• Als het topic verkeerd staat mag het verplaatst worden (:

    Ik had dus vanmiddag de 'Girlz!' gekocht en dan zit dus zo'n categorie in waar je vragen kan stellen over alles en nogwat enzo, dus ik blader dat door en kom bij de afdeling 'seks' terecht en dan staat er dus zo'n vraag in:

    Ik ben een meisje van 14 jaar oud en masturbeer vaak. Ik vind klaarkomen heel lekker maar ik kom dus veel te snel klaar. Ik kan het niet uitstellen. Ook wordt het soms 'saai' om te masturberen, het is altijd hetzelfde. Ik heb het geprobeerd met de douchekop, maar dan lukt het niet. Met een kussen lukt het ook niet. Ik heb nooit echt fantasieën, ik ga gewoon op het gevoel dat ik krijg als ik mezelf bevredig. Hebben jullie misschien tips voor een lekker spannende fantasie? Ik hoop dat jullie tips hebben om het orgasme uit te stellen en het masturberen spannender te maken.


    Oké, ik lag hier de eerste keer wel stuk om met een Wtf-face maar tegelijk zette het me wel aan het denken. Ik ben nu 13 en is het niet vreemd ofzo dat ik dat gevoel nooit heb gekregen (krul).

    [ bericht aangepast op 3 sep 2011 - 16:58 ]


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Wtf!? xD Helemaaal plat hier, en eeuhm nee, ik weet niet let er eigenlijk niet echt op.. Ik denk van niet... -aa-

    Lycaon schreef:
    (...)


    Omg that's zo grose.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Ach, wat doe je al die meisjes toch aan? D:

    Ik doe ze niets aan. :P Hoe denk je anders dat er een baby uit wil komen? Daarnaast staan er op internet genoeg filmpjes waarin er ergere/grotere dingen in verdwijnen.
    Lost, never to be found again.


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Lycaon schreef:
    (...)
    Ik doe ze niets aan. :P Hoe denk je anders dat er een baby uit wil komen? Daarnaast staan er op internet genoeg filmpjes waarin er ergere/grotere dingen in verdwijnen.
    Lost, never to be found again.


    Dude hoe weet jij dat D: [van die filmpjes]
    Je word steeds enger en enger...


    ALWUPGAST !! en dan vind je mij eng?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sudowoodo schreef:
    (...)

    Dude hoe weet jij dat D: [van die filmpjes]
    Je word steeds enger en enger...


    ALWUPGAST !! en dan vind je mij eng?

    Geloof me ik heb op twitter genoeg dingen gezien, van wortels tot borstels.....


    -

    youleftme schreef:
    (...)
    Geloof me ik heb op twitter genoeg dingen gezien, van wortels tot borstels.....


    ...
    Een borstel lijkt me niet echt fijn om die in je hol te steken o-o


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sudowoodo schreef:
    (...)

    ...
    Een borstel lijkt me niet echt fijn om die in je hol te steken o-o

    Het handvat misschien xd


    -

    Jesssie schreef:
    WTF met de dóuchekop?! o.O'
    En neehoor, je moet het doen als jij er klaar voor bent en zin in hebt enzo.. Hangt geen leeftijd aan vast (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Jesssie schreef:
    WTF met de dóuchekop?! o.O'
    En neehoor, je moet het doen als jij er klaar voor bent en zin in hebt enzo.. Hangt geen leeftijd aan vast (:


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    youleftme schreef:
    (...)
    Het handvat misschien xd



    Alsnog lijkt me niet fijn.. en ook niet een wortel o-O die dingen hoor je te eten D:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sudowoodo schreef:
    (...)


    Alsnog lijkt me niet fijn.. en ook niet een wortel o-O die dingen hoor je te eten D:

    Ja vooral dat ding na gebruik terug inde koelkast leggen! XD *ieeeeuwwww*

    Maar echt, gewoon meisjes die er foto's van plaatsten op internet, kijk maar eens op isanyoneup.com...


    -

    youleftme schreef:
    (...)
    Ja vooral dat ding na gebruik terug inde koelkast leggen! XD *ieeeeuwwww*

    Maar echt, gewoon meisjes die er foto's van plaatsten op internet, kijk maar eens op isanyoneup.com...


    ik kijk daar wel als niemand in de buurt is..

    & juk ? D: ik eet nooit meer wortels.. -ik at ze al alleen maar uit blik/pot... die rauwe dingen lus ik niet eens XD-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sudowoodo schreef:
    (...)

    Dude hoe weet jij dat D: [van die filmpjes]
    Je word steeds enger en enger...


    ALWUPGAST !! en dan vind je mij eng?

    Ik ben ook eng. (duivel)


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Lycaon schreef:
    (...)
    Ik ben ook eng. (duivel)


    Hm... laatst zei je nog dat je leuk was..

    Leuk & eng gaat niet samen


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lycaon schreef:
    (...)
    Ik doe ze niets aan. :P Hoe denk je anders dat er een baby uit wil komen? Daarnaast staan er op internet genoeg filmpjes waarin er ergere/grotere dingen in verdwijnen.
    Lost, never to be found again.


    JA! Komkommers... Wortels... Tandenborstels...
    Je leest wel eens van die verhalen van bizarre ER, en daar komen dit soort dingen dus voor


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!