• Ik drink dus geen alcohol. Reden? Uit principe en voor mijn ouders, die er ook tegen zijn. En mijn broer (die vijf jaar ouder is) drinkt het ook nooit en hij is zowat mijn grote voorbeeld, dus volg ik hem ook daar in. Verder zie ik ook niet veel positiefs aan drinken.

    Maar... Wat wel vervelend is, is dat mensen zo aandringen om te drinken. Serieus, drink je glas leeg en stop met zeiken dat ik het ook eens moet geproefd hebben! (cat)

    Dan beginnen ze echt zovan "Proef gewoon eens, van één slokje wordt je echt niet zat." Ja best, ik ben niet dom. Maar is het dan zo onacceptabel dat ik niet drink? Ik vind het vervelend dat mensen aandringen voor zoiets debiel. Als zij het leuk vinden, mij best, maar push geen andere mensen tot een slechte gewoonte.


    Haha, oké, moest er even uit. Zijn hier nog mensen die niet drinken?


    If we had not a soul, music would have created it.

    NAPKINS schreef:
    Lindemans kriek eens per maand ofzo hier. :')

    Awww dat is de beste! :'D


    Has no one told you she's not breathing?

    RainbowDash schreef:
    Ik drink niet, en heb er alleen maar voordeel van: Ik werk niet maar ben toch zo rijk aan het worden door mijn studiefinanciering... xD

    Geef mij wat geld dan (joehoe)


    -

    Neen, ik drink niet. Maar ik ben nog jong. Ik ben ook echt niet van plan echt te gaan drinken. Misschien coctails.

    Ik drink niet, maar ik ben ook te jong.
    En als ik oud genoeg zou zijn, zou ik waarschijnlijk ook niet drinken.
    Waarom zou je het niet leuk kunnen hebben zonder alcohol?


    Food.

    Ik vind drank eigenlijk helemaal niet lekker. Ben ook nog nooit zat geweest.
    Je hebt helemaal gelijk dat mensen niet zo moeten aandringen.
    Vind het trouwens een heel mooi principe (:
    Eén van mijn beste vriendinnen drinkt ook niet en ik vind dat echt chapeau van haar !

    Ik heb nooit gedronken (niet eens een slokje) maar ik ben ook pas 13 dus ja wel logisch vind ik


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik drink zo heel af en toe gezellig een wijntje ofzo met mn ma ;)


    the world is filled with people that we dont understand

    Genius schreef:
    (...)
    Geef mij wat geld dan (joehoe)


    WTF nee!


    quidquid excusatio prandium pro

    XxNessiexX schreef:
    Ik heb nooit gedronken (niet eens een slokje) maar ik ben ook pas 13 dus ja wel logisch vind ik


    Lol, ik rpeofde al van jongs af aan de wijn van mijn ouders en nog een hoop andere drank om vervolgens het glas weer met een vies gezicht terug te zetten xD


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik drink wel en dronk ook voor mijn zestiende
    Alleen is het erg duur, dus meestal drink ik niet zoveel alleen op feestjes dan gaan er aardig wat glazen achterover bij mij.


    Don't dream your life, but live your dream!

    RainbowDash schreef:
    (...)

    WTF nee!

    Waarom niet, dan kan ik naar je toe komen :'D


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Waarom niet, dan kan ik naar je toe komen :'D


    Wil ik niet (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Wil ik niet (cat)

    Ik wil je niet meer leren kennen zo (joehoe)


    -

    Genius schreef:
    Ik drink wel maar niet veel, het is zo duur :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    That reminds me, ik wilde een biertje. :P En ik drink met maten, af en toe is het wel lekker. Maar ik hoef niet dronken te worden ofzo.


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.