• Als het topic verkeerd staat mag het verplaatst worden (:

    Ik had dus vanmiddag de 'Girlz!' gekocht en dan zit dus zo'n categorie in waar je vragen kan stellen over alles en nogwat enzo, dus ik blader dat door en kom bij de afdeling 'seks' terecht en dan staat er dus zo'n vraag in:

    Ik ben een meisje van 14 jaar oud en masturbeer vaak. Ik vind klaarkomen heel lekker maar ik kom dus veel te snel klaar. Ik kan het niet uitstellen. Ook wordt het soms 'saai' om te masturberen, het is altijd hetzelfde. Ik heb het geprobeerd met de douchekop, maar dan lukt het niet. Met een kussen lukt het ook niet. Ik heb nooit echt fantasieën, ik ga gewoon op het gevoel dat ik krijg als ik mezelf bevredig. Hebben jullie misschien tips voor een lekker spannende fantasie? Ik hoop dat jullie tips hebben om het orgasme uit te stellen en het masturberen spannender te maken.


    Oké, ik lag hier de eerste keer wel stuk om met een Wtf-face maar tegelijk zette het me wel aan het denken. Ik ben nu 13 en is het niet vreemd ofzo dat ik dat gevoel nooit heb gekregen (krul).

    [ bericht aangepast op 3 sep 2011 - 16:58 ]


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Waarom überhaupt een douchekop? :o


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Jesssie schreef:
    WTF met de dóuchekop?! o.O'
    En neehoor, je moet het doen als jij er klaar voor bent en zin in hebt enzo.. Hangt geen leeftijd aan vast (:


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Heh, jongens hebben t maar simpel geloof ik, geen kussen of douchekop nodig :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Bah,met de douchekop.
    En je vraag:Het verschilt van persoon tot persoon


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Leafeon schreef:
    Medelijden voor de gene die de Douche knop gebruikt om de douche o.o

    Pf, je hebt toch ook zo je behoeftes? Ik vind die griet zo gek nog niet hoor.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Snivellus schreef:
    Pf, je hebt toch ook zo je behoeftes? Ik vind die griet zo gek nog niet hoor.


    Ik vind iedereen die een douchekop waar dan ook in zijn of haar lichaam steekt gek :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    O, op die manier. Nee, dat doe zelfs ik niet xD.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    xIbrahim schreef:
    Ik was 11, maar veel zijn pas 13 ofzo als ze dat krijgen

    Of ouder(cat)


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Ik vind iedereen die een douchekop waar dan ook in zijn of haar lichaam steekt gek :Y)

    Ik denk niet dat het de bedoeling is om hem in je te steken. :P Eerder om de massagefunctie, die veel douchekoppen tegenwoordig hebben, te gebruiken door die op gevoelige plekken te richten. :Y) Niet dat dat veel beter is, maar goed.


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Ik vind iedereen die een douchekop waar dan ook in zijn of haar lichaam steekt gek :Y)


    Volgens mij past het niet eens? Damn, that's grose.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Lycaon schreef:
    (...)
    Ik denk niet dat het de bedoeling is om hem in je te steken. :P Eerder om de massagefunctie, die veel douchekoppen tegenwoordig hebben, te gebruiken door die op gevoelige plekken te richten. :Y) Niet dat dat veel beter is, maar goed.


    Leek me ook onlogisch, maar dat is hoe ze het zei xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Uneventful schreef:
    (...)

    Volgens mij past het niet eens? Damn, that's grose.

    Past makkelijk, kwestie van oprekken. :P

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Leek me ook onlogisch, maar dat is hoe ze het zei xD

    Okay dan zal het wel zo zijn. xD


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Volgens mij past het niet eens? Damn, that's grose.


    Dr past zelfs een baby doorheen...


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lycaon schreef:
    (...)
    Past makkelijk, kwestie van oprekken. :P


    Ach, wat doe je al die meisjes toch aan? D:


    quidquid excusatio prandium pro