• Hallo lieve mensen,

    De laatste tijd zijn wij als mods gestuit op een aantal pro-ana verhalen die tegen de huisregels van deze site ingaan. Bij deze verhalen werden bijvoorbeeld streefgewichten genoemd door users die verre van gezond zijn. Deze verhalen waren van gewone verhalen echte pro-ana verhalen geworden, in plaats van de 'anti-ana' verhalen die mensen waarschuwen voor de verschrikkelijke en dodelijke geestelijke ziekte Anorexia Nervosa. Deze echte pro-ana verhalen gaan wij daarom verbieden, Quizlet is immers geen pro-ana site/weblog. Pro-ana was natuurlijk al verboden, maar we gaan er nu echt streng op letten en controleren. Wij willen Quizlet pro-ana vrij maken en houden.
    Wij willen jullie vragen om gevonden pro-ana verhalen door te mailen naar een van de volgende mods:
    - Drone
    - PUKKELxDING
    - Mugwump
    - Applejack
    - Lux
    Voor vragen hierover kun je ook bij hen terecht.
    Wij overleggen of deze doorgestuurde verhalen ook echt pro-ana zijn en daarna worden de verhalen eventueel verwijderd. Dit zodat wij de verhalen over Anorexia Nervosa (en in een enkel geval Boulima Nervosa) een beetje in de gaten kunnen houden en ingrijpen als het moet.
    Alvast bedankt (:

    x de mods

    [ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 21:00 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 17 sep 2011 - 17:39 ]


    I am an idiot, I move.

    werd tijd! vreselijk.. bah..


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    Ik vind het wel raar dat er steeds word gezegt: Quizlet is immers geen pro-ana site/weblog.
    Dan heb ik zoiets van, het is ook geen Bieber site, of 1D, of TH, of Harry Potter, of Twilight site.


    Dat zijn verhalen die geen kwaad kunnen. Als je in een pro-ana verhaal aanspoort met streefgewichten enzo dan kunnen mensen die al onzeker zijn er nog onzekerder van worden of heel erg proberen af te vallen enzo..maar JB,HP en Twilight zijn gewoon dingen die heel veel mensen leuk vinden en daar graag een verhaal over schrijven! maar volgens mij worden niet alle pro-ana verhalen verwijderd..


    What by Zeus' beard is going on????

    omymalfoy schreef:
    Ik vind het wel raar dat er steeds word gezegt: Quizlet is immers geen pro-ana site/weblog.
    Dan heb ik zoiets van, het is ook geen Bieber site, of 1D, of TH, of Harry Potter, of Twilight site.


    Dat zijn verhalen die geen kwaad kunnen. Als je in een pro-ana verhaal aanspoort met streefgewichten enzo dan kunnen mensen die al onzeker zijn er nog onzekerder van worden of heel erg proberen af te vallen enzo..maar JB,HP en Twilight zijn gewoon dingen die heel veel mensen leuk vinden en daar graag een verhaal over schrijven! maar volgens mij worden niet alle pro-ana verhalen verwijderd..

    Volgens mij alleen verhalen die echt bedoeld zijn om ervoor te zorgen dat mensen ana worden, want er zijn ook pro-ana verhalen die waargebeurd zijn en die iemand gebruikt om mensen te waarschuwen over hoe vreselijk het is. En om ervoor te zorgen dat al die vooroordelen weggespoeld worden :)


    Define "good".

    NOU LEUK., DAT WAREN DE ENIGE VERHALEN DIE IK LAS. nou krijg je weer dat gezeik. jezus hé. ik snap het best hoor maar egte pro-anas gaan op een pro-ana site kijken en niet op Q, ik heb het zelf lichtelijk GEHAD, en die verhalen motiveren me vooral te STOPPEN, met zeuren over dat ik dik ben sommige mensen willen zichzelf gewoon uiten. de slogan is tog niets voor niets LAAT ZIEN WIE JE BENT. Q faalt egt hart nou...


    believe in your dreams, and follow them, in bad times stay strong. and find the power in yourself.

    dandelion schreef:
    NOU LEUK., DAT WAREN DE ENIGE VERHALEN DIE IK LAS. nou krijg je weer dat gezeik. jezus hé. ik snap het best hoor maar egte pro-anas gaan op een pro-ana site kijken en niet op Q, ik heb het zelf lichtelijk GEHAD, en die verhalen motiveren me vooral te STOPPEN, met zeuren over dat ik dik ben sommige mensen willen zichzelf gewoon uiten. de slogan is tog niets voor niets LAAT ZIEN WIE JE BENT. Q faalt egt hart nou...


    ja idd!! wrm mag je geen pro-anna verhalen schrijfen?? sommige mensen laten zien wie ze zijn en dan mag dat niet!!! DISCRIMINATIE als je het mij vraagg~!!!
    het is juist fijn,, dan kan je van je afschrijven,, heb ik ook gedaaan en het helpt
    MENSEN MET EEN PRO-ANNA STORY VERANDER DE TITEL!! dan ehb je dat gezeik ook niet....
    echt Q jullie zijn slecht bezig!!

    oja en voor mensen die het ermee eens zijn,, waaarom zou je ze dan lezen??
    negeer ze en lees de verhalen die je wel leuk vind
    het is gewoon een type verhaal real-life en in het echte leven is alles gewoon hard dus!! de meeste zijn echt en sommige bedacht maar het gaat er om dat je mensen kan steunen en kan helpen die anna hebben
    want je moet het niet overschatten, en als je ze al kan helpen met een kudo of een abo is dat juist goed!! DOE NIET ZO EGOÏSTISCH!!!

    madelief39 schreef:
    (...)

    ja idd!! wrm mag je geen pro-anna verhalen schrijfen?? sommige mensen laten zien wie ze zijn en dan mag dat niet!!! DISCRIMINATIE als je het mij vraagg~!!!
    het is juist fijn,, dan kan je van je afschrijven,, heb ik ook gedaaan en het helpt
    MENSEN MET EEN PRO-ANNA STORY VERANDER DE TITEL!! dan ehb je dat gezeik ook niet....
    echt Q jullie zijn slecht bezig!!


    Lees de regels... Je mag het schrijven, je amg eht zelfs op Q zetten: ALS het niet aanzet tot anorexia. Dat bepalen de mods.
    Get a grip.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Rizardo schreef:
    (...)

    Lees de regels... Je mag het schrijven, je amg eht zelfs op Q zetten: ALS het niet aanzet tot anorexia. Dat bepalen de mods.
    Get a grip.

    Dit dus.
    Misschien even ademhalen en alles goed lezen, voordat je weer boos wordt. Lijkt me voor jezelf ook wel zo prettig.


    I can't even think straight.

    Ik wordt er wel een beetje chagarijnig van dat mensen 'pro-ana sites' zien als sites die mensen aansporen tot anorexia. Geloof me, dat is lang niet altijd het geval.


    Ik ben gemeen xoxo

    Asmodeus schreef:
    Ik wordt er wel een beetje chagarijnig van dat mensen 'pro-ana sites' zien als sites die mensen aansporen tot anorexia. Geloof me, dat is lang niet altijd het geval.

    Wat is het dan nog meer? Ik ben nog nooit op zo'n site geweest, maar dan vraag ik me wel af wat het nog meer is. Het heet niet voor niets pro-ana.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Asmodeus schreef:
    Ik wordt er wel een beetje chagarijnig van dat mensen 'pro-ana sites' zien als sites die mensen aansporen tot anorexia. Geloof me, dat is lang niet altijd het geval.


    Pro=voor Ana=Anorexia

    Voor anorexia

    Een pro-ana site is per definitie voor anorexia, dat zit dus in de naam


    quidquid excusatio prandium pro

    En daar gaat de discussie weer: alleen omdat twee 13 jarige kwaad werden... :W


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Rizardo schreef:
    En daar gaat de discussie weer: alleen omdat twee 13 jarige kwaad werden... :W


    Inderdaad.. Sorry hoor, dit is gewoon individueel onder de MOD's afgesproken, en dus zijn ze geen verklaring schuldig alleen maar omdat jullie er problemen mee hebben. Hou je er gewoon aan. Je mag gewoon geen verhalen die aanzetten-tot hebben. Punt. Geez doe even normaal ofzo


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Pro=voor Ana=Anorexia

    Voor anorexia

    Een pro-ana site is per definitie voor anorexia, dat zit dus in de naam


    Oh god not this again :'D /weerhoud zich van beginnen discussie.

    Element schreef:
    (...)

    Oh god not this again :'D /weerhoud zich van beginnen discussie.


    I am Rainbow Dash :Y)


    quidquid excusatio prandium pro