• Ik heb toestemming gekregen om mijn schrijfwedstrijd te beginnen. Er zullen vijf rondes zijn, die maximaal drie weken duren. Een normale ronde duurt twee weken, als er uitstel is aangevraagd kan een ronde langer duren.
    Er zullen twintig mensen aan mijn wedstrijd mogen deelnemen en ik zoek nog twee of drie mensen die in de jury willen. Ik plaats de eerste opdracht wanneer ik genoeg deelnemers heb en genoeg juryleden.

    Uitstel kan alleen in de eerste week worden gevraagt en mag maximaal een week duren. Bij een ernstige gebeurtenis (bijvoorbeeld een ongeluk) mag je wel in de tweede week om uitstel vragen. Ook dan mag het niet meer dan een week duren.
    Geef trouwens even door wanneer je van naam ben gewisseld, anders is het voor de juryleden ontzettend verwarrend.

    Jury:
    1. Asmodeus
    2. Imlove
    3. Superficial

    1. Glucio
    Opdracht 1
    Cijfer 1: 7,4
    Opdracht 2
    Cijfer 2: 8,6
    Gemiddelde: 8

    2. CrazyChicken
    Opdracht 1
    Cijfer 1: 8,1
    Opdracht 2
    Cijfer 2: 9
    Gemiddelde: 8,6


    3. BlueEyesGirl
    Opdracht 1
    Cijfer 1: 6,5
    Opdracht 2
    Cijfer 2: 6,7
    Gemiddelde: 6,6


    4. iPotter
    Opdracht 1
    Cijfer 1: 8,3
    Opdracht 2

    Cijfer 2: 6,8
    Gemddelde: 7,6

    5. Atropos
    Opdracht 1
    Cijfer 1: 8,4
    Opdracht 2 -> Uitgeschreven

    6. CutePuppy
    Opdracht 1
    Cijfer 1: 7
    Opdracht 2
    Cijfer 2: 7,5
    Gemiddelde: 7,3

    7. Parachutes
    Opdracht 1
    Cijfer 1: 7,3
    Opdracht 2
    Cijfer 2: 7,8
    Gemmidelde: 7,6

    8. DarkSavior
    Opdracht 1
    Cijfer 1: 7,7
    Opdracht 2
    Cijfer 2: 9
    Gemiddelde: 8,4

    9. Negligible
    Opdracht 1
    Cijfer 1: 7,9
    Opdracht 2
    Cijfer 2: 8,5
    Gemiddelde: 8,2

    10. Annabeth
    Opdracht 1
    Cijfer 1: 5,8
    Opdracht 2
    Cijfer 2: 9
    Gemiddelde: 7,4


    11. Eurydice
    Opdracht 1
    Cijfer 1: 7,8
    Opdracht 2
    Cijfer 2: 8,7
    Gemiddelde: 8,3


    Opdracht 2
    De opdracht: Schrijf een verhaal over een onmogelijke liefde. Dit mag over van alles gaan, maar probeer het origineel te houden. Het verhaal moet een gesloten einde hebben, maar het maakt niet uit of het goed of slecht is.
    Voor de duidelijkheid, met een liefde bedoel ik die persé en relatie (vriend en vriendin). Het kan ook tussen ouders/familie/vrienden gaan.
    De schrijfvorm: Hij/zij vorm
    Woorden: 800 - 1000

    Inleverdatum: Maandag 24 oktober
    Succes!(Y)

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 19:01 ]


    Ik ben gemeen xoxo

    Eurydice schreef:
    Maakt niet uit. Zolang er maar geen fouten in m'n inzending staan is het goed x)


    XD


    help

    Kladtversie (haha. kuthumor) ingetypt. Ik kom nog 86 woorden te kort en heb tijdens het intypen heel hard moeten lachen omdat het echt belachelijk slecht is (en dat terwijl het over een traumatische ervaring gaat).
    Maar hé, ik heb ten minste iets.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Litwick schreef:
    Opdracht 1; The little girl and the clown

    Ik hoop dat het niet erg is dat ik de opdracht een beetje creatief heb aangepakt :')


    Waar komen eigenlijk alle opdrachten te staan?


    Happy Birthday my Potter!

    Het is echt leuk om te zien hoe fanatiek jullie bezig zijn met de wedstrijd! _O_

    [ bericht aangepast op 18 sep 2011 - 15:55 ]


    Ik ben gemeen xoxo

    Eurydice schreef:
    Kladtversie (haha. kuthumor) ingetypt. Ik kom nog 86 woorden te kort en heb tijdens het intypen heel hard moeten lachen omdat het echt belachelijk slecht is (en dat terwijl het over een traumatische ervaring gaat).
    Maar hé, ik heb ten minste iets.


    xD, ik hoop dat de mijne niet te erg is... Hij is nogal extreem... xD Ik kwam plots met het idee van dat da gebeurde en ik wist niet eens waarom ze het deden... Dan heb ik uiteindelijk een verschrikkelijk stomme reden gebruikt... Het is zeker niet de beste die ik heb geschreven... Kheb er nog veel betere geschreven bij mijn SA's *hint* *hint* ;)


    help

    Eurydice schreef:
    Kladtversie (haha. kuthumor) ingetypt. Ik kom nog 86 woorden te kort en heb tijdens het intypen heel hard moeten lachen omdat het echt belachelijk slecht is (en dat terwijl het over een traumatische ervaring gaat).
    Maar hé, ik heb ten minste iets.

    Hilarisch. 8D
    Je begint het al te leren. Jouw manier van 'klatversie' is al bijna perfect. :)

    Ik geloof je trouwens niet. Jij kunt niet slecht schrijven. Het is hooguit minder goed dan je andere schrijfsels, maar slecht schrijven kun je niet. Behalve als het intentional badfic is, dan kun je het vast heel goed.
    *dwaalt af*

    Ik vond het brainstormen voor deze opdracht echt leuk. (:


    Felix

    CrazyChicken schreef:
    (...)
    Hilarisch. 8D
    Je begint het al te leren. Jouw manier van 'klatversie' is al bijna perfect. :)

    Ik geloof je trouwens niet. Jij kunt niet slecht schrijven. Het is hooguit minder goed dan je andere schrijfsels, maar slecht schrijven kun je niet. Behalve als het intentional badfic is, dan kun je het vast heel goed.
    *dwaalt af*

    Ik vond het brainstormen voor deze opdracht echt leuk. (:
    Weet je onze samengeschreven intentional badfic niet meer of zo? x) Die was echt awesome!
    & ik kan wel slecht schrijven. Ook per ongeluk. Dit was ongeveer het niveau van toen ik begon te schrijven, aka toen ik net dertien jaar was en alle clichés mogelijk bij elkaar harkte en gebruikte. Bovendien veel storende herhalingen, kromme zinnen en overdramatischheid. Jaaa, ik word er gewoon nostalgisch van.

    Maar. Het wordt al iets beter.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Eindelijk inspiratie!


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    Eindelijk inspiratie!

    Hier is hij dan!


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik heb mijn schrijfidee veranderd. Dat wat ik nu heb is veel "leuker" en een stuk traumatischer ^^


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Zooo hij is af.
    Opdracht 1


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hij is btw best heftig, maar niet onmogelijk. Kijk maar na de Rastov-moordenaar. Die is nog veel en veel erger. (Dankjewel Nikki voor je kennis (bloos))


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    @Mitchell, was het toch?
    Ik zie toevallig dat je titel 'A insane murder' is, maar zou het niet 'An insane murder' moeten zijn? Met een 'n'?
    Of mag ik hem daar eigenlijk niet op wijzen?

    [ bericht aangepast op 19 sep 2011 - 20:47 ]


    Felix

    CrazyChicken schreef:
    @Mitchell, was het toch?
    Ik zie toevallig dat je titel 'A insane murder' is, maar zou het niet 'An inside murder' moeten zijn?
    Of mag ik hem daar eigenlijk niet op wijzen?

    Ik denk gewoon An Insane murder, dat kan (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)
    Ik denk gewoon An Insane murder, dat kan (:

    Aaah, tikfout!!
    Ik bedoelde gewoon dat er een 'n' achter de a moest. *even aanpassen*


    Felix