• Hallo lieve mensen,

    De laatste tijd zijn wij als mods gestuit op een aantal pro-ana verhalen die tegen de huisregels van deze site ingaan. Bij deze verhalen werden bijvoorbeeld streefgewichten genoemd door users die verre van gezond zijn. Deze verhalen waren van gewone verhalen echte pro-ana verhalen geworden, in plaats van de 'anti-ana' verhalen die mensen waarschuwen voor de verschrikkelijke en dodelijke geestelijke ziekte Anorexia Nervosa. Deze echte pro-ana verhalen gaan wij daarom verbieden, Quizlet is immers geen pro-ana site/weblog. Pro-ana was natuurlijk al verboden, maar we gaan er nu echt streng op letten en controleren. Wij willen Quizlet pro-ana vrij maken en houden.
    Wij willen jullie vragen om gevonden pro-ana verhalen door te mailen naar een van de volgende mods:
    - Drone
    - PUKKELxDING
    - Mugwump
    - Applejack
    - Lux
    Voor vragen hierover kun je ook bij hen terecht.
    Wij overleggen of deze doorgestuurde verhalen ook echt pro-ana zijn en daarna worden de verhalen eventueel verwijderd. Dit zodat wij de verhalen over Anorexia Nervosa (en in een enkel geval Boulima Nervosa) een beetje in de gaten kunnen houden en ingrijpen als het moet.
    Alvast bedankt (:

    x de mods

    [ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 21:00 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 17 sep 2011 - 17:39 ]


    I am an idiot, I move.

    CountMeIn schreef:
    Jézus christus, het voelt alsof je me in een strafkamp stopt! De laatste tijd verbieden jullie écht veel, en ik weet dat het uit bescherming is. Maar denk toch eens verder: Quizlet heeft écht geen exclusieve informatie in het echte leven loop je er tien keer zo hard tegenaan.


    Met dat stukje ben ik het eens:Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Ja, maar kijk ook naar het andere stukje.
    Als jullie er een taboe van maken, word er stiekem over gepraat wat het juist twee keer zo interresant maakt. Hetzelfde als kleine kindjes die stiekem van die seks-spelletjes spelen. Waarom spelen ze dat? Het mag eigenlijk niet, het geeft een kick. Als jullie zo dingen gaan verbieden, máken jullie een verleiding om aan pro-ana te beginnen. Juist omdat het niet mag, omdat het exclusief is, wil je er meer over weten. En nieuwsgierigheid, word later een echte eetstoornis!

    Ookal word niet alles verboden, het grootste gedeelte wel. Dat maakt nieuwsgierig, mensen willen altijd meer kennis over het onbekende, verbodenen.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2011 - 16:23 ]


    Let it come and let it be

    Ja, maar de verhalen die ze verbieden (niet alle verhalen) zetten daar ook tot aan. Er zijn nog geneog Pro-ana verhalen die neit aanzetten tot een eetstoornis, dus ze zullen niet nieuwschieriger worden lijkt me. :W


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    CountMeIn schreef:
    Ja, maar kijk ook naar het andere stukje.
    Als jullie er een taboe van maken, word er stiekem over gepraat wat het juist twee keer zo interresant maakt. Hetzelfde als kleine kindjes die stiekem van die seks-spelletjes spelen. Waarom spelen ze dat? Het mag eigenlijk niet, het geeft een kick. Als jullie zo dingen gaan verbieden, máken jullie een verleiding om aan pro-ana te beginnen. Juist omdat het niet mag, omdat het exclusief is, wil je er meer over weten. En nieuwsgierigheid, word later een echte eetstoornis!

    Ookal word niet alles verboden, het grootste gedeelte wel. Dat maakt nieuwsgierig, mensen willen altijd meer kennis over het onbekende, verbodenen.


    Neh, ik blijf het alleen met dat stukje eens.


    quidquid excusatio prandium pro

    StoryBelle schreef:
    Ja, maar de verhalen die ze verbieden (niet alle verhalen) zetten daar ook tot aan. Er zijn nog geneog Pro-ana verhalen die neit aanzetten tot een eetstoornis, dus ze zullen niet nieuwschieriger worden lijkt me. :W


    Idd. Ik zie zelf bij mijn eigen story dat mods het hebben gelezen, en als het verwijderd zou moeten worden zou ik dat wel horen. Er staat bij mijn story ook duidelijk 'waarschuwing' bij.

    Nephthys schreef:
    (...)

    Idd. Ik zie zelf bij mijn eigen story dat mods het hebben gelezen, en als het verwijderd zou moeten worden zou ik dat wel horen. Er staat bij mijn story ook duidelijk 'waarschuwing' bij.


    Inderdaad. er zijn nog zat Pro-ana verhalen waarbij een waarschuwing staat en die neit aanzetten tot anorexia. Arguement invalid, CountMeIn...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Eindelijk!


    Ex astris, sciencia

    Goood waarom doet iedereen er zo moeilijk over!
    Ik bedoel ze kunnen verbieden wat ze willen want hun bepalen het. dus maak er niet zo een probleem van als je pro anna verhalen wilt lezen die wel aanzetten dan moet je dat maar ergens anders doen!


    L0ve's Hard To Find Easy To Loose And Difficult To Forget

    XRealWithMe schreef:
    Goood waarom doet iedereen er zo moeilijk over!
    Ik bedoel ze kunnen verbieden wat ze willen want hun bepalen het. dus maak er niet zo een probleem van als je pro anna verhalen wilt lezen die wel aanzetten dan moet je dat maar ergens anders doen!

    Dus wij moeten maar steeds zwijgen omdat zij het voor het zeggen hebben? Hoe kunnen hun óoit ons leren begrijpen als we steeds onze bekken dicht houden?!


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Dus wij moeten maar steeds zwijgen omdat zij het voor het zeggen hebben? Hoe kunnen hun óoit ons leren begrijpen als we steeds onze bekken dicht houden?!


    Je bent anders, zo te zien, de enige die hier zo'n groot probleem van maakt.
    Ze zeggen neit dat je je mening neit mag zeggen. Maar de moderators hebben op dit punt gewoon gelijk.
    Sommige verhalen op Q zetten aan tot anorexia. Die verhalen worden verwijderd.
    De verhalen die niet aanzetten tot anorexia blijven.

    why are you still making a big deal out of this? :/


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    StoryBelle schreef:
    (...)

    Je bent anders, zo te zien, de enige die hier zo'n groot probleem van maakt.
    Ze zeggen neit dat je je mening neit mag zeggen. Maar de moderators hebben op dit punt gewoon gelijk.
    Sommige verhalen op Q zetten aan tot anorexia. Die verhalen worden verwijderd.
    De verhalen die niet aanzetten tot anorexia blijven.

    why are you still making a big deal out of this? :/


    Because she wants people to stop eating and slowly wither and die to anorexia?


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Because she wants people to stop eating and slowly wither and die to anorexia?

    Ja, jou wel. Happy?!
    Anorexia krijg je niet door een fucking story, dat krijg je door gedachtes die ja al tijden aan het slopen zijn.


    Let it come and let it be

    XRealWithMe schreef:
    Goood waarom doet iedereen er zo moeilijk over!
    Ik bedoel ze kunnen verbieden wat ze willen want hun bepalen het. dus maak er niet zo een probleem van als je pro anna verhalen wilt lezen die wel aanzetten dan moet je dat maar ergens anders doen!

    its pro-ana ya know


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Ja, jou wel. Happy?!
    Anorexia krijg je niet door een fucking story, dat krijg je door gedachtes die ja al tijden aan het slopen zijn.


    En wat als die story nu NET het extra duwtje geeft?
    Er zijn mensen hier op Q die hebben gezegt dat ze zich onzeker beginnen voelen door sommige stories.
    Wie ben jij om te zeggen dat je geen anorexia kan krijgen door een story? Iedereen is anders, neit iedereen is zoals jij.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Ja, jou wel. Happy?!
    Anorexia krijg je niet door een fucking story, dat krijg je door gedachtes die ja al tijden aan het slopen zijn.


    Sorry, ik ben er nu 6 of 7 jaar vanaf en ben blij toe. Ik ga mijn nieuwgevonden liefde voor chocola niet opgeven daarvoor :Y) Enige voordeel dat ik eraan heb is dat ik nu hele dagen zonder eten kan als ik te lui ben om broodjes te smeren xD


    quidquid excusatio prandium pro