• Mijn moeder is echt mijn maatje.

    Ookal woon ik bij mijn vader (in verband met school,vrienden) is zij toch mijn hart.

    Als ik in de weekenden bij haar ben hebben we de grootste lol.

    We geven elkaar make-overs zodat we er vervolgens uitzien als een clown.
    We maken fotos en roken samen een Sigaret.

    We duiken ons bed in met een heleboel chips en kijken de domste films waarbij je in slaap valt.

    Mijn moeder heeft ook een geweldige smaak zodat ze na elk weekend een paar jurken kwijt is....

    Ze belt me ook elke dag als ik bij mijn vader ben om te weten hoe het met me gaat.


    I love her to death!

    :$

    [ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 18:53 ]

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Een goede moeder zou zeggen dat je nooit mag roken (joehoe)
    En ik blame jou, niet je vader en stiefbroer.
    De keus ligt altijd bij jou, jij kiest ervoor om te roken niet die anderen.
    Ben ik het eigenlijk niet mee eens Mitchell :3
    Ik vind dat een goede moeder je het niet verbied, maar je alleen voorlicht en daarna de keuze aan jou geeft.
    Op die manier heb je het idee dat ze je vertrouwt en hoef je niet te gaan roken omdat het 'zo spannend is'.
    Dat is mijn idee dan.
    It worked for me :D?


    Life is hard and then we die

    Hale schreef:
    (...)

    Ja,dat heeft ook een x of 20000000000000000000 keer gezegd.

    Maar ze rookt zelf ook dus kan ze me niets verbeiden.

    En ik weet dat ik er zelf bij ben ik probeer ook te stoppen.

    Jou moeder kan het verbieden, want zij weet wat het met je doet en hoe moeilijk het is om te stoppen.
    Daarom verbood ze het ook, zodat jij niet dezelfde problemen zou krijgen.
    Maar dat zie jij dus niet in :W


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ben ik het eigenlijk niet mee eens Mitchell :3
    Ik vind dat een goede moeder je het niet verbied, maar je alleen voorlicht en daarna de keuze aan jou geeft.
    Op die manier heb je het idee dat ze je vertrouwt en hoef je niet te gaan roken omdat het 'zo spannend is'.
    Dat is mijn idee dan.
    It worked for me :D?

    Oke oke, daar heb je ook weer gelijk Annick.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Alles!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Assassin schreef:
    Mijn moeder is niet mijn beste vriendin, dat probeert ze niet te zijn en dat hoeft ook niet voor mij.
    Maar ze is er wel altijd voor mij, een echte moeder. Ze voed me goed op en is trots op me.
    \

    Same here!


    "Don't look back, you're not going that way."

    Ze is lief en ik geef om haar, maar ik zie haar eerder als 'huisgenoot' dan als 'moeder'. Eigenlijk.


    Let it come and let it be

    mijn mama betekent super veel voor me, ik kan soms echt met d'r lachen en ze heeft alles voor me over. ookal wil ik der soms achter het behang plakken(en zij mij hihi) maar ze heeft ooit gezegt : moeder en dochter is voor altijd en is 1 dus veraad je elkaar nooit. Dat vond ik wel lief haha, ook doen we vaak dingen samen en dan merk ik dat ik een dag met haar 10 keer leuker vind dat 1 week met mijn vriendinnen. ja ik lijk echt een mama's kind nu haha


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ik kan niet zonder mijn mama.

    Sjenkie schreef:
    Ik kan met mijn moeder over van alles praten (: Ze betekent heel veel voor me.


    Behind the laughter it actually means something.

    Soms is ze wel lief, maar ik kan me vreselijk irriteren aan mijn moeder. Als ze weer eens depressief is bijvoorbeeld. Ik weet echt niet hoe ik daar mee overweg moet.


    i put the fun in funeral

    Sestican schreef:
    Alles(cat)


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Sestican schreef:
    Alles(cat)


    Me so good.

    Mijn mama is een engel (wedding)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Mijn mama betekend alles voor mij. <3


    Let the Night embrace you

    Niets.