• We zijn weer op zoek naar nieuwe beta-readers!

    Meer informatie op:
    http://www.quizlet.nl/beta/

    Topic 1: Klik


    De datum van de uitslag is onbekend wegens twee rondes. Hij zal zo snel mogelijk op het forum verschijnen, maar reken toch nog op zo'n 2 weekjes.

    > Inschrijvingen gesloten (woensdag 14 september)

    [ bericht aangepast op 14 sep 2011 - 16:32 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 30 aug 2011 - 13:56 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Aangemeld


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    Nog twee weken?...
    Oke, dan, ik blijf geduldig wachten.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Tot wanneer kan je je eigenlijk aanmelden?


    Your make-up is terrible

    Even ter inschatting: hoeveel tijd kost beta'en ongeveer per dag?
    (Ik snap dat dat er heel erg vanaf hangt, maar vijf uur is iets anders dan vijf minuten, zeg maar.)


    Felix

    Duurt het dan nog twee weken tot de uitslag van de eerste ronde, of tot er bekend wordt gemaakt wie er echt beta zijn geworden?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Duurt het dan nog twee weken tot de uitslag van de eerste ronde, of tot er bekend wordt gemaakt wie er echt beta zijn geworden?

    Ik denk tot de uitslag van de eerste ronde? Je kan jezelf nog steeds opgeven en al die aanvragen zijn niet op een dagje verwerkt, plus dan moet er nog een tweede ronde komen... ;x

    [ bericht aangepast op 1 sep 2011 - 18:02 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    Hmmm, geduldig afwachten dan maar (:
    Vraag me wel af hoeveel aanmeldingen er zijn, aangezien er wel dertig doorgaan naar de volgende ronde.


    i put the fun in funeral

    waarschijnlijk kun je je deze week en misschien volgende week nog steeds inschrijven (is weer lekker duidelijk..) daarna moeten de mods alle aanvragen doorlezen, ik ga ervan uit dat dat ook een goede week gaat duren, dan komt de tweede ronde nog, en dan moeten wij de 8 nieuwe bèta's kiezen... ik nijg ernaar om te zeggen dat je over een maand nog eens moet kijken xD

    Hou oud moet je daar voor zijn?


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Scherzinger schreef:
    Hou oud moet je daar voor zijn?

    Het gaat ons niet om de leeftijd, maar om hetgene wat je kàn.
    Ik denk niet dat een 11-jarige echt geschikt is hiervoor, maar als deze een natuurtalent blijkt te zijn, dan is dat goed zeker? :')


    Has no one told you she's not breathing?

    Hehehe, aangemeld. En nu maar afwachten. :3


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Ik doe het niet, ik wil het al een tijdje niet meer.

    =3


    I never finish anyth

    Poreotix schreef:
    Hehehe, aangemeld. En nu maar afwachten. :3

    Ikke ook gedaan Charona. Straks misschien saampjes :3


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Anitaaa schreef:
    (...)
    Ik denk tot de uitslag van de eerste ronde? Je kan jezelf nog steeds opgeven en al die aanvragen zijn niet op een dagje verwerkt, plus dan moet er nog een tweede ronde komen... ;x


    Haha, daar was ik al bang voor. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan