• Ik drink dus geen alcohol. Reden? Uit principe en voor mijn ouders, die er ook tegen zijn. En mijn broer (die vijf jaar ouder is) drinkt het ook nooit en hij is zowat mijn grote voorbeeld, dus volg ik hem ook daar in. Verder zie ik ook niet veel positiefs aan drinken.

    Maar... Wat wel vervelend is, is dat mensen zo aandringen om te drinken. Serieus, drink je glas leeg en stop met zeiken dat ik het ook eens moet geproefd hebben! (cat)

    Dan beginnen ze echt zovan "Proef gewoon eens, van één slokje wordt je echt niet zat." Ja best, ik ben niet dom. Maar is het dan zo onacceptabel dat ik niet drink? Ik vind het vervelend dat mensen aandringen voor zoiets debiel. Als zij het leuk vinden, mij best, maar push geen andere mensen tot een slechte gewoonte.


    Haha, oké, moest er even uit. Zijn hier nog mensen die niet drinken?


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ja, ik drink wel. Alleen ga ik nooit te ver. Ik ben bijvoorbeeld dus nooit dronken geweest (aangezien ik nooit echt verder ga wanneer ik weet dat ik aangeschoten ben), dus ik vind het wel kunnen.

    Ik vind het wel goed van je, trouwens! Respect! En die mensen moeten het gewoon accepteren, het is heus niet raar als je niet drinkt! (:

    [ bericht aangepast op 15 sep 2011 - 19:17 ]

    Prudence schreef:
    (...)
    Dan zorg je daar maar voor 8D Kun je lekker urineren.

    Ik kan er toch niet aan doen dat iedereen me aardig vindt? ;s -bitchface-
    Hahaha nee jk maar ik heb die mensen nodig voor opdrachten dusja :p


    Has no one told you she's not breathing?

    Prudence schreef:
    (...)
    Nu wil ik 't nog meer weten :9~ PB 't anders 8D Of ik plas op je gazon bij Sims Social (no_chears)

    Dat durf je niet! (no_chears) Nee ik vertel het wel even in je gastenboek haha.


    -

    Geen alcohol voor mij.
    Dank je, maar nee bedankt.


    I can't even think straight.

    Endure schreef:
    Ik drink nooit ^^ en al die mensen uit mijn klas dirnken zichzelf aldderzat enzo o_O'' Echt raar.


    I feel guilty after every bite I take.

    Ik heb 2 vriendinnen van 14 en eentje zegt dat ze elke dag in de vakantie wel aangeschoten was of echt dronken (ik geloof het niet zo maar toch) en de andere wil zich voor een schoolfeest indrinken! dan denk ik waarom verpest je je hersens ze mogen het zelf weten maar ik vind het netjes gezegt niet zo slim
    Ps: dit is mijn mening(A)


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    XxNessiexX schreef:
    Ik heb 2 vriendinnen van 14 en eentje zegt dat ze elke dag in de vakantie wel aangeschoten was of echt dronken (ik geloof het niet zo maar toch) en de andere wil zich voor een schoolfeest indrinken! dan denk ik waarom verpest je je hersens ze mogen het zelf weten maar ik vind het netjes gezegt niet zo slim
    Ps: dit is mijn mening(A)

    Die eerste heeft echt geen leven. 8D


    Has no one told you she's not breathing?

    Lindemans kriek eens per maand ofzo hier. :')


    Owl you need is love.

    Anitaaa schreef:
    (...)
    Die eerste heeft echt geen leven. 8D

    klopt xD


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik drink niet en ben van plan om voorlopig ook niet te beginnen, ook niet 1 slokje. Het is slecht voor je hersenen als ze nog groeien (tot je 21ste) iedereen moet het zelf weten maar ik drink niet =) en dat is helemaal geen schande!!!
    Niemand zou willen dta ik dronken zou zijn, ik heb al genoeg lol zonder en kan ook losgaan =)

    ik drink vrijdags en zaterdags :P

    Stoer van je en knap dat je je niet over laat halen ;)

    Ik drink alleen bij speciale gelegenheden.


    I was an angel living in the garden of evil

    Ik drink wel, maar ik heb ook respect voor mensen die niet drinken (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik drink niet, en heb er alleen maar voordeel van: Ik werk niet maar ben toch zo rijk aan het worden door mijn studiefinanciering... xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik drink.

    Het is als 13jarige best makkelijk aan drank te komen, (joehoe)