• Hallo lieve mensen,

    De laatste tijd zijn wij als mods gestuit op een aantal pro-ana verhalen die tegen de huisregels van deze site ingaan. Bij deze verhalen werden bijvoorbeeld streefgewichten genoemd door users die verre van gezond zijn. Deze verhalen waren van gewone verhalen echte pro-ana verhalen geworden, in plaats van de 'anti-ana' verhalen die mensen waarschuwen voor de verschrikkelijke en dodelijke geestelijke ziekte Anorexia Nervosa. Deze echte pro-ana verhalen gaan wij daarom verbieden, Quizlet is immers geen pro-ana site/weblog. Pro-ana was natuurlijk al verboden, maar we gaan er nu echt streng op letten en controleren. Wij willen Quizlet pro-ana vrij maken en houden.
    Wij willen jullie vragen om gevonden pro-ana verhalen door te mailen naar een van de volgende mods:
    - Drone
    - PUKKELxDING
    - Mugwump
    - Applejack
    - Lux
    Voor vragen hierover kun je ook bij hen terecht.
    Wij overleggen of deze doorgestuurde verhalen ook echt pro-ana zijn en daarna worden de verhalen eventueel verwijderd. Dit zodat wij de verhalen over Anorexia Nervosa (en in een enkel geval Boulima Nervosa) een beetje in de gaten kunnen houden en ingrijpen als het moet.
    Alvast bedankt (:

    x de mods

    [ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 21:00 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 17 sep 2011 - 17:39 ]


    I am an idiot, I move.

    DancingDead schreef:
    (...)
    je gáát niet zomaar aan pro ana doen. de meeste zouden dat niet eens één dag volhouden '--


    Ja idd.

    Man al die pro ana verhalen gingen me echt de keel uithangen.EN ook omdat het en ziekte is waar in die verhalen lekker normaal over gedaan werd van
    'Oh leuk ik meot weer ff me vinger in mijn strot stoppen'

    Echt terecht dat er strengere regels van die verhalen komen(Y)

    [ bericht aangepast op 18 sep 2011 - 18:50 ]

    eindelijk.


    ask her if she wants to stay a while

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Vind ik wel meevallen eigenlijk... Ik vind het veel leuker zo. Tenminste wat meer variëteit, niet alleen maar justin bieber, niet alleen maar one direction, niet alleen maar harry potter. Snap je? Nu is deze site echt voor iedereen, vroeger was er één soort tokio hotel elite en verder niets.
    Ja dat wel, maar Rutger mag ons ergens wel dankbaar zijn, want door die th hype is deze site gegroeid en heeft hij zijn extra's kunnen permiteren. Ik herinner me nog tijden zonder fora en stories en dergelijke en niet veel zullen dat wss nog kunnen zeggen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Storytime schreef:
    (...)
    En jongens verdommen. Waarom vergeet iedereen de jongens. En kom nu niet aan dat het bij hij niet (zo vaak) voorkomt. Bij jongens komt het ook voor en is het vaak veel moeilijk om voor uit te komen.

    Verder, goede regel.
    Over het algemeen zitten er niet zo veel jongens op quizlet ;) En ja dat weet ik, een vriend van mij heeft/had het ook. (/het is al een stuk minder)


    Life is hard and then we die

    Passerby schreef:
    (...)Ja dat wel, maar Rutger mag ons ergens wel dankbaar zijn, want door die th hype is deze site gegroeid en heeft hij zijn extra's kunnen permiteren. Ik herinner me nog tijden zonder fora en stories en dergelijke en niet veel zullen dat wss nog kunnen zeggen.
    Zonder fora ken ik zelf niet nee, maar zonder stories wel. Ik vind het vooralsnog wel prettig dat de stories er zijn gekomen. Blijf een quiz tenminste een quiz :P


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Zonder fora ken ik zelf niet nee, maar zonder stories wel. Ik vind het vooralsnog wel prettig dat de stories er zijn gekomen. Blijf een quiz tenminste een quiz :P
    Ja idd, maar best en die spot was ook wel iets leuks, want in het begin ging je storie of serie vroeger echt wel de lucht in. Nu is dat wat minder. Uiteindelijk zijn het door die quizverhalen dat de stories zijn gekomen wat echt goed is, maar toch het had vroeger ergens ook zijn charme, al is alles nu veel beter (buiten de zoekfucntie :X)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    eindelijk nog meer mensen die snappen dat deze ziekte egt heel erg is en als je er niks van af weet en niet hoe zwaar en moeilijk is voor mensen moet je niet over dit soort dingen schrijven , en hopelijk worden al deze verhaal verwijderd want deze ziek wens je je ergste vijand nog niet toe dus het is beter als ze er niet zijn dit sooort verhalen bedankt(H)

    [ bericht aangepast op 18 sep 2011 - 21:50 ]


    One day everything is gone by better..but when is that day coming?

    ik vindt het wel goed zulke verhalen horen niet op een site waar ook kinderen op kunnen


    o(¤_¤)o

    Efiee schreef:
    eindelijk nog meer mensen die snappen dat deze ziekte egt heel erg is en als je er niks van af weet en niet hoe zwaar en moeilijk is voor mensen moet je niet over dit soort dingen schrijven , en hopelijk worden al deze verhaal verwijderd want deze ziek wens je je ergste vijand nog niet toe dus het is beter als ze er niet zijn dit sooort verhalen bedankt(H)


    De meeste mensen met zo'n story hebben het wel écht meegemaakt. Anders kun je er bijna niet over schrijven, en ga je kopiëren van andere stories en dat merk je meteen. Die mensen schrijven meestal over hun eigen ervaringen, omdat dat goed voelt. Het voelt als een dagboek, maar dan openbaar.

    Stray schreef:
    Ik ben het ermee eens.
    Hoewel ik vind dat sommige verhalen wel mooi zijn geschreven en niet aanzetten tot pro-ana.

    Hooligan schreef:
    Ik vind het wel raar dat er steeds word gezegt: Quizlet is immers geen pro-ana site/weblog.
    Dan heb ik zoiets van, het is ook geen Bieber site, of 1D, of TH, of Harry Potter, of Twilight site.



    Quizlet is een site waar je stories op kunt schrijven heel erg veel mensen schrijven hier stories over wat ze leuk vinden om te schrijven Quizlet is een SCHRIJFSITE dus mag je toch zelf weten waarover je schrijft


    Have a little faith

    Jézus christus, het voelt alsof je me in een strafkamp stopt! De laatste tijd verbieden jullie écht veel, en ik weet dat het uit bescherming is. Maar denk toch eens verder: Quizlet heeft écht geen exclusieve informatie in het echte leven loop je er tien keer zo hard tegenaan.


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    Jézus christus, het voelt alsof je me in een strafkamp stopt! De laatste tijd verbieden jullie écht veel, en ik weet dat het uit bescherming is. Maar denk toch eens verder: Quizlet heeft écht geen exclusieve informatie in het echte leven loop je er tien keer zo hard tegenaan.


    Precies :3

    CountMeIn schreef:
    Jézus christus, het voelt alsof je me in een strafkamp stopt! De laatste tijd verbieden jullie écht veel, en ik weet dat het uit bescherming is. Maar denk toch eens verder: Quizlet heeft écht geen exclusieve informatie in het echte leven loop je er tien keer zo hard tegenaan.


    This is a bit harsh. We verbieden toch niet alle verhalen? We verbieden de verhalen, die aansporen en waar gepraat wordt over streefgewichten -door de users! Die helemaal zitten te praten, vol trots, over hoe ze veel te licht willen worden en tips aan het geven zijn zelfs. And it aint the healthy way to lose weight- Is het raar, dat wij dat niet toestaan en dat verbieden? Wij hebben niks aan de regels verandert, we delen alleen meer mee, dat ons is opgevallen, dat er steeds meer maling aan die regels lijkt te komen en wij er wat harder tegen op willen treden. We hebben niks gezegd over alle stories over het onderwerp verbieden.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.