• Okay, ik heb echt een probleem. Ik vermoed dat ik zwanger ben... ben steeds misselijk en mijn buik blijft beetje bij beetje groter worden (over 2 maanden gekeken) Het is inmiddels uit met mijn vriend, maar toen het nog aan was heeft hij zich gewoon naar binnen gedrukt zonder condoom. Hijs niet gekomen maar toch..... Durf het niet tegen mam en pap te zeggen, en durf geen test te kopen. Aangezien ik de pil doorslik is ook dat niet betrouwbaar... help........

    Snivellus schreef:
    Koop een test. Wees even sterk.


    En doe er anders nog een zak snoep en een nagellakje bij, of zo. Dan valt het ook niet zo op ^^


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Bandicoot schreef:
    (...)

    En doe er anders nog een zak snoep en een nagellakje bij, of zo. Dan valt het ook niet zo op ^^

    Nou, dan valt het toch juist op? Net alsof je iets verbergt.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Bandicoot schreef:
    (...)

    Da's waar. Je kan jezelf helemaal zwanger denken, waardoor je echt een buik kunt krijgen en kan stoppen met ongesteld zijn, omdat je zo stresst en dus hormonen aanmaakt.
    Bovendien ben je zelfs in je stopweek beschermd. Tenminste wel bij de combinatiepil die ik gebruik.

    Sterker nog, mannen kunnen zwangerschap symptomen krijgen. Lang leve de hormonen.

    Als ik jou was zou ik een test kopen, ga met een vriendin of koop meer dingen dan valt het minder op. Of na de dokter, die heeft zwijgplicht dus hij zal niks zeggen. Hoewel de kans dat je zwanger bent best klein is, je kan het beter zeker weten.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Je buik groeit niet, zoals vele zeggen, maar hij kan wel opzwellen.


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Sjenkie schreef:
    Ben je naar de huisarts geweest, heb je de morningafterpill geslikt? Zo nee, dan zou ik een zwangerschapstest kopen.


    None but ourselves can free our minds.

    Defensive schreef:
    Met voorvocht kan het al misgaan... Ik zou toch een zwangerschapstest kopen als ik jou was, beter dat je het nu weet en een keuze hebt dan wanneer het te laat is!


    Firm believer of all that is magic

    Koop gewoon een test, je bent oud genoeg om seks te hebben. Dan moet je ook oud genoeg zijn om een zwangerschapstest te kopen.
    Personeel kijkt je echt niet raar aan, believe me. Mijn vriend en ik hebben het twee maanden geleden ook moeten doen. Niks aan, zo gebeurd. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Paralize schreef:
    Ben je in de tussentijd ongesteld geworden? En binnen twee maanden van een zwangerschap kan je buik nog niet groeien. De buik begint meestal pas te groeien na de derde maand.
    Als je de pil neemt, word je niet ongesteld.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2011 - 21:21 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Voiceless schreef:
    Koop gewoon een test, je bent oud genoeg om seks te hebben. Dan moet je ook oud genoeg zijn om een zwangerschapstest te kopen.
    Personeel kijkt je echt niet raar aan, believe me. Mijn vriend en ik hebben het twee maanden geleden ook moeten doen. Niks aan, zo gebeurd. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Scherzinger schreef:
    Je buik groeit niet, zoals vele zeggen, maar hij kan wel opzwellen.


    comfort in c h a o s

    MALFOYHEAD schreef:
    (...)
    Nou, dan valt het toch juist op? Net alsof je iets verbergt.


    Niet als je er heel relaxed bij staat. Zo van "Goh, wat een leuk nagellakje! Oh, niet vergeten die test te kopen, want ik wil wel even zeker weten of ik zwanger ben... Oh! Lekker snoep, neem ik ook gelijk mee."
    Bovendien kan je dan ergens anders naar uitkijken ;'p


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Einstein schreef:
    Doorslikken van de pil is wel betrouwbaar. De stopweek is eigenlijk uitgevonden om vrouwen destijds (de jaren 70') niet af te laten schrikken. Zij vonden het idee van niet meer ongesteld worden namelijk te raar toen. Dus de stopweek is niet noodzakelijk en de pil blijft betrouwbaar als je hem doorslikt. (:
    Je krijgt deze ''symptomen'' omdat je bang bent en jezelf gek maakt. Waarschijnlijk ben je niet zwanger, maar ik zou zeggen doe een test! Wij zijn namelijk geen testen...

    Uch, dank je. Ik schrok me dood, slik de pil zelf ook door maar we gebruiken geen comdoom :'3


    -

    gewoon een test kopen dan weet je het zo


    Don't dream your life, but live your dream!

    Waarom is dit topic geschopt?


    Me and my pony are one (:

    Ga naar de huisarts, die ik je vast wel meer vertellen.


    I am an idiot, I move.