• Ik zou deze haar kleur graag is willen uit proberen, maar ik weet niet hoe mensen er zullen over denken. Ik heb zelf nu donker bruin als jullie foto willen zien zeg je maar effe dan post ik wel, maar ik zou toch niet paars van me moeder mogen, maar als ik blijf smeken mag ik vast wel. Maar ik weet dus niet of ik het zou doen of niet. Wat denken jullie?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 12:05 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Gewoon doen, het kan altijd weer terug bruin (:

    Ik vind het leuk! Ik zou het gewoon doen (:
    Maar als je niet helemaal zeker bent, kun je misschien beginnen met bruin te kleuren met een paarse schijn op? Een soort violetbruin?

    [ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 12:09 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    Ik vind het leuk! Ik zou het gewoon doen (:
    Maar als je niet helemaal zeker bent, kun je misschien beginnen met bruin te kleuren met een paarse schijn op? Een soort violetbruin?

    Ja dat kan ik doen. Maar me haar gaat er echt kapot van, Want ik had vroeger donkerblond, ik heb dat altijd gekleurd in licht blond, en nu heb ik geverft in bruin. Maar ik wil paars doen & als dat niet mooi is doe ik gewoon bruin terug, staat me goed zegt iedereen dusja.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Tis een aubergineachtige kleur..
    Ik heb het een aantal keren gehad.. Ik verf m'n haar nu altijd donkerchocolade bruin en dat ziet er echt zwart uit :) Heb het ook mahoniebruin gehad maar ook paars..

    Gewoon doen


    La credenza è una medicina contro il timore

    Charleston schreef:
    Tis een aubergineachtige kleur..
    Ik heb het een aantal keren gehad.. Ik verf m'n haar nu altijd donkerchocolade bruin en dat ziet er echt zwart uit :) Heb het ook mahoniebruin gehad maar ook paars..

    Gewoon doen

    Ja ik heb ook Chocolade bruin, haha.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    ik vind die kleur echt mooi, maar als je nog twijfelt kun je misschien een kleurspoeling eerst doen ?
    Ik heb vroeger wel eens zo'n mouse gehaalt en daar is ook een soort paarse kleur bij, dus misschien een idee?
    Maar nu wil ik toch weten hoe je haar er nu uit ziet(krul)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    mikechang schreef:
    ik vind die kleur echt mooi, maar als je nog twijfelt kun je misschien een kleurspoeling eerst doen ?
    Ik heb vroeger wel eens zo'n mouse gehaalt en daar is ook een soort paarse kleur bij, dus misschien een idee?
    Maar nu wil ik toch weten hoe je haar er nu uit ziet(krul)

    Ik heb niet zo duidelijk fotos want ik zit op de gewone pc want mijn laptop is stuk.
    1, die dag er voor had ik vlechtjes in me haar dus was het krullig.


    and 2, maar dies niet zo duidelijk maar daar had ik stijl haar op Btw ik heb nu al langer haar (;.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 12:30 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Clefairy schreef:
    (...)
    Ja dat kan ik doen. Maar me haar gaat er echt kapot van, Want ik had vroeger donkerblond, ik heb dat altijd gekleurd in licht blond, en nu heb ik geverft in bruin. Maar ik wil paars doen & als dat niet mooi is doe ik gewoon bruin terug, staat me goed zegt iedereen dusja.

    Van kleuren gaat je haar niet zo snel kapot hoor, het is eerder door het te laten aftrekken (vb naar lichtblond) dat het snel kapot gaat. Maar er een kleurtje opleggen kan niet echt kwaad (: Als je het echt wilt zou ik het gewoon doen! Je kan het altijd terug naar bruin kleuren en als je begint met een spoeling, dan wordt het sowieso vanzelf lichter


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Clefairy schreef:
    (...)
    Ik heb niet zo duidelijk fotos want ik zit op de gewone pc want mijn laptop is stuk.
    1, die dag er voor had ik vlechtjes in me haar dus was het krullig.


    and 2, maar dies niet zo duidelijk maar daar had ik stijl haar op Btw ik heb nu al langer haar (;.


    ohh ik denk wel dat dat leuk gaat staan ;D
    ik zou zeggen ; niet twijfelen !


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ik zou het gewoon doen. Is een keer iets anders ;D

    Het lijkt me wel leuk, maar is het niet te fel in een keer ? misschien moet je het langzaam opbouwen, als je begrijpt wat ik bedoel. xd


    Save me from myself.

    Die is zo vet!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt