• Mijn moeder is echt mijn maatje.

    Ookal woon ik bij mijn vader (in verband met school,vrienden) is zij toch mijn hart.

    Als ik in de weekenden bij haar ben hebben we de grootste lol.

    We geven elkaar make-overs zodat we er vervolgens uitzien als een clown.
    We maken fotos en roken samen een Sigaret.

    We duiken ons bed in met een heleboel chips en kijken de domste films waarbij je in slaap valt.

    Mijn moeder heeft ook een geweldige smaak zodat ze na elk weekend een paar jurken kwijt is....

    Ze belt me ook elke dag als ik bij mijn vader ben om te weten hoe het met me gaat.


    I love her to death!

    :$

    [ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 18:53 ]

    Basturdo schreef:
    (...)
    Ik leef nog steeds bij mijn ouders. Jeugdzorg heeft me vijf jaar geleden weg moeten halen bij mijn familie omdat ik de huiskamer kort en klein heb geslagen. Ik voelde me al helemaal niet thuis in mijn gezin. Ik zat toen wel in een psychose, maar je moet begrijpen dat ik me heel lang niet thuis heb gevoeld, maar ik bleef respect voor mijn ouders houden. Als mijn pa schreeuwde, -wat hij nog vaak doet-, is het ja pa en amen, ook al heb ik zo'n verleden gehad. Het is ook typisch puberteit.

    Als iemand tegen mij scheelt, of hij nu mijn vader of Jan-met-de-pet is heb ik geen respect meer voor die genen. Je zegt wel dat je je ouders moet respecteren, maar zij moeten jou ook respecteren. Als ze dat niet doen verdienen ze je respect niet. Net als met elk ander mens. Slechts omdat het je ouders zijn zijn ze niet heilig of anders.
    En nee, dit is niet typisch puberteit. Niet bij iedereen.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 17:58 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    dance4ever schreef:
    OMG :8
    Mensen voor wie vinden: Mijn moeder is mn beste vriendin, ZOEK VRIENDEN MET JE EIGEN LEEFTIJD!!! Sws heb ik het niet zo met mn moeder, beter vraag je niet naar mn vader, want wij kunnen niet eens een normaal gesprek hebben zonder ruzie. Anywayzzz, mn ma is voor mij gwn de vrouw bij wie ik in huis woon en me heeft opgevoed. Niet meer, we verschillen te veel van elkaar. Ik ga met problemen ook naar mijn vriendinnen toe, nooit naar mn moeder, zij kent mij niet zoals ik écht ben.

    That are the words of a 11 years old person, who thinks she's só pathetic because she has a bad relationship with her mom and thinks that will make her cool.
    Think twice before you talk.


    Let it come and let it be

    Storytime schreef:
    (...)
    Als iemand tegen mij scheelt, of hij nu mijn vader of Jan-met-de-pet is heb ik geen respect meer voor die genen. Je zegt wel dat je je ouders moet respecteren, maar zij moeten jou ook respecteren. Als ze dat niet doen verdienen ze je respect niet. Net als met elk ander mens. Slechts omdat het je ouders zijn zijn ze niet heilig of anders.
    En nee, dit is niet typisch puberteit. Niet bij iedereen.

    Dan raad ik aan dat je, -als je het niet kan vinden-, gezellig zelf gaat werken voor je geld en een huis zoekt. Zij betalen immers jouw verzekering, voedsel, kleren, et cetera et cetera. Je kunt daar tenminste nog wat respect voor opbrengen.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Basturdo schreef:
    (...)
    Dan raad ik aan dat je, -als je het niet kan vinden-, gezellig zelf gaat werken voor je geld en een huis zoekt. Zij betalen immers jouw verzekering, voedsel, kleren, et cetera et cetera. Je kunt daar tenminste nog wat respect voor opbrengen.

    Ben ik mee bezig, spijtig genoeg kan ik niet genoeg verdienen om alles te betalen op deze leeftijd.
    Ik zeg niet dat je ze niet moet respecteren, ik zeg dat als je ze jouw niet respecteren waarom zou jij ze dan wel moeten respecteren? Je moet ze respecteren zoals ieder ander.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Storytime schreef:
    (...)
    Waar slaat dat nou weer op. Sommigen mensen kunnen gewoon niet goed met hun familie omgaan. Dat is al klote genoeg zonder zulke reacties.

    Ze heeft gelijk, je moeder is je moeder niet je vriendin.

    -Heeft de discussie hiervoor gelezen, is bijgekomen na lachbui. Ziet nu iets anders en moet even haar zegje doen.-

    Ja, mijn moeder weet ook weinig van me af, onze relatie is ook best slecht. Maar ik zet ook geen berichtje neer met: 'Oh kom op, groei op je meoder kan je beste vriendin niet zijn. Anyways, mijn moede ren ik kunnen amper met elkaar praten. En laten we maar niet beginnen over mijn vader, want die heb ik al jaren niet meer gezien.' :'D
    Er zijn mensen die weldegelijk een goede band hebben met hun moeder en ze zelfs beschouwen als vriendin. Ik ben oprecht respect voor die mensen en benijd ze zelfs een beetje.


    Let it come and let it be

    Storytime schreef:
    (...)
    Ben ik mee bezig, spijtig genoeg kan ik niet genoeg verdienen om alles te betalen op deze leeftijd.
    Ik zeg niet dat je ze niet moet respecteren, ik zeg dat als je ze jouw niet respecteren waarom zou jij ze dan wel moeten respecteren? Je moet ze respecteren zoals ieder ander.

    Omdat het je ouders zijn die je hebben opgevoed en alles voor je doen? D:


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    dance4ever schreef:
    OMG :8
    Mensen voor wie vinden: Mijn moeder is mn beste vriendin, ZOEK VRIENDEN MET JE EIGEN LEEFTIJD!!! Sws heb ik het niet zo met mn moeder, beter vraag je niet naar mn vader, want wij kunnen niet eens een normaal gesprek hebben zonder ruzie. Anywayzzz, mn ma is voor mij gwn de vrouw bij wie ik in huis woon en me heeft opgevoed. Niet meer, we verschillen te veel van elkaar. Ik ga met problemen ook naar mijn vriendinnen toe, nooit naar mn moeder, zij kent mij niet zoals ik écht ben.
    Nou zeg, dat is ook lekker aardig. Mijn moeder heeft mij zeker opgevoed, ze heeft me normen en waarden bijgebracht, ze heeft me geleerd dat ik voor mezelf moet opkomen, dat ik moet geloven in mezelf, dat ik moet leren van alles wat ik doe, dat ik moet helpen waar het kan. Maar daarnaast is ze ook nog een 'vriendin' bij wie ik alles kwijt kan, met wie ik over alles kan praten, die ik vertrouw, die nooit iets zou doorvertellen over mij, die dezelfde interesses heeft als ik. Ik voel me 100% veilig & 100% op mijn gemak bij haar, omdat ze voor mij zowel een moederrol als een 'vriendin'-rol heeft. Dat begrijp jij waarschijnlijk niet, omdat jouw moeder je, denk ik, uit bescherming niet dichtbij haar laat, maar het geeft mij een gerust gevoel.
    Mocht ze komen te overlijden dan kan ik tenminste zeggen dat ik mijn moeder echt heb gekend, niet alleen in haar moederrol, maar ook in haar rol in het leven.


    Life is hard and then we die

    Ik hou heel erg veel van mijn moeder. Het is een hele intelligente, aardige, zachte en bovendien heel erg lieve vrouw. Ik kan altijd met haar praten als me iets dwarszit en ze heeft mij goede normen en waarden bijgebracht.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    dance4ever schreef:
    OMG :8
    Mensen voor wie vinden: Mijn moeder is mn beste vriendin, ZOEK VRIENDEN MET JE EIGEN LEEFTIJD!!! Sws heb ik het niet zo met mn moeder, beter vraag je niet naar mn vader, want wij kunnen niet eens een normaal gesprek hebben zonder ruzie. Anywayzzz, mn ma is voor mij gwn de vrouw bij wie ik in huis woon en me heeft opgevoed. Niet meer, we verschillen te veel van elkaar. Ik ga met problemen ook naar mijn vriendinnen toe, nooit naar mn moeder, zij kent mij niet zoals ik écht ben.


    "Anywayyzzz" Blijkbaar heeft je moeder je geen normale spelling bijgebracht?

    Ik hou niet van mijn moeder. Onze relatie is erg slecht, en ze betekend totaal niets voor mij. Ze kent mij ook niet. Maar ik heb wel respect voor haar en de moeilijke situatie waarin ze zichzelf heeft gebracht.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Alles, meer dan ik kan verwoorden:]


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    mijn moeder?
    een irritant, bemoeizuchtig geval dat soms toch heel lief kan zijn


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Omdat het je ouders zijn die je hebben opgevoed en alles voor je doen? D:

    Maar als ze je niet respecteren, waarom zou je hen dan wel respecteren?
    Ik zeg alleen maar dat je je ouders inderdaad moet respecteren, maar ze niet heilig zijn en er genoeg ouders zijn die die respect niet verdienen. Ik zeg niet dat je je ouders per definitie niet moet respecteren, maar ieders kan je verliezen, ook die van je kinderen.

    Niet alle ouders zijn het zelfde.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 18:15 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Storytime schreef:
    (...)
    Maar als ze je niet respecteren, waarom zou je hen dan wel respecteren?
    Ik zeg alleen maar dat je je ouders inderdaad moet respecteren, maar ze niet heilig zijn en er genoeg ouders zijn die die respect niet verdienen. Ik zeg niet dat je je ouders per definitie niet moet respecteren, maar ieders kan je verliezen, ook die van je kinderen.

    Niet alle ouders zijn het zelfde.

    Nee, klopt. Wees je moeder maar gewoon dankbaar dat ze geen abortus heeft gepleegd toen ze zwanger was van jou. I rest my case. (;


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Assassin schreef:
    Mijn moeder is niet mijn beste vriendin, dat probeert ze niet te zijn en dat hoeft ook niet voor mij.
    Maar ze is er wel altijd voor mij, een echte moeder. Ze voed me goed op en is trots op me.

    Ja, zo is mijn moeder ook wel


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ze is de lucht die ik nodig heb in mijn longen. Met andere woorden, zonder haar sterf ik!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.