• Na aanleiding van dit topic,
    Hoe zien Belgen Nederlanders?
    Over het innerlijk en uiterlijk!


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Chicklit schreef:
    Volgens mij ben ik geen pure Nederlander, want luidruchtig is iets dat ik totaal niet ben. Misschien moet ik toch maar in België gaan wonen (krul)

    Of kom in Friesland (wbw)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Prudence schreef:
    (...)
    Of kom in Friesland (wbw)

    Oh, ja, dat kan ook nog natuurlijk! Jullie hebben wel spannende misdaadseries :3


    “Love is a contradiction.”

    Chicklit schreef:
    (...)
    Oh, ja, dat kan ook nog natuurlijk! Jullie hebben wel spannende misdaadseries :3

    Oja? (no_chears)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Chicklit schreef:
    (...)
    Oh, ja, dat kan ook nog natuurlijk! Jullie hebben wel spannende misdaadseries :3

    Ik zou niet naar Friesland verhuizen hoor (joehoe) Groningen is veel leuker :'D


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Ik zou niet naar Friesland verhuizen hoor (joehoe) Groningen is veel leuker :'D

    Moet jij je er ook weer mee moeien!


    "I shut my eyes in order to see.'

    Chicklit schreef:
    (...)
    Oh, ja, dat kan ook nog natuurlijk! Jullie hebben wel spannende misdaadseries :3


    Heeft friesland misdaadserie's?


    Don't dream your life, but live your dream!

    Prudence schreef:
    (...)
    Oja? (no_chears)

    We hadden eens zo'n zender waar altijd een misdaadserie op kwam en daarin spraken ze Fries en die was heel spannend. Heb werkelijk geen flauw idee meer hoe het programma heette.


    “Love is a contradiction.”

    Laserquest schreef:
    (...)
    Alsof je die niet in België hebt. :'DDD

    Ja, ik voel mij aangevallen omdat ik helemaal geen arrogant, gierig, luidruchtig, weetikveelwat type ben. Ja, ik heb sproetjes & blond haar, maar da's dan ook alles.


    Die heb je hier ook, maar het valt me op dat het in Nederland veel meer is. Oh en die types doen er ook nog eens heel erg open over en vertellen heel gezellig aan iedereen hoe 'lekker stoer' ze wel niet zijn.


    Olive

    Ik weet niet hoe ik het moet zeggen. Ik ben een Nl-er, maar ik ben niet arrogant, ik doe niet uit de hoogte. Ik ben juist het tegenovergestelde. En ja, ik heb sproeten, maar ik heb ze alleen in de zomer.

    Prudence schreef:
    (...)
    Moet jij je er ook weer mee moeien!

    Ja natuurlijk *O*


    -

    Chicklit schreef:
    (...)
    We hadden eens zo'n zender waar altijd een misdaadserie op kwam en daarin spraken ze Fries en die was heel spannend. Heb werkelijk geen flauw idee meer hoe het programma heette.

    Ik kijk nooit Friese serie's D: Nouja, alleen Baas Boppe Baas.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Orphan schreef:
    (...)

    Die heb je hier ook, maar het valt me op dat het in Nederland veel meer is. Oh en die types doen er ook nog eens heel erg open over en vertellen heel gezellig aan iedereen hoe 'lekker stoer' ze wel niet zijn.

    Ja, dat is misschien wel zo omdat wij NL van nature opener zijn dan Belgen. Maar dat betekent niet dat het merendeel niet walgt van dat soort types, waaronder ik.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik voel me beledigd door dit topic. Lmfao.


    We accept the love we think we deserve.

    Lightweight schreef:
    Ik voel me beledigd door dit topic. Lmfao.


    Zo voel ik mij dus ook in dat andere topic.


    Stop trying to control everything and just let go.

    Stommeriken die in plassen rijden en mij zo zeiknat maken --'

    Nee eh... Grote, blonde mensen die altijd heel luid zijn en vreemde moppen maken c:
    Ik weet dat dit een stereotyp is, maar er zijn er zo heel wat c:


    Frankly my dear, I don't give a damn.