• Ik heb toestemming gekregen om mijn schrijfwedstrijd te beginnen. Er zullen vijf rondes zijn, die maximaal drie weken duren. Een normale ronde duurt twee weken, als er uitstel is aangevraagd kan een ronde langer duren.
    Er zullen twintig mensen aan mijn wedstrijd mogen deelnemen en ik zoek nog twee of drie mensen die in de jury willen. Ik plaats de eerste opdracht wanneer ik genoeg deelnemers heb en genoeg juryleden.

    Uitstel kan alleen in de eerste week worden gevraagt en mag maximaal een week duren. Bij een ernstige gebeurtenis (bijvoorbeeld een ongeluk) mag je wel in de tweede week om uitstel vragen. Ook dan mag het niet meer dan een week duren.
    Geef trouwens even door wanneer je van naam ben gewisseld, anders is het voor de juryleden ontzettend verwarrend.

    Jury:
    1. Asmodeus
    2. Imlove
    3. Superficial

    1. Glucio
    Opdracht 1
    Cijfer 1: 7,4
    Opdracht 2
    Cijfer 2: 8,6
    Gemiddelde: 8

    2. CrazyChicken
    Opdracht 1
    Cijfer 1: 8,1
    Opdracht 2
    Cijfer 2: 9
    Gemiddelde: 8,6


    3. BlueEyesGirl
    Opdracht 1
    Cijfer 1: 6,5
    Opdracht 2
    Cijfer 2: 6,7
    Gemiddelde: 6,6


    4. iPotter
    Opdracht 1
    Cijfer 1: 8,3
    Opdracht 2

    Cijfer 2: 6,8
    Gemddelde: 7,6

    5. Atropos
    Opdracht 1
    Cijfer 1: 8,4
    Opdracht 2 -> Uitgeschreven

    6. CutePuppy
    Opdracht 1
    Cijfer 1: 7
    Opdracht 2
    Cijfer 2: 7,5
    Gemiddelde: 7,3

    7. Parachutes
    Opdracht 1
    Cijfer 1: 7,3
    Opdracht 2
    Cijfer 2: 7,8
    Gemmidelde: 7,6

    8. DarkSavior
    Opdracht 1
    Cijfer 1: 7,7
    Opdracht 2
    Cijfer 2: 9
    Gemiddelde: 8,4

    9. Negligible
    Opdracht 1
    Cijfer 1: 7,9
    Opdracht 2
    Cijfer 2: 8,5
    Gemiddelde: 8,2

    10. Annabeth
    Opdracht 1
    Cijfer 1: 5,8
    Opdracht 2
    Cijfer 2: 9
    Gemiddelde: 7,4


    11. Eurydice
    Opdracht 1
    Cijfer 1: 7,8
    Opdracht 2
    Cijfer 2: 8,7
    Gemiddelde: 8,3


    Opdracht 2
    De opdracht: Schrijf een verhaal over een onmogelijke liefde. Dit mag over van alles gaan, maar probeer het origineel te houden. Het verhaal moet een gesloten einde hebben, maar het maakt niet uit of het goed of slecht is.
    Voor de duidelijkheid, met een liefde bedoel ik die persé en relatie (vriend en vriendin). Het kan ook tussen ouders/familie/vrienden gaan.
    De schrijfvorm: Hij/zij vorm
    Woorden: 800 - 1000

    Inleverdatum: Maandag 24 oktober
    Succes!(Y)

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 19:01 ]


    Ik ben gemeen xoxo

    Nu ben ik dus weer die abo vergeten te nemen O.O
    Abo.


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    waarom moet het in verleden tijd? Daar ben ik niet goed in btw xD


    I knew it, from the moment our eyes met. It was meant to be, just you and me.

    En wanneer moet hij af zijn?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    zo, hij is gekomen, ik stuur je een pb'tje


    help

    Opdracht 1; The little girl and the clown

    Ik hoop dat het niet erg is dat ik de opdracht een beetje creatief heb aangepakt :')

    [ bericht aangepast op 17 sep 2011 - 14:03 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Mag je het trauma ook als een herinnering vertellen?

    Bijvoorbeeld:
    "Ik zit op de vloer en huil. Ik denk aan jaren geleden toen ik dit en dat deed en een trauma had. Het was een zondagochtend... Blabla... Ik huil nog meer."
    Maar dan natuurlijk wat mooier. XD

    En ik had nog een vraag die ik vergeten ben, maar die vanzelf wel weer te boven schiet.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2011 - 17:35 ]


    Felix

    CrazyChicken schreef:
    Mag je het trauma ook als een herinnering vertellen?

    Bijvoorbeeld:
    "Ik zit op de vloer en huil. Ik denk aan jaren geleden toen ik dit en dat deed en een trauma had. Het was een zondagochtend... Blabla... Ik huil nog meer."
    Maar dan natuurlijk wat mooier. XD

    En ik had nog een vraag die ik vergeten ben, maar die vanzelf wel weer te boven schiet.


    Er staat 'heeft meegemaakt' dus ik denk van wel...........


    Happy Birthday my Potter!

    Litwick schreef:
    (...)

    Er staat 'heeft meegemaakt' dus ik denk van wel...........

    Ja, maar dat je zeg maar ook een stukje in de tegenwoordige tijd schrijft en dat dat ook wel meer dan één zin is. (Want er staat 'verleden tijd', dus daar twijfel ik over.)


    Felix

    CrazyChicken schreef:
    (...)
    Ja, maar dat je zeg maar ook een stukje in de tegenwoordige tijd schrijft en dat dat ook wel meer dan één zin is. (Want er staat 'verleden tijd', dus daar twijfel ik over.)


    Ik denk niet dat je in tegenwoordige tijd mag schrijven..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)

    Ik denk niet dat je in tegenwoordige tijd mag schrijven..

    Dan neem ik gewoon het zekere voor het onzekere en doe ik het niet.


    Felix

    CrazyChicken schreef:
    (...)
    Dan neem ik gewoon het zekere voor het onzekere en doe ik het niet.

    Je hebt nog tijd, dus je kan het haar ook nog vragen toch?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    CrazyChicken schreef:
    (...)
    Ja, maar dat je zeg maar ook een stukje in de tegenwoordige tijd schrijft en dat dat ook wel meer dan één zin is. (Want er staat 'verleden tijd', dus daar twijfel ik over.)


    Ik denk dat dat niet mag...... Want dan is het hoofd verhaal, dat ze daar zit, in de verkeerde tijd. Ik heb bijvoorbeeld wel het begin zo geschreven, dat het lijk dat het in derde persoon is, omdat de ik persoon dan alleen toekijkt, maar dan is het hoofdverhaal nog steeds in ik persoon...


    Happy Birthday my Potter!

    Negligible schreef:
    (...)
    Je hebt nog tijd, dus je kan het haar ook nog vragen toch?

    Ja, da's waar. Ik dacht, als ik het op het forum vraag antwoordt ze zelf ook wel. XD
    Maar in principe heb ik genoeg inspiratie om het anders te doen. :Y)


    Felix

    CrazyChicken schreef:
    (...)
    Ja, da's waar. Ik dacht, als ik het op het forum vraag antwoordt ze zelf ook wel. XD
    Maar in principe heb ik genoeg inspiratie om het anders te doen. :Y)

    Ja, ze zal wel antwoorden als ze online komt..
    Ik heb ook inspiratie genoeg, maar wil het toch origineel doen. Dus ik twijfel om er al aan te beginnen :p


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)
    Ja, ze zal wel antwoorden als ze online komt..
    Ik heb ook inspiratie genoeg, maar wil het toch origineel doen. Dus ik twijfel om er al aan te beginnen :p

    Ja, dat ken ik! Ik probeer gewoon eerst een origineel plot in mijn hoofd te vormen voor ik begin. Ik wilde het gewoon even weten of dat TT-stukje mocht voor ik daar verder op doorging.
    Maar dat origineel zijn is toch best moeilijk, vooral omdat er sowieso best veel over trauma's en traumaverwerking wordt geschreven, denk ik. x)


    Felix