• Okay, ik heb echt een probleem. Ik vermoed dat ik zwanger ben... ben steeds misselijk en mijn buik blijft beetje bij beetje groter worden (over 2 maanden gekeken) Het is inmiddels uit met mijn vriend, maar toen het nog aan was heeft hij zich gewoon naar binnen gedrukt zonder condoom. Hijs niet gekomen maar toch..... Durf het niet tegen mam en pap te zeggen, en durf geen test te kopen. Aangezien ik de pil doorslik is ook dat niet betrouwbaar... help........

    Eh... wrm is dit omhoog geschopt? ik denk dat ze nu onderhand wel weet of ze wel of niet zwanger is XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd of ze prego is of niet of het gewoon deed voor de aandacht ofzo.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Persoonlijk zou ik veel banger zijn van een baby in mijn buik terwijl het uit is tussen mij en mijn vriend dan van zo´n stomme test halen [en mijn prioriteit zou ook bij die test liggen], maarja, wie ben ik. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?