• Mijn moeder is echt mijn maatje.

    Ookal woon ik bij mijn vader (in verband met school,vrienden) is zij toch mijn hart.

    Als ik in de weekenden bij haar ben hebben we de grootste lol.

    We geven elkaar make-overs zodat we er vervolgens uitzien als een clown.
    We maken fotos en roken samen een Sigaret.

    We duiken ons bed in met een heleboel chips en kijken de domste films waarbij je in slaap valt.

    Mijn moeder heeft ook een geweldige smaak zodat ze na elk weekend een paar jurken kwijt is....

    Ze belt me ook elke dag als ik bij mijn vader ben om te weten hoe het met me gaat.


    I love her to death!

    :$

    [ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 18:53 ]

    Mijn moeder is alles voor me. En het idee dat ze er ooit niet meer is, doet gewoon pijn.


    -

    Heb jij niets te doen met je topics?

    Mijn moeder is alles voor me, en dat zal altijd wel zo blijven. (:


    To infinity and beyond •

    I love her to dead!


    Death*

    =-= Echt Hale....


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    StoryBelle schreef:
    (...)

    Death*

    =-= Echt Hale....


    HAHAHAHA. Je gaat hier gewoon verder :3?


    To infinity and beyond •

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Wat heb jij toch een verantwoordelijke moeder :8

    Hiermee beledig je héel veel moeders, waaronder de mijne. Dus ssssst.


    -

    Maiko schreef:
    (...)

    HAHAHAHA. Je gaat hier gewoon verder :3?


    :'D Nee, maar ik keek in deze topic en zag het plots. en slecht Engels kan me heel erg irriteren =_=

    Om on-topic te blijven, want dat kan ik ook:

    Respect voor mijn moeder zolangg ze weg blijft.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Alles.


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Dames, serieus nu, niet hier doorgaan.


    Life is hard and then we die

    Alles. Daar hoef ik verder niet over uit te wijken; Alles betekend ze voor me.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    StoryBelle schreef:
    (...)

    :'D Nee, maar ik keek in deze topic en zag het plots. en slecht Engels kan me heel erg irriteren =_=

    Om on-topic te blijven, want dat kan ik ook:

    Respect voor mijn moeder zolangg ze weg blijft.

    Heel Hale irriteert me af en toe.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ze is niet mijn beste vriendin, en soms heb ik ruzie met haar.
    Maar ik zal altijd van haar blijven houden. Ze betekent heel erg veel voor mij.
    Ik ben niet de 'voorbeeldige dochter' en dat weet ze ook, maar toch is ze altijd trots op mij, na alle kleine dingen die ik bereik. Ik hou van haar, en ik zal altijd van haar blijven houden.


    I feel guilty after every bite I take.

    Ze is alles voor me, mijn beste vriendin gewoon. Ze weet bijna alles. Zonder haar zou ik nooit zo lang volgehouden hebben. Ik hou echt heel veel van haar. :3


    Save me from myself.

    Ahh echt lief(H)

    Ook al kan ik soms haar nek wel eens omwringen, en zij mijne. Ik zou niet zonder haar kunnen.
    Met andere woorden; Alles


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik heb niet zo'n goede band met mijn moeder.
    Ik zeg waar ik uithang, hoe het was op school of bij vriendinnen.

    lees overal dat de moeder zoveel betekend.. Volgens mij leef ik op een andere planeet.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 21:48 ]


    Don't dream your life, but live your dream!