• Als het topic verkeerd staat mag het verplaatst worden (:

    Ik had dus vanmiddag de 'Girlz!' gekocht en dan zit dus zo'n categorie in waar je vragen kan stellen over alles en nogwat enzo, dus ik blader dat door en kom bij de afdeling 'seks' terecht en dan staat er dus zo'n vraag in:

    Ik ben een meisje van 14 jaar oud en masturbeer vaak. Ik vind klaarkomen heel lekker maar ik kom dus veel te snel klaar. Ik kan het niet uitstellen. Ook wordt het soms 'saai' om te masturberen, het is altijd hetzelfde. Ik heb het geprobeerd met de douchekop, maar dan lukt het niet. Met een kussen lukt het ook niet. Ik heb nooit echt fantasieën, ik ga gewoon op het gevoel dat ik krijg als ik mezelf bevredig. Hebben jullie misschien tips voor een lekker spannende fantasie? Ik hoop dat jullie tips hebben om het orgasme uit te stellen en het masturberen spannender te maken.


    Oké, ik lag hier de eerste keer wel stuk om met een Wtf-face maar tegelijk zette het me wel aan het denken. Ik ben nu 13 en is het niet vreemd ofzo dat ik dat gevoel nooit heb gekregen (krul).

    [ bericht aangepast op 3 sep 2011 - 16:58 ]


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    O HAHA die girlz heb ik ook. Ik zat ook eerst te kijken met een wtf-face, en toen liet ik het aan mijn beste vriendin zien en we lagen echt dubbel.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Hoezo met een kussen?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ook erg interessant trouwens dat mensen hier hun leeftijd gaan vermelden *kuchkuch* (joehoe)


    -

    Negligible schreef:
    Hoezo met een kussen?


    I don't know, dat staat daar echt (cat)


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Ik ken dat verhaaltje XD


    MAar ik ben 17 en ik heb dat nog niet eens gedaan XD dus ik voel me nog kleiner dan jij XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik was 12.
    Maar nee het is niet raar, alle mensen zijn anders ;)
    Met 12 bedoel ik GEVOEL hè niet dat ik mezelf aan het bevredigen was want dat doe ik zelfs nu niet.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2011 - 17:20 ]


    Here & Now

    Genius schreef:
    Ook erg interessant trouwens dat mensen hier hun leeftijd gaan vermelden *kuchkuch* (joehoe)

    Ja, ik wist gewoon dat je het wou weten (nerd)


    Never run out of reasons to smile...

    Lickilicky schreef:
    (...)

    I don't know, dat staat daar echt (cat)

    [ bericht aangepast op 3 sep 2011 - 17:35 ]


    Never run out of reasons to smile...

    Einstein schreef:
    Ik was 12.
    Maar nee het is niet raar, alle mensen zijn anders ;)
    Met 12 bedoel ik GEVOEL hè niet dat ik mezelf aan het bevredigen was want dat doe ik zelfs nu niet.

    Dat is wat ze allemaal zeggen :'D


    -

    Grappug. --'


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Genius schreef:
    (...)
    Dat is wat ze allemaal zeggen :'D

    Haha, nee echt ik meen het :p


    Here & Now

    Ik zit met een Wtf-face naar de reacties te kijken, en ja die stukjes zijn zo grappig. :'D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Medelijden voor de gene die de Douche knop gebruikt om de douche o.o


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Leafeon schreef:
    Medelijden voor de gene die de Douche knop gebruikt om de douche o.o


    Haha idd


    "Ignite, my love. Ignite."

    Lickilicky schreef:
    (...)

    I don't know, dat staat daar echt (cat)

    Ja, ik geloof je wel :p Maar hoe kan je jezelf nu toch bevredigen met een kussen. Dat moet mij toch eens uitgelegd worden :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right