• Hallo lieve mensen,

    De laatste tijd zijn wij als mods gestuit op een aantal pro-ana verhalen die tegen de huisregels van deze site ingaan. Bij deze verhalen werden bijvoorbeeld streefgewichten genoemd door users die verre van gezond zijn. Deze verhalen waren van gewone verhalen echte pro-ana verhalen geworden, in plaats van de 'anti-ana' verhalen die mensen waarschuwen voor de verschrikkelijke en dodelijke geestelijke ziekte Anorexia Nervosa. Deze echte pro-ana verhalen gaan wij daarom verbieden, Quizlet is immers geen pro-ana site/weblog. Pro-ana was natuurlijk al verboden, maar we gaan er nu echt streng op letten en controleren. Wij willen Quizlet pro-ana vrij maken en houden.
    Wij willen jullie vragen om gevonden pro-ana verhalen door te mailen naar een van de volgende mods:
    - Drone
    - PUKKELxDING
    - Mugwump
    - Applejack
    - Lux
    Voor vragen hierover kun je ook bij hen terecht.
    Wij overleggen of deze doorgestuurde verhalen ook echt pro-ana zijn en daarna worden de verhalen eventueel verwijderd. Dit zodat wij de verhalen over Anorexia Nervosa (en in een enkel geval Boulima Nervosa) een beetje in de gaten kunnen houden en ingrijpen als het moet.
    Alvast bedankt (:

    x de mods

    [ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 21:00 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 17 sep 2011 - 17:39 ]


    I am an idiot, I move.

    StoryBelle schreef:
    (...)

    En wat als die story nu NET het extra duwtje geeft?
    Er zijn mensen hier op Q die hebben gezegt dat ze zich onzeker beginnen voelen door sommige stories.
    Wie ben jij om te zeggen dat je geen anorexia kan krijgen door een story? Iedereen is anders, neit iedereen is zoals jij.

    Maar als die stories er niet waren, kregen ze wel ergens anders het laatste zetje van.
    Als je anorexia 'krijgt' van een story, betekend het dat je er toch al mee rond liep. Die stories laten je alleen zien hoe het heet en wat het is. Niet hoe je er aan begint.


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Maar als die stories er niet waren, kregen ze wel ergens anders het laatste zetje van.
    Als je anorexia 'krijgt' van een story, betekend het dat je er toch al mee rond liep. Die stories laten je alleen zien hoe het heet en wat het is. Niet hoe je er aan begint.


    Ja, inderdaad. dan geven ze dus het laatste zetje, en Rutger en de moderators willen dat gewoon niet dat het laatste zetje van de zetje komt.

    Er zijn nog genoeg stories over die neit aanzetten tot anorexia, dus ik snap niet wat je nu eigenlijk klaagt.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Maar als die stories er niet waren, kregen ze wel ergens anders het laatste zetje van.
    Als je anorexia 'krijgt' van een story, betekend het dat je er toch al mee rond liep. Die stories laten je alleen zien hoe het heet en wat het is. Niet hoe je er aan begint.


    Het zien en horen van andere mensen die in dezelfde situatie zitten geeft je kracht. Een pro-ana verhaal kan je de kracht geven om door te zetten en je de kracht geven om niet te eten, al sterf je van de honger.


    quidquid excusatio prandium pro

    StoryBelle schreef:
    (...)

    Ja, inderdaad. dan geven ze dus het laatste zetje, en Rutger en de moderators willen dat gewoon niet dat het laatste zetje van de zetje komt.

    Er zijn nog genoeg stories over die neit aanzetten tot anorexia, dus ik snap niet wat je nu eigenlijk klaagt.

    Laat dan ook maar!


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Laat dan ook maar!


    Mooi zo. :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Laat dan ook maar!


    pwned :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Het zien en horen van andere mensen die in dezelfde situatie zitten geeft je kracht. Een pro-ana verhaal kan je de kracht geven om door te zetten en je de kracht geven om niet te eten, al sterf je van de honger.

    Ja, dat klopt. Maar mij lijkt dat als je die stories opzoekt en die opeens verdwijnen, je ze toch wel ergens anders gaat halen. Als iets jou kracht geeft, laat je het niet zomaar los, als je wel móét zoek je een vervanger. En een vervanger kan nóg gevaarlijker zijn.


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Ja, dat klopt. Maar mij lijkt dat als je die stories opzoekt en die opeens verdwijnen, je ze toch wel ergens anders gaat halen. Als iets jou kracht geeft, laat je het niet zomaar los, als je wel móét zoek je een vervanger. En een vervanger kan nóg gevaarlijker zijn.


    Je ging het laten. Laat het dan ook :Y)

    En Ah ehm njet empressed. Als iets jou de rkacht geeft en een steuntje in je rug is, en het valt weg, dan zul je verzwakken en falen. Het is geen weg naar genezing, maar er niet in slagen om dagen achter elkaar niet te eten omdat je grote steun weg is is een verbetering.


    quidquid excusatio prandium pro

    Ze geven het laatste zetje. KLAAR. Je bent gewoon aan het beschrijven hoe JIJ zou reageren. :Y) Anyways, het is al besloten. Dus zeur niet.


    To infinity and beyond •

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Je ging het laten. Laat het dan ook :Y)

    En Ah ehm njet empressed. Als iets jou de rkacht geeft en een steuntje in je rug is, en het valt weg, dan zul je verzwakken en falen. Het is geen weg naar genezing, maar er niet in slagen om dagen achter elkaar niet te eten omdat je grote steun weg is is een verbetering.

    Ik ging het laten, met háár te overtuigen, omdat haar reacties mij irriteren. Die van jou dagen mij enkel uit om mijn standpunt te bewijzen :Y)

    Als een mens ergens eenmaal van heeft geproefd, wil het meer. Toen een héle goede vriendin van mij, vroeger werd ontdekt door haar ouders, dat ze het één en het ander slikte, kon ze die pillen niet meer halen. Ze had drie keuzes: 1. Stoppen 2. Het zwakkere middel pakken 3. Het sterkere middel pakken.
          Uiteindelijk zal bijna iedereen kiezen voor drie, zij ook. Ik spreek haar nu niet meer, maar ze komt gelukkig wel aan kan ik zien (:


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Ik ging het laten, met háár te overtuigen, omdat haar reacties mij irriteren. Die van jou dagen mij enkel uit om mijn standpunt te bewijzen :Y)

    Als een mens ergens eenmaal van heeft geproefd, wil het meer. Toen een héle goede vriendin van mij, vroeger werd ontdekt door haar ouders, dat ze het één en het ander slikte, kon ze die pillen niet meer halen. Ze had drie keuzes: 1. Stoppen 2. Het zwakkere middel pakken 3. Het sterkere middel pakken.
          Uiteindelijk zal bijna iedereen kiezen voor drie, zij ook. Ik spreek haar nu niet meer, maar ze komt gelukkig wel aan kan ik zien (:



    Je spreekt over persoonlijke ervaring. Persoonlijke ervaring is waardeloos als het op wet en regelgeving aankomt, omdat je dan een persoon als voorbeeld neemt.

    Oftewel: Jammer van je vriendin, maar stop met zeuren :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Dus wij moeten maar steeds zwijgen omdat zij het voor het zeggen hebben? Hoe kunnen hun óoit ons leren begrijpen als we steeds onze bekken dicht houden?!


    ja idd hun hebben het voor het zeggen
    je hoeft je bek niet dicht te houden je kan je mening zeggen en het daar bij laten.
    als ze niks met je mening doen dan is dat pech voor jou.
    wees blij met de verhalen die mogen blijven.


    L0ve's Hard To Find Easy To Loose And Difficult To Forget


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Hooligan schreef:
    Ik vind het wel raar dat er steeds word gezegt: Quizlet is immers geen pro-ana site/weblog.
    Dan heb ik zoiets van, het is ook geen Bieber site, of 1D, of TH, of Harry Potter, of Twilight site.

    eindelijk iemand die het door heeft XD
    wat is het dan wel ?


    als je iets van mij leest, geef dan a.u.b. ook een reactie :D

    melvvin222 schreef:
    (...)
    eindelijk iemand die het door heeft XD
    wat is het dan wel ?


    Een site waar mensen hun verhalen kunnen posten, mits deze verhalen de lezer niet aanspoort tot gevaarlijke dingen of deze gevaarlijke dingen verheerlijkt.

    da's mijn mening :Y)


    quidquid excusatio prandium pro