• Als het topic verkeerd staat mag het verplaatst worden (:

    Ik had dus vanmiddag de 'Girlz!' gekocht en dan zit dus zo'n categorie in waar je vragen kan stellen over alles en nogwat enzo, dus ik blader dat door en kom bij de afdeling 'seks' terecht en dan staat er dus zo'n vraag in:

    Ik ben een meisje van 14 jaar oud en masturbeer vaak. Ik vind klaarkomen heel lekker maar ik kom dus veel te snel klaar. Ik kan het niet uitstellen. Ook wordt het soms 'saai' om te masturberen, het is altijd hetzelfde. Ik heb het geprobeerd met de douchekop, maar dan lukt het niet. Met een kussen lukt het ook niet. Ik heb nooit echt fantasieën, ik ga gewoon op het gevoel dat ik krijg als ik mezelf bevredig. Hebben jullie misschien tips voor een lekker spannende fantasie? Ik hoop dat jullie tips hebben om het orgasme uit te stellen en het masturberen spannender te maken.


    Oké, ik lag hier de eerste keer wel stuk om met een Wtf-face maar tegelijk zette het me wel aan het denken. Ik ben nu 13 en is het niet vreemd ofzo dat ik dat gevoel nooit heb gekregen (krul).

    [ bericht aangepast op 3 sep 2011 - 16:58 ]


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Leafeon schreef:
    Medelijden voor de gene die de Douche knop gebruikt om de douche o.o

    Als ik dat als ouder zijnde zou lezen dan ging ik meteen een nieuwe douche kop kopen O.O


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Genius schreef:
    Tja voor iedereen is dat verschillend. Je moet nooit kijken naar de gemiddelde leeftijden voor bepaalde dingen. Iedereen is anders :W


    All was well.

    Negligible schreef:
    (...)
    Ja, ik geloof je wel :p Maar hoe kan je jezelf nu toch bevredigen met een kussen. Dat moet mij toch eens uitgelegd worden :'D

    Ik neem aan dat je wel een beetje weet hoe de lichaam van een vrouw in elkaar zit? Nou als je dat weet dan weet je ook wel hoe een kussen daarbij kan helpen. Zoniet, dan zou ik je biologie boek erbij halen (bloos)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Ik neem aan dat je wel een beetje weet hoe de lichaam van een vrouw in elkaar zit? Nou als je dat weet dan weet je ook wel hoe een kussen daarbij kan helpen. Zoniet, dan zou ik je biologie boek erbij halen (bloos)

    Dat eerste is een heel erg domme vraag. En nee, ik snap nog steeds niet hoe een kussen je kan bevredigen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)
    Dat eerste is een heel erg domme vraag. En nee, ik snap nog steeds niet hoe een kussen je kan bevredigen

    Miauw? Reageer niet zo kattig (joehoe)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Miauw? Reageer niet zo kattig (joehoe)

    Sorry, was niet de bedoeling om zo over te komen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Uneventful schreef:
    Ik zit met een Wtf-face naar de reacties te kijken, en ja die stukjes zijn zo grappig. :'D


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Ik ben bijna 15 en ik heb dat nog niet gehad ofzo haha


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Een kussen? heh.


    I live for the applause, you will die for it.

    Kristy, iedereen krijgt die gevoelens en doet dat wanneer ze er klaar voor zijn. Dat kan van 12 tot veel, veel ouder zijn. Dus geen zorgen maken :3


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Negligible schreef:
    (...)
    Ja, ik geloof je wel :p Maar hoe kan je jezelf nu toch bevredigen met een kussen. Dat moet mij toch eens uitgelegd worden :'D


    Hop paardje hop ?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lol, op die leeftijd was ik daar nog helemaal niet mee bezig :')


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik was 11, maar veel zijn pas 13 ofzo als ze dat krijgen


    Firm believer of all that is magic

    Sudowoodo schreef:
    (...)

    Hop paardje hop ?

    En toch lijkt me dat niet echt bevredigend


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)
    En toch lijkt me dat niet echt bevredigend


    Tjah... sommige vinden dit bevredigend en de ander dat xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you