• We zijn weer op zoek naar nieuwe beta-readers!

    Meer informatie op:
    http://www.quizlet.nl/beta/

    Topic 1: Klik


    De datum van de uitslag is onbekend wegens twee rondes. Hij zal zo snel mogelijk op het forum verschijnen, maar reken toch nog op zo'n 2 weekjes.

    > Inschrijvingen gesloten (woensdag 14 september)

    [ bericht aangepast op 14 sep 2011 - 16:32 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 30 aug 2011 - 13:56 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    nbvvbnnbvvbn schreef:
    Als je beta-reader wordt, word je dan ook automatisch GM?


    Echt, als je een nieuw account aanmaakt, doe het dan minstens op proxy ofzo, want nu heb je je eigen kansen heel erg verpest :')


    Olive

    Passerby schreef:
    (...)Ik wil ook lol'en. (huil)


    SLOAN.

    Stonem schreef:
    (...)
    Allang gedaan :Y) And I lol'd.


    Ik ben zo nieuwsgierig nu! ):

    Passerby schreef:
    (...)Ik wil ook lol'en. (huil)

    Ik zou het graag met jullie delen, maar dat mag helaas niet :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Passerby schreef:
    (...)Haha en nu kijken de mods op ip adress wie het is. x')


    Stiekem vind ik het heel grappig :'D
    Plus, ik denk niet dat de mods mogen zeggen wie het is.
    Still funny...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sorry, dat mogen we inderdaad niet zeggen ):


    Olive

    Stiekem was ik het, omdat ik een roze naam wil (joehoe)
    Just kidding! *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Dursley schreef:
    (...)

    Ik ben zo nieuwsgierig nu! ):


    Idd :')
    Mjah, het is wel vrij dom om een nieuw account aan te maken om dat te vragen...


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Orphan schreef:
    Sorry, dat mogen we inderdaad niet zeggen ):

    dat was echt een hele domme actie van die persoon oO''


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    NurseJoy schreef:
    (...)

    Stiekem vind ik het heel grappig :'D
    Plus, ik denk niet dat de mods mogen zeggen wie het is.
    Still funny...


    Dat is er dan zo een die bij mij bij voorbaat al een 'nee' krijgt vanwege die ene vraag die ze stelde waardoor ik meteen het idee heb dat dat de enige reden is dat ze bèta wil worden -_-'

    GuitarsRock schreef:
    (...)
    dat was echt een hele domme actie van die persoon oO''


    Haha, inderdaad :'D


    Olive

    Stonem schreef:
    (...)
    Ik zou het graag met jullie delen, maar dat mag helaas niet :Y)
    (nerd)
    Berijp ik wel. Misschien was jij het wel. Oh of ik of iemand die er zelf op reageerde. Allemaal vragen die alleen de maker en de mods weten. Lol. Kijk voor dat trollen zou ik nou nog es mod willen zijn. x')
    Al heb ik daar jammer genoeg echt geen tijd niet meer voor en al mijn aanmeldingen waren toch niet goed genoeg. Ik vind dat trouwens echt vreemd dat je wordt geselecteerd op 3 goede en 3 slechte eigenschappen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)(nerd)
    Berijp ik wel. Misschien was jij het wel. Oh of ik of iemand die er zelf op reageerde. Allemaal vragen die alleen de maker en de mods weten. Lol. Kijk voor dat trollen zou ik nou nog es mod willen zijn. x')
    Al heb ik daar jammer genoeg echt geen tijd niet meer voor en al mijn aanmeldingen waren toch niet goed genoeg. Ik vind dat trouwens echt vreemd dat je wordt geselecteerd op 3 goede en 3 slechte eigenschappen.

    naja, bepaalde eigenschappen passen goed bij een beta. als je bijvoorbeeld als goede eigenschap hebt dat je goed kan werken en ook alles afmaakt is dat algauw een pluspuntje denk ik :')
    mischien heb ik het mis, want ik weet natuurlijk niet hoe ze beoordelen


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    GuitarsRock schreef:
    (...)
    naja, bepaalde eigenschappen passen goed bij een beta. als je bijvoorbeeld als goede eigenschap hebt dat je goed kan werken en ook alles afmaakt is dat algauw een pluspuntje denk ik :')
    mischien heb ik het mis, want ik weet natuurlijk niet hoe ze beoordelen
    Ik vind dat een beetje raar. Ik vind dat je je zou moeten kunnen aanmelden en aan de hand van je acties en hulp hier selecteren en je dan een proefweek of maand krijg en dan def benoeming.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Ik vind dat een beetje raar. Ik vind dat je je zou moeten kunnen aanmelden en aan de hand van je acties en hulp hier selecteren en je dan een proefweek of maand krijg en dan def benoeming.

    ik weet niet wat de beste manier is om nieuwe bèta's uit te zoeken, maar ik vertrouw gewoon op hun manier x] en als er klachten komen over een beta dan wordt dat vast wel geregeld


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.