• Mijn moeder is echt mijn maatje.

    Ookal woon ik bij mijn vader (in verband met school,vrienden) is zij toch mijn hart.

    Als ik in de weekenden bij haar ben hebben we de grootste lol.

    We geven elkaar make-overs zodat we er vervolgens uitzien als een clown.
    We maken fotos en roken samen een Sigaret.

    We duiken ons bed in met een heleboel chips en kijken de domste films waarbij je in slaap valt.

    Mijn moeder heeft ook een geweldige smaak zodat ze na elk weekend een paar jurken kwijt is....

    Ze belt me ook elke dag als ik bij mijn vader ben om te weten hoe het met me gaat.


    I love her to death!

    :$

    [ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 18:53 ]

    Basturdo schreef:
    (...)
    Dat hoeft ook niet, schatje. Everyone, including me will make you shut yourself up. (bloos)


    En daar bedoel je mee?

    Hale schreef:
    (...)

    En daar bedoel je mee?

    Dat je Engels moet leren om deze uitdrukking te begrijpen. Is Engels ook een van je beste vakken? (bloos)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Assassin schreef:
    Mijn moeder is niet mijn beste vriendin, dat probeert ze niet te zijn en dat hoeft ook niet voor mij.
    Maar ze is er wel altijd voor mij, een echte moeder. Ze voed me goed op en is trots op me.


    effort never betrays you

    Wat betekent jou moeder voor je?

    Onbeschrijfelijk veel. Niet op die manier als jouw moeder, maar gewoon als een echte 'moeder'.


    If we had not a soul, music would have created it.

    'leest discussie' HAhahahahaha.

    Ontopic: Weinig.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 17:06 ]

    Padalecki schreef:
    Wat betekent jou moeder voor je?

    Onbeschrijfelijk veel. Niet op die manier als jouw moeder, maar gewoon als een echte 'moeder'.


    Mijn moeder is ook een echte 'Moeder'.

    En vooral met dingen als school enzo.

    Maar ze is gewoon wat vrijer in mijn opvoeding.

    Ze is gewoon mijn moeder. Niet echt dikke maatjes maar als ik problemen heb kan ik wel bij haar terecht. (Niet dat ik dat doe)


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Hmm.. ze is.. tsja.. ik kan niet bij haar terecht voor problemen, ze is vaak een grote stresskip, en nog wel wat meer dingen.. dus ik heb niet echt een goede relatie met mijn moeder.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Assassin schreef:
    Mijn moeder is niet mijn beste vriendin, dat probeert ze niet te zijn en dat hoeft ook niet voor mij.
    Maar ze is er wel altijd voor mij, een echte moeder. Ze voed me goed op en is trots op me.

    Dit!


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    OMG :8
    Mensen voor wie vinden: Mijn moeder is mn beste vriendin, ZOEK VRIENDEN MET JE EIGEN LEEFTIJD!!! Sws heb ik het niet zo met mn moeder, beter vraag je niet naar mn vader, want wij kunnen niet eens een normaal gesprek hebben zonder ruzie. Anywayzzz, mn ma is voor mij gwn de vrouw bij wie ik in huis woon en me heeft opgevoed. Niet meer, we verschillen te veel van elkaar. Ik ga met problemen ook naar mijn vriendinnen toe, nooit naar mn moeder, zij kent mij niet zoals ik écht ben.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 17:23 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    dance4ever schreef:
    OMG :8
    Mensen voor wie vinden: Mijn moeder is mn beste vriendin, ZOEK VRIENDEN MET JE EIGEN LEEFTIJD!!! Sws heb ik het niet zo met mn moeder, beter vraag je niet naar mn vader, want wij kunnen niet eens een normaal gesprek hebben zonder ruzie. Anywayzzz, mn ma is voor mij gwn de vrouw bij wie ik in huis woon en me heeft opgevoed. Niet meer, we verschillen te veel van elkaar. Ik ga met problemen ook naar mijn vriendinnen toe, nooit naar mn moeder, zij kent mij niet zoals ik écht ben.

    Huilie huilie. Mainstream persoon. Toons eens wat respect tegenover je ouders, opdondertje.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Basturdo schreef:
    (...)
    Huilie huilie. Mainstream persoon. Toons eens wat respect tegenover je ouders, opdondertje.

    Waar slaat dat nou weer op. Sommigen mensen kunnen gewoon niet goed met hun familie omgaan. Dat is al klote genoeg zonder zulke reacties.

    Ze heeft gelijk, je moeder is je moeder niet je vriendin.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Storytime schreef:
    (...)
    Waar slaat dat nou weer op. Sommigen mensen kunnen gewoon niet goed met hun familie omgaan. Dat is al klote genoeg zonder zulke reacties.

    Ze heeft gelijk, je moeder is je moeder niet je vriendin.

    'Ik woon daar alleen in huis, en elke keer dat ik met mijn vader wil praten, ontstaat er ruzie.', kom op, dat zegt al wel genoeg over d'r gedrag, hoor. Ze zou ook kunnen zeggen: 'Ik kan het niet goed vinden met mijn ouders', in plaats van zo'n zwaar denigrerend bericht dat ze haar thuis als een hotel beschouwt. Ga dan op jezelf wonen in plaats van te klagen. Maar dat kan niet, want dat kost geld.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Basturdo schreef:
    (...)
    'Ik woon daar alleen in huis, en elke keer dat ik met mijn vader wil praten, ontstaat er ruzie.', kom op, dat zegt al wel genoeg over d'r gedrag, hoor. Ze zou ook kunnen zeggen: 'Ik kan het niet goed vinden met mijn ouders', in plaats van zo'n zwaar denigrerend bericht dat ze haar thuis als een hotel beschouwt. Ga dan op jezelf wonen in plaats van te klagen. Maar dat kan niet, want dat kost geld.

    pressies, geloof me als ik kon was ik hier ook weg, maar ik kan niet.
    Het is niet denigrerend het is de waarheid, voor haar. Ok het had misschien iets aardiger gekund maar zo is het nu eenmaal. Ze zegt niet dat ze haar huis als hotel ziet, ze zegt dat ze haar moeder als de vrouw die haar opgevoed heeft ziet. Dat is iets heel anders.
    Dat ze steeds ruzie krijgt is NIET alleen haar schuld. Haar vader is er ook bij, slechts omdat zij een kind is is het niet haar schuld.
    Je weet niet hoe erg het is om je niet thuis te voelen in je eigen huis. Je ouders alleen als je opvoeders te kunnen zien omdat je zo van elkaar verschilt dat je gewoon niks met ze heb. Dat is echt verschrikkelijk. En het enigste wat je kan doen is klagen of het opkroppen. En aangezien opkroppen slecht voor je schijnt te zijn, moet ze wel klagen.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 17:52 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Storytime schreef:
    (...)
    pressies, geloof me als ik kon was ik hier ook weg, maar ik kan niet.
    Het is niet denigrerend het is de waarheid, voor haar. Ok het had misschien iets aardiger gekund maar zo is het nu eenmaal. Ze zegt niet dat ze haar huis als hotel ziet, ze zegt dat ze haar moeder als de vrouw die haar opgevoed heeft ziet. Dat is iets heel anders.
    Dat ze steeds ruzie krijgt is NIET alleen haar schuld. Haar vader is er ook bij, slechts omdat zij een kind is is het niet haar schuld.
    Je weet niet hoe erg het is om je niet thuis te voelen in je eigen huis. Je ouders alleen als je opvoeders te kunnen zien omdat je zo van elkaar verschilt dat je gewoon niks met ze heb. Dat is echt verschrikkelijk. En het enigste wat je kan doen is klagen of het opkroppen. En aangezien opkroppen slecht voor je schijnt te zijn, moet ze wel klagen.

    Ik leef nog steeds bij mijn ouders. Jeugdzorg heeft me vijf jaar geleden weg moeten halen bij mijn familie omdat ik de huiskamer kort en klein heb geslagen. Ik voelde me al helemaal niet thuis in mijn gezin. Ik zat toen wel in een psychose, maar je moet begrijpen dat ik me heel lang niet thuis heb gevoeld, maar ik bleef respect voor mijn ouders houden. Als mijn pa schreeuwde, -wat hij nog vaak doet-, is het ja pa en amen, ook al heb ik zo'n verleden gehad. Het is ook typisch puberteit.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)