• We zijn weer op zoek naar nieuwe beta-readers!

    Meer informatie op:
    http://www.quizlet.nl/beta/

    Topic 1: Klik


    De datum van de uitslag is onbekend wegens twee rondes. Hij zal zo snel mogelijk op het forum verschijnen, maar reken toch nog op zo'n 2 weekjes.

    > Inschrijvingen gesloten (woensdag 14 september)

    [ bericht aangepast op 14 sep 2011 - 16:32 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 30 aug 2011 - 13:56 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    GuitarsRock schreef:
    (...)
    ik weet niet wat de beste manier is om nieuwe bèta's uit te zoeken, maar ik vertrouw gewoon op hun manier x] en als er klachten komen over een beta dan wordt dat vast wel geregeld
    Ik heb het een beetje in het algemeen, want zo is mijn vriend als admin geselecteerd geweest op een site en daar moet je echt wel een proefmaand doen en wordt je geselecteerd op je activiteit en dergelijke. Vind ik wel een goede aanpak.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2011 - 14:47 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Ik heb het een beetje in het algemeen, want zo is mijn vriend als admin geselecteerd geweest op een site en daar moet je echt wel een proefmaand doen en wordt je geselecteerd op je activiteit en dergelijke. Vind ik wel een goede aanpak.

    hm opzich is het best een goed idee. waarom stel je het niet voor? mischien kunnen ze wel wat met jouw idee (:


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Passerby schreef:
    (...)(nerd)
    Berijp ik wel. Misschien was jij het wel. Oh of ik of iemand die er zelf op reageerde. Allemaal vragen die alleen de maker en de mods weten. Lol. Kijk voor dat trollen zou ik nou nog es mod willen zijn. x')
    Al heb ik daar jammer genoeg echt geen tijd niet meer voor en al mijn aanmeldingen waren toch niet goed genoeg. Ik vind dat trouwens echt vreemd dat je wordt geselecteerd op 3 goede en 3 slechte eigenschappen.

    Je wordt niet alleen daarop geselecteerd hoor (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Sjenkie schreef:
    (...)
    Je wordt niet alleen daarop geselecteerd hoor (:
    Maar daarmee begint het en ik vind dat zo'n kutvragen omdat ik nooit op 3 pos en neg dingen kan komen. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    GuitarsRock schreef:
    (...)
    hm opzich is het best een goed idee. waarom stel je het niet voor? mischien kunnen ze wel wat met jouw idee (:
    Ik denk dat ze het liever bij hun eigen manier houden.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Ik denk dat ze het liever bij hun eigen manier houden.

    dat weet je niet totdat je het voorgesteld hebt toch? proberen kan altijd


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Passerby schreef:
    (...)Maar daarmee begint het en ik vind dat zo'n kutvragen omdat ik nooit op 3 pos en neg dingen kan komen. x')

    Tsja... Het is op zich wel logisch dat dat wordt gevraagd natuurlijk. Maar als mod zijnde op Q heb je ook een proefperiode hoor.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik ga toch maar eens meedoen denk ik (nerd)

    Sjenkie schreef:
    (...)
    Tsja... Het is op zich wel logisch dat dat wordt gevraagd natuurlijk. Maar als mod zijnde op Q heb je ook een proefperiode hoor.
    En als ik daar nu lieg? Dan zijn jullie daar toch ook niks mee. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    McTrusty schreef:
    Ik ga toch maar eens meedoen denk ik (nerd)
    Succes. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)En als ik daar nu lieg? Dan zijn jullie daar toch ook niks mee. :)

    Dan komen we (Haha, ik denk af en toe nog steeds dat ik mod ben :') ) de mods daar vanzelf achter, en dan kan je als nog uit de crew gekickt worden :')

    [ bericht aangepast op 30 aug 2011 - 16:50 ]


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Orphan schreef:
    Sorry, dat mogen we inderdaad niet zeggen ):


    Maat, als er een dag komt dat ik ooit mod word hé. #snuif (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Nog twee weken? -dies-


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik heb het gevoel dat mijn drie slechte eigenschappen net drie dingen zijn die een bèta nodig heeft. (cat)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    iPotter schreef:
    Ik heb het gevoel dat mijn drie slechte eigenschappen net drie dingen zijn die een bèta nodig heeft. (cat)


    Oei. Dat is wel erg tegenvallend, dan. :'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'