• Ja, vandaag in de Tilburg Meeting, gingen we om de paar seconde naar de Claires waar we allerlei prul kochten en zodoende elkaars haar rood gingen spuiten en met van die vingerloze handschoentjes gingen rondlopen. Op gegevenmoment riepen we zo 'Scene/Emo meeting!' en ofcourse werd er Tokio Hotel opgezet.

    Nu kwamen we op het idee om een zogenaamde "Alto" meeting op te zetten.
    Wat houd dat in: Je kleed je in een bepaalde stijl, zoals "Baby Doll" "Scene" "Fairytale Princess" "Emo" "Gothic" "Skater", go on. "Cosplay", zou ook nog kunnen, zo lang je maar iets aparts uitbeeld. Die stijl is een overdrijving van je eigen stijl of een stijl die je altijd gewoon al eens uit had willen proberen. Dus het is niet dat het word van, en we spelen allemaal Emo, of zo. Maar je plaatst je eigen stijl in een hokje, als je dus van sierlijke en donkere kleding houdt, ben je die dag een Gothic, of heb je altijd al eens als een roze prinsesje rond willen lopen, ben je die dag een "Fairytale Princess", ofcourse meot de kleding wel denkbaar kunnen zijn. Je hoeft dus niet vanalles daar voor aan te schaffen. Kijk gewoon in je kledingkast of je eits toepasselijks kunt vinden. Ja, Maartje, ja Nore ik weet dat we zeiden specifiek Scene, maar ik betwijfel of er dan mensen komen. :'D
    Dat is toch Wannabe? Ja, oké, het is een beetje "Wannabe". Maar is het niet leuk om eens anders te zijn? je bekijkt de wereld van een ander punt en de wereld bekijkt jouw ook anders. Daarnaast kun je eens lekker weird doen. Be creative.
    Waarom zo'n Meeting? Vooral, het is ook eens leuks om iets anders te proberen. En iedere keer dezelfde meeting word ook saai.
    Waar is het precies? In Breda, we spreken af bij Bruna, omdat ik niks anders weet daar.
    Wanneer en hoe laat? 25 Sepetember. We verzamelen om half één en om één uur gaan we naar de stad. Hoe laat we naar huis gaan, hangt af van de mensen die komen.

    Wie komen er?
    -CountMeIn
    -Failhare
    -DarkReunion
    -Swagtastic
    -Beard
    -DancingDead
    -Pastrana
    -Georgeee
    -Nephthys

    25 September in Breda iedereen Agree?

    [ bericht aangepast op 18 sep 2011 - 18:14 ]


    Let it come and let it be

    youleftme schreef:
    (...)
    Ik woon dicht bij Breda en niet ver van Tilburg inderdaad haha, maar utrecht ligt centraal voor alle Nederlandse Quizletters! (:

    Klopt, maar zoals al gezegd werd, het merendeel mag niet naar Utrecht.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Lol , een vriendin en ik werden ook als Emo bestempelt terwijl ik dat nou geloof ik ook weer niet ben o_O

    Ik weet niet of ik naar Den Bosch/ Breda / waar dan ook mag, moet ik eerst vragen en dat gaat niet want ik ben alleen thuis.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Knoxville schreef:
    Lol , een vriendin en ik werden ook als Emo bestempelt terwijl ik dat nou geloof ik ook weer niet ben o_O

    Ik weet niet of ik naar Den Bosch/ Breda / waar dan ook mag, moet ik eerst vragen en dat gaat niet want ik ben alleen thuis.

    Het word, btw, Eindhoven :'D


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Het word, btw, Eindhoven :'D


    Ook goed , dan moet ik het nog vragen (:


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    IK MOET KOMEN


    Where words fail, music speaks

    Failhare schreef:
    IK MOET KOMEN

    OFCOURSE MOET JIJ


    Let it come and let it be

    Matched schreef:
    (...)
    Klopt, maar zoals al gezegd werd, het merendeel mag niet naar Utrecht.

    Ja van jullie groep, maar ik heb het over heel Quizlet en dan is Utrecht veel centraler. Als jullie alleen jullie groep bedoelen, moet je het onderling afspreken..


    -

    Dude, ik mag echt niet verder dan Breda of Eindhoven dus...


    IK KAN DAT TOCH NIET BETALEN, DUS EINDHOVEN IS GOED, OF ANDERS BREDA


    Where words fail, music speaks

    ik weet al helemaal wat ik aan ga doen(clown)

    Ik doe zwarte kleding aan, en dan mega kleurtjes als make-up , Bloemen in mijn haar. Allemaal felle kleurtjes... Mhuwhauaha



    -joke

    Nah, niet te.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2011 - 22:35 ]


    Where words fail, music speaks

    CountMeIn schreef:
    (...)
    OFCOURSE MOET JIJ

    MAARTJE< JIJ KOMT GEWOON! -GAYHAND-


    Only those who listen can hear

    DarkReunion schreef:
    (...)
    MAARTJE< JIJ KOMT GEWOON! -GAYHAND-
    LOL dat was ik altijd al van plan.(cat)


    Where words fail, music speaks

    Failhare schreef:
    (...)LOL dat was ik altijd al van plan.(cat)

    Iknow :3


    Only those who listen can hear

    Ik kom gewoon als mezelf :Y)


    Only those who listen can hear

    Dude, ik heb eff aan een mod gevraagd of de titel veranderd kan worden naar Eindhoven :Y)


    Where words fail, music speaks

    Ik zou graag komen, maar mijn ouders zijn overbeschermend...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!