• Okay, ik heb echt een probleem. Ik vermoed dat ik zwanger ben... ben steeds misselijk en mijn buik blijft beetje bij beetje groter worden (over 2 maanden gekeken) Het is inmiddels uit met mijn vriend, maar toen het nog aan was heeft hij zich gewoon naar binnen gedrukt zonder condoom. Hijs niet gekomen maar toch..... Durf het niet tegen mam en pap te zeggen, en durf geen test te kopen. Aangezien ik de pil doorslik is ook dat niet betrouwbaar... help........

    Hale schreef:
    (...)

    Nou nee.

    Als je zwanger bent zit er een stofje in je plas en die testen van kruidvat reageren daar beter op.


    ik heb een vriendin die inmiddels 2 keer zwanger is geweest (Slet.. okay, niet echt vriendin)

    anyway, ze gebruikte die testen van Clearblue, en die werken goed.
    die zijn heel betrouwbaar, en die kun je gewoon bij de drogist of Albert Heijn kopen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Masai schreef:
    Doorslikken van de pil is wel betrouwbaar. De stopweek is eigenlijk uitgevonden om vrouwen destijds (de jaren 70') niet af te laten schrikken. Zij vonden het idee van niet meer ongesteld worden namelijk te raar toen. Dus de stopweek is niet noodzakelijk en de pil blijft betrouwbaar als je hem doorslikt. (:
    Je krijgt deze ''symptomen'' omdat je bang bent en jezelf gek maakt. Waarschijnlijk ben je niet zwanger, maar ik zou zeggen doe een test! Wij zijn namelijk geen testen...


    Da's waar. Je kan jezelf helemaal zwanger denken, waardoor je echt een buik kunt krijgen en kan stoppen met ongesteld zijn, omdat je zo stresst en dus hormonen aanmaakt.
    Bovendien ben je zelfs in je stopweek beschermd. Tenminste wel bij de combinatiepil die ik gebruik.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Masai schreef:
    (...)
    Je bent zeker wel dom als je een relatie hebt met een jongen die je gewoon verkracht.


    Misschien is het daarna wel uitgegaan? Ik zou iemand niet zo gauw daarop beoordelen als ik jou was...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Masai schreef:
    (...)
    Je bent zeker wel dom als je een relatie hebt met een jongen die je gewoon verkracht.


    Ja, want daar kan je iets aan doen. --' (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    NurseJoy schreef:
    (...)

    ik heb een vriendin die inmiddels 2 keer zwanger is geweest (Slet.. okay, niet echt vriendin)

    anyway, ze gebruikte die testen van Clearblue, en die werken goed.
    die zijn heel betrouwbaar, en die kun je gewoon bij de drogist of Albert Heijn kopen.


    Nou ik heb daar andere ervaringen mee.

    Thefuck tegen je zin in!

    AANGIFTE!

    [ bericht aangepast op 28 aug 2011 - 19:19 ]

    Defensive schreef:
    (...)

    Misschien is het daarna wel uitgegaan? Ik zou iemand niet zo gauw daarop beoordelen als ik jou was...

    Ohjaa, tuurlijk. Kom op nou! Je weet toch wel met wie je een relatie hebt? Want dit is verkrachting en dan had ze toch wel aangifte gedaan ipv op Quizlet een topic te maken over een mogelijke zwangerschap? Alsof je hoofd hier naar staat als je verkracht bent.


    Here & Now

    Als je de pil doorslikt ben je nog steeds veilig voor zwangerschappen hoor. Bovendien, al zou je zijn gestopt met de pil, de kans dat je dan zwanger wordt van zoiets is zo miniem klein... Het lijkt me vrij onmogelijk dat je zwanger bent.


    Life is hard and then we die

    Masai schreef:
    (...)
    Ohjaa, tuurlijk. Kom op nou! Je weet toch wel met wie je een relatie hebt? Want dit is verkrachting en dan had ze toch wel aangifte gedaan ipv op Quizlet een topic te maken over een mogelijke zwangerschap? Alsof je hoofd hier naar staat als je verkracht bent.


    Niet ieder mens zit zo in elkaar, van zoveel verkrachtingen wordt nooit aangifte gedaan en je weet nooit wat voor verhaal erachter kan zitten. En soms weet je níet met wie je een relatie hebt en kom je daar pas na een tijdje achter.
    Oh, en even OT: misschien ben je zo bang dat je zwanger bent, dat je vanzelf symptomen begint te krijgen terwijl die er eigenlijk niet zijn?

    [ bericht aangepast op 28 aug 2011 - 19:28 ]


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Masai schreef:
    (...)
    Ohjaa, tuurlijk. Kom op nou! Je weet toch wel met wie je een relatie hebt? Want dit is verkrachting en dan had ze toch wel aangifte gedaan ipv op Quizlet een topic te maken over een mogelijke zwangerschap? Alsof je hoofd hier naar staat als je verkracht bent.


    Het is toch 2 maanden geleden? Weet jij veel wat ze er al tegen heeft gedaan.

    Laat maar ik ga hier niet meer op in, als jullie dit willen geloven, be my guest. :)
    Het is ook echt waar ja, ze is verkracht twee maanden geleden en is nu zo zwanger dat het zichtbaar is en de pil werkte wonderbaarlijk niet meer en ze durft geen test te doen maar wel aangifte en haar vriendje zit nu in de gevangenis. Maar oh nee! Dat hoeft niet want niet iedereen zit zo in elkaar. HAHAHAHAHA. ja.

    Maar hee! Ik mag niet oordelen want ze heeft het op zijn minst wel UITGEMAAKT. Dat is straf genoeg voor een verkrachter, toch? Lijkt me nogal duh dat het uit is.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2011 - 19:38 ]


    Here & Now

    Ah. Boeie of het waar is of niet en of ze wel of geen aangifte gedaan heeft.
    Ik zou het wel aanraden als het verkrachting is, want zoiets doe je niet bij iemand met wie je een relatie hebt.

    Maar ze vraagt zich gewoon af of ze zwanger is of niet, laten we ons daar op concentreren.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Als je het wil weten; koop een test.
    Een andere manier bestaat niet, dus als je dat niet durft, hoef je er ook geen topic over aan te maken, want wij zijn geen dokters.
    Sorry, maar ik ben al die topics beu.


    Never run out of reasons to smile...

    Masai schreef:
    Laat maar ik ga hier niet meer op in, als jullie dit willen geloven, be my guest. :)
    Het is ook echt waar ja, ze is verkracht twee maanden geleden en is nu zo zwanger dat het zichtbaar is en de pil werkte wonderbaarlijk niet meer en ze durft geen test te doen maar wel aangifte en haar vriendje zit nu in de gevangenis. Maar oh nee! Dat hoeft niet want niet iedereen zit zo in elkaar. HAHAHAHAHA. ja.

    Niet stom bedoeld ofzo, maaarhe slecht geslapen...?
    Misschien schaamt zij zich wel voor de verkrachting, want als jij denkt dat alle verkrachtingen gemeld worden heb je het mis. En ik hoorde je ook iets zeggen over dat ze gewoon nee had kunnen zeggen en dan was het opgelost. Was dat maar waar, want er worden nog vele mensen per dag verkracht, maar helaas zit het zo niet in elkaar. En de pil is echt niet altijd betrouwbaar. Er zjn zat meiden die alsnog zwanger worden.

    OT: Als ik jouw was zou ik toch even naar de dokter gaan. Dan weet je het namelijk zeker en hij heeft zwijgplicht.
    Of jij je vriend hierover wilt inlichten moet je zelf weten, maar ik zal het niet doen. Wie weet waar hij nog meer in staat is.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Masai schreef:
    Laat maar ik ga hier niet meer op in, als jullie dit willen geloven, be my guest. :)
    Het is ook echt waar ja, ze is verkracht twee maanden geleden en is nu zo zwanger dat het zichtbaar is en de pil werkte wonderbaarlijk niet meer en ze durft geen test te doen maar wel aangifte en haar vriendje zit nu in de gevangenis. Maar oh nee! Dat hoeft niet want niet iedereen zit zo in elkaar. HAHAHAHAHA. ja.

    Maar hee! Ik mag niet oordelen want ze heeft het op zijn minst wel UITGEMAAKT. Dat is straf genoeg voor een verkrachter, toch? Lijkt me nogal duh dat het uit is.


    Ik bedoelde eigenlijk dat je niet zo gauw 'mag' (bij gebrek aan een beter woord) oordelen omdat je haar niet persoonlijk kent en ook niet het verhaal erachter. Maar nevermind.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Koop een test. Wees even sterk.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!