rijden met auto.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Adrian schreef:
    Ik reed gisteren voor bij eindoven en het is wel een 3 kwartier rijden met auto.

    Da's niks, vergeleken bij hoelang ik moet reizen (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    ik wil wel, maar ik weet niet of het kan, aangezien ik in het noorden woon enso.. je weet het seviepevietosti. (cat)
    maar als ik kan, kom ik seker. :Y)

    [ bericht aangepast op 28 aug 2011 - 12:50 ]


    Life is a beautiful struggle

    Het is grappig dat er altijd meetings in het zuiden worden georganiseert. Is het daar leuker ofzo?


    SLOAN.

    Paralize schreef:
    Het is grappig dat er altijd meetings in het zuiden worden georganiseert. Is het daar leuker ofzo?
    Lol, wij wonen gwn in de buurt van Eindhoven, dus denk dat het daardoor komt, want een ritje naar het noorden ofso is niet gratis (cat)
    Voor jullie ook niet.


    Where words fail, music speaks

    Swagtastic schreef:
    ik wil wel, maar ik weet niet of het kan, aangezien ik in het noorden woon enso.. je weet het seviepevietosti. (cat)
    maar als ik kan, kom ik seker. :Y)

    JellaPellaAcapella!:9~
    Ik zal je er bij zetten met '-Misschien-' :9~


    Let it come and let it be

    Paralize schreef:
    Het is grappig dat er altijd meetings in het zuiden worden georganiseert. Is het daar leuker ofzo?

    De mensen in het Noorden zijn niet zo actief met meetings.


    Let it come and let it be