• Mijn moeder is echt mijn maatje.

    Ookal woon ik bij mijn vader (in verband met school,vrienden) is zij toch mijn hart.

    Als ik in de weekenden bij haar ben hebben we de grootste lol.

    We geven elkaar make-overs zodat we er vervolgens uitzien als een clown.
    We maken fotos en roken samen een Sigaret.

    We duiken ons bed in met een heleboel chips en kijken de domste films waarbij je in slaap valt.

    Mijn moeder heeft ook een geweldige smaak zodat ze na elk weekend een paar jurken kwijt is....

    Ze belt me ook elke dag als ik bij mijn vader ben om te weten hoe het met me gaat.


    I love her to death!

    :$

    [ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 18:53 ]

    Mijn moeder was gewoon mijn moeder,de vrouw die me opvoeden en er voor me was als ik haar nodig had. Wat zou ze anders moeten zijn?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Mijn moeder betekent redelijk veel voor me, maar op sommige momenten kan ik d'r schieten. En dan heb ik het niet over de alledaagse ruzietjes, maar over dingen die me echt pijn doen, zelfs jaren na dato. En dat terwijl ik iemand ben die ruzietjes in een paar uur is vergeten. Uitzonderingen voorbehouden, tho. Mijn moeder is een typische moeder, dus geen maatje. Enerzijds vind ik het jammer - ik zal nooit echt grappen of grollen met haar uit kunnen halen - maar anderzijds vind ik het goed dat ze rekening houdt met de rol die ze heeft.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 16:14 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ze betekend veel voor me, maar af en toe kan ik d'r wel wat aan doen (cat)

    [ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 16:15 ]


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    Héél weinig.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ze is mijn beste vriendin :Y)


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Assassin schreef:
    Mijn moeder is niet mijn beste vriendin, dat probeert ze niet te zijn en dat hoeft ook niet voor mij.
    Maar ze is er wel altijd voor mij, een echte moeder. Ze voed me goed op en is trots op me.

    This.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ze is erg belangrijk voor mij. Ik kan me geen leven voorstellen zonder haar eigenlijk. Ik had vorige week nog een droom over haar, dat ze doodging. Ik werd wakker met tranen in mijn ogen, en bijna heel de dag staarde ik toen afwezig uit het raam.

    Ik kijk zo erg naar haar op. Ze heeft veel meegemaakt in haar leven en alles doorstaan. Zij is mijn held :'D

    [ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 16:40 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Eigenlijk heb ik helemaal niets met mijn moeder, nooit gehad ook. Nooit ben ik goed genoeg voor haar geweest, alles wat ik deed was fout. Nooit ben ik de dochter geweest die ze altijd wilde en trots op me zijn is iets dat ze onmogelijk kan.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Glameow schreef:
    Eigenlijk heb ik helemaal niets met mijn moeder, nooit gehad ook. Nooit ben ik goed genoeg voor haar geweest, alles wat ik deed was fout. Nooit ben ik de dochter geweest die ze altijd wilde en trots op me zijn is iets dat ze onmogelijk kan.


    En hier herken ik me héél goed in. =/


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Hale schreef:
    (...)

    Ja,dat heeft ook een x of 20000000000000000000 keer gezegd.

    Maar ze rookt zelf ook dus kan ze me niets verbeiden.

    En ik weet dat ik er zelf bij ben ik probeer ook te stoppen.

    Probeer je niet. Je loopt er lekker mee te pronken. Echt waar, hou je smoel voortaan over roken, k, aangezien je toch alleen maar trots loopt te doen. En ze kan het je wel verbieden; zodat jij niet dezelfde fout als haar ondergaat. Helaas ben je te jong en, -zo blijkt-, te achterlijk om dat zelf te realiseren.

    OT: Mijn moeder heeft het moeilijk met me soms; zoals veel ouders+kinderen botsen, botsen mijn moeder en ik dan weer niet. Ik draag kleren van mijn moeder die ze nu niet meer past, van 20 of 30 jaar geleden dus. Ze is 53 en houdt ontzettend veel van antiek, en dat heb ik van haar overgenomen. Mijn obsessie voor Jim Morrison en Black Sabbath komt van haar. Zij nam me naar Parijs om het graf te bezoeken. Als mijn moeder huilt, hou ik mezelf sterk en troost haar met chocolade en shag, wat ik dan snel ga kopen. We genieten wel eens van een glaasje Baileys samen, als we Doctor Who en Torchwood zitten te kijken. Ik zeg bij deze: Mijn moeder is een tweede ik, alleen ouder en wijzer. Zij was de hipster vroeger.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Sestican schreef:
    Alles(cat)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    mijn moeder betekent heel veel voor me en ik zou niet zonder haar willen leven. toch is het wel jammer dat we bijna nooit samen gaan shoppen want ik heb een hele andere smaak dan zij, en mijn moeder houdt niet zo van de stad:)


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Basturdo schreef:
    (...)
    Probeer je niet. Je loopt er lekker mee te pronken. Echt waar, hou je smoel voortaan over roken, k, aangezien je toch alleen maar trots loopt te doen. En ze kan het je wel verbieden; zodat jij niet dezelfde fout als haar ondergaat. Helaas ben je te jong en, -zo blijkt-, te achterlijk om dat zelf te realiseren.

    OT: Mijn moeder heeft het moeilijk met me soms; zoals veel ouders+kinderen botsen, botsen mijn moeder en ik dan weer niet. Ik draag kleren van mijn moeder die ze nu niet meer past, van 20 of 30 jaar geleden dus. Ze is 53 en houdt ontzettend veel van antiek, en dat heb ik van haar overgenomen. Mijn obsessie voor Jim Morrison en Black Sabbath komt van haar. Zij nam me naar Parijs om het graf te bezoeken. Als mijn moeder huilt, hou ik mezelf sterk en troost haar met chocolade en shag, wat ik dan snel ga kopen. We genieten wel eens van een glaasje Baileys samen, als we Doctor Who en Torchwood zitten te kijken. Ik zeg bij deze: Mijn moeder is een tweede ik, alleen ouder en wijzer. Zij was de hipster vroeger.



    Ik hou me mond helemaal niet en al helemaal niet voor jou.

    Hale schreef:
    (...)


    Ik hou me mond helemaal niet en al helemaal niet voor jou.

    Dat hoeft ook niet, schatje. Everyone, including me will make you shut yourself up. (bloos)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Sestican schreef:
    Alles(cat)


    If you spread your wings, you can fly away with me.