• Okay, ik heb echt een probleem. Ik vermoed dat ik zwanger ben... ben steeds misselijk en mijn buik blijft beetje bij beetje groter worden (over 2 maanden gekeken) Het is inmiddels uit met mijn vriend, maar toen het nog aan was heeft hij zich gewoon naar binnen gedrukt zonder condoom. Hijs niet gekomen maar toch..... Durf het niet tegen mam en pap te zeggen, en durf geen test te kopen. Aangezien ik de pil doorslik is ook dat niet betrouwbaar... help........

    Embersky schreef:
    (...)

    Ik durf het echt niet te kopen. Mijn vriend heeft er nog een liggen maar aangezien hij mij never meer wil zien, tsja....

    Ik denk dat ie hiervoor wel een uitzondering maakt, hij kan immers ook ineens vader worden hierdoor.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik zou hem niet bij je vriend halen, gewoon zelf een kopen. Anders ga je onnodig al paniek zaaien bij hem.

    Defensive schreef:
    Met voorvocht kan het al misgaan... Ik zou toch een zwangerschapstest kopen als ik jou was, beter dat je het nu weet en een keuze hebt dan wanneer het te laat is!


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Als je het kan zien aan je buik ben je al veel te ver.. Misschien zijn je ouders nu wel een beetje boos maar ze zijn nog veel bozer als je straks een tienermoeder bent, toch?


    It's time to be happy again.

    Stap de eerste de beste drogist binnen en koop een test.

    Het personeel begrijpt je heus wel.

    Maar pas wel op met die testen de helft is niet betrouwbaar.

    Koop eerst eentje van kruidvat en daarna eentje van clearblue. (over een paar weken).

    [ bericht aangepast op 28 aug 2011 - 18:55 ]

    Hale schreef:
    Stap de eerste de beste drogist binnen en koop een test.

    Het personeel begrijpt je heus wel.

    Maar pas wel op met die testen de helft is niet betrouwbaar.

    Koop eerst eentje van kruidvat en daarna eentje van cluerblue. (over een paar weken).

    Kan ze beter in 1 keer clearblue kopen. (cat)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Embersky schreef:
    (...)

    Ik durf het echt niet te kopen. Mijn vriend heeft er nog een liggen maar aangezien hij mij never meer wil zien, tsja....

    Dat durf je niet? Je durft wel met je vriendje naar bed te gaan zonder voorbehoedsmiddel maar je durft geen test te halen? Wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten. Je was volwassen genoeg om mogelijk zwanger te raken dan moet je ook volwassen genoeg zijn om een test te kopen en de eventuele gevolgen onder ogen te komen.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2011 - 18:55 ]


    Here & Now

    MALFOYHEAD schreef:
    (...)
    Kan ze beter in 1 keer clearblue kopen. (cat)


    Nou nee.

    Als je zwanger bent zit er een stofje in je plas en die testen van kruidvat reageren daar beter op.

    Embersky schreef:
    (...)

    Ik durf het echt niet te kopen. Mijn vriend heeft er nog een liggen maar aangezien hij mij never meer wil zien, tsja....


    Waarom heeft jou vriend een zwangerschaptest?


    <3

    Hale schreef:
    (...)

    Nou nee.

    Als je zwanger bent zit er een stofje in je plas en die testen van kruidvat reageren daar beter op.

    Tja, dat weet ik niet. Nooit uitgeprobeerd.(cat)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Masai schreef:
    (...)
    Dat durf je niet? Je durft wel met je vriendje naar bed te gaan zonder voorbehoedsmiddel maar je durft geen test te halen? Wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten. Je was volwassen genoeg om mogelijk zwanger te raken dan moet je ook volwassen genoeg zijn om een test te kopen en de eventuele gevolgen onder ogen te komen.


    Mijn vriend deed dat tegen mijn zin in. Ik ben echt niet dom

    Embersky schreef:
    (...)

    Mijn vriend deed dat tegen mijn zin in. Ik ben echt niet dom

    Uh.. leuke vriend?


    -

    Embersky schreef:
    (...)

    Mijn vriend deed dat tegen mijn zin in. Ik ben echt niet dom

    Dat staat ook niet boven in je verhaal..


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    je kan naar de huisarts gaan, die hebben absolute zwijgplicht!!!!
    je hoef het niet rechtstreeks aan je ouders te vertellen, je kan ze ook een brief schrijven, dit werkt het beste en je kan er alles in vertellen zonder dat je ouders je in de reden vallen.

    als je ouders ECHT van je houden, zouden ze ook met een kind van je houden. het blijven je ouders, zonder hen ben je nergens.
    ze kunnen helpen een oplossing te verzinnen.
    maar je kan het beter vertellen dan dat ze er zelf achter komen.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2011 - 19:00 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Embersky schreef:
    (...)

    Mijn vriend deed dat tegen mijn zin in. Ik ben echt niet dom

    Je bent zeker wel dom als je een relatie hebt met een jongen die je gewoon verkracht.


    Here & Now