• Ja, vandaag in de Tilburg Meeting, gingen we om de paar seconde naar de Claires waar we allerlei prul kochten en zodoende elkaars haar rood gingen spuiten en met van die vingerloze handschoentjes gingen rondlopen. Op gegevenmoment riepen we zo 'Scene/Emo meeting!' en ofcourse werd er Tokio Hotel opgezet.

    Nu kwamen we op het idee om een zogenaamde "Alto" meeting op te zetten.
    Wat houd dat in: Je kleed je in een bepaalde stijl, zoals "Baby Doll" "Scene" "Fairytale Princess" "Emo" "Gothic" "Skater", go on. "Cosplay", zou ook nog kunnen, zo lang je maar iets aparts uitbeeld. Die stijl is een overdrijving van je eigen stijl of een stijl die je altijd gewoon al eens uit had willen proberen. Dus het is niet dat het word van, en we spelen allemaal Emo, of zo. Maar je plaatst je eigen stijl in een hokje, als je dus van sierlijke en donkere kleding houdt, ben je die dag een Gothic, of heb je altijd al eens als een roze prinsesje rond willen lopen, ben je die dag een "Fairytale Princess", ofcourse meot de kleding wel denkbaar kunnen zijn. Je hoeft dus niet vanalles daar voor aan te schaffen. Kijk gewoon in je kledingkast of je eits toepasselijks kunt vinden. Ja, Maartje, ja Nore ik weet dat we zeiden specifiek Scene, maar ik betwijfel of er dan mensen komen. :'D
    Dat is toch Wannabe? Ja, oké, het is een beetje "Wannabe". Maar is het niet leuk om eens anders te zijn? je bekijkt de wereld van een ander punt en de wereld bekijkt jouw ook anders. Daarnaast kun je eens lekker weird doen. Be creative.
    Waarom zo'n Meeting? Vooral, het is ook eens leuks om iets anders te proberen. En iedere keer dezelfde meeting word ook saai.
    Waar is het precies? In Breda, we spreken af bij Bruna, omdat ik niks anders weet daar.
    Wanneer en hoe laat? 25 Sepetember. We verzamelen om half één en om één uur gaan we naar de stad. Hoe laat we naar huis gaan, hangt af van de mensen die komen.

    Wie komen er?
    -CountMeIn
    -Failhare
    -DarkReunion
    -Swagtastic
    -Beard
    -DancingDead
    -Pastrana
    -Georgeee
    -Nephthys

    25 September in Breda iedereen Agree?

    [ bericht aangepast op 18 sep 2011 - 18:14 ]


    Let it come and let it be

    Snivellus schreef:
    Ik zou graag komen, maar mijn ouders zijn overbeschermend...
    Zeg dat je gaat zwemmen ofso?


    Where words fail, music speaks

    Failhare schreef:
    (...)Zeg dat je gaat zwemmen ofso?


    Ik woon in de Achterhoek...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    youleftme schreef:
    (...)
    Ja van jullie groep, maar ik heb het over heel Quizlet en dan is Utrecht veel centraler. Als jullie alleen jullie groep bedoelen, moet je het onderling afspreken..

    Ik ga geen 20 euro neerleggen voor een meeting met 3 mensen, en dan enkel nog de reis. Dit is enkel een probeersel. Als deze meeting lekker verloopt met alles dán ga ik echt nadenken over grotere plaatsen. Gezien ik van aparte meetings houd. Maar ik wil eerst wat uitproberen voordat ik alles groot ga aanpakken. Want een reisje naar Utrecht is ook niet gratis.


    Let it come and let it be

    Snivellus schreef:
    (...)

    Ik woon in de Achterhoek...
    Ow, haha das best een eindje(no_chears)


    Where words fail, music speaks

    Failhare schreef:
    (...)Ow, haha das best een eindje(no_chears)

    Enschede!:Y)
    Ja dat is ind een eindje..


    Only those who listen can hear

    DarkReunion schreef:
    (...)
    Enschede!:Y)
    Ja dat is ind een eindje..


    Enschede? PLUSKUT!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    @Youleftme, Ik snap je ergernis en je punt ook wel, maar dit is puur even om te kijken en dat doe ik het liefst met een groepje. Daarom speel ik nu nog 'safe'. Ik wil namelijk weer écht leven in de meetings gooien, met aparte meetings. En soms ook duurdere goedgeplande meetings. Enkel altijd zo'n 'we strompelen door de stad en eten wat' meetings zijn wel gezellig, maar het verveelt me. Om te beginnen pak ik het daarom dus klein aan, maar wil anderen de káns geven om te komen dus maak ik een topic.


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    @Youleftme, Ik snap je ergernis en je punt ook wel, maar dit is puur even om te kijken en dat doe ik het liefst met een groepje. Daarom speel ik nu nog 'safe'. Ik wil namelijk weer écht leven in de meetings gooien, met aparte meetings. En soms ook duurdere goedgeplande meetings. Enkel altijd zo'n 'we strompelen door de stad en eten wat' meetings zijn wel gezellig, maar het verveelt me. Om te beginnen pak ik het daarom dus klein aan, maar wil anderen de káns geven om te komen dus maak ik een topic.
    :Y) En ik wil perse komen dusjaa. en een reisje naar Utrecht is niet gratis.


    Where words fail, music speaks

    En bedankt;'d Stonem heeft voor ons de titel van het topic veranderd yay*O*


    Where words fail, music speaks

    Awh, het is 100 km te ver. :'D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    BTW,
    Mensen als je dit leest, denk dan even goed na.
    Als je je ervoor zou schamen dat je als emo ofzo gaat rondlopen, ik heb dat ook maar daarom doe ik ook niet te.
    Ik pas me wel aan voor de meeting, ik doe wel zwarte kleding en dan toch wat fellle kleurtjes, zo voel ik me toch een beetje mezelf en schaam ik mezelf niet.

    Probeer het gewoon eens een keer.


    Where words fail, music speaks

    Stiekem bump

    [ bericht aangepast op 28 aug 2011 - 12:10 ]


    Where words fail, music speaks

    Failhare schreef:
    Stiekem bump


    Where words fail, music speaks

    Als er wat meer mensen zijn, komt er een datum


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    Als er wat meer mensen zijn, komt er een datum
    En wat als er niet meer mensen komen(nerd) deze meeting meot doorgaan.
    btw, als er verder toch niemand komt, kan het net zo goed in Tilburg:Y)


    Kan hij niet deze maand al?:P ik wil hem zo snel mogelijk, ik heb er teveel zin in.s]

    [ bericht aangepast op 28 aug 2011 - 12:15 ]


    Where words fail, music speaks